Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עוד כמה ימים טס לארה"ב,

לאחר ששרפתי פה בארץ רוקפורד P1 החלטתי שאני מביא משם סאב חדש (המחירים שם ממה שהבנתי ממש זולים).

בכל אופן אני צריך המלצה מאנשים ששמעו כל מיני סאבים, כי אני ממש לא שמעתי הרבה :wink:

הסאב יוגבר ע"י JBL GTO 75.4

זאת אומרת 284 RMS בגישור, חשבתי להביא סאב של איזה 300-350 RMS

אין מצב שאני מביא עוד הפעם סאב כמו הרוקפורד של 150 RMS שאני ישרוף אותו שוב :cry:

 

בנתיים חשבתי על קיקר CVR שהוא גם 400RMS, השאלה אם המגבר שלי יעמוד בלהגביר אותו כמו שצריך, בלי להכנס לפרטוקשין.

תנו עוד הצעות, לכל סאב אפשרי :-D

 

תודה לכולם!!

פורסם

צהרים טובים ,

 

אל תחשוב שבגלל שזול בחול אז הכל סבבה , איך אתה מתחנן לסחוב את הסאב ? לדעתי זה תשלום די כבד :\

 

היום ניתן לרכוש סאבים בארץ במחירים בין 500-1000 ש"ח ממש טובים .

לכן הייתי ממליץ לך ללכת לשמוע מספר סאבים ואם אפשר אפילו להשים אותם אצלך ברכב כך תגיע לשביעות רצון טובה יותר מאשר כמה "פרחחים" :) כמוני ימליצו לך

.

 

בכל זאת המלצה שלי - רוקפורד P2 בתיבה אטומה 1.25CF על הJBL , נשמע מצויין .

 

אם בכל זאת אתה מכוון על הCVR אז תלך על הדגם COMP VR122 שזהו סאב בעל שתי סלילים של 2 אוהם כל אחד .

פורסם

בקשר לאיך אני יביא את זה לארץ, לא נראה לי שתיהיה בעיה,

כמה שוקל הסאב עצמו? (אני מתכוון בלי תיבה)

סביבות ה-7 קילו

מותר לי 2 מזוודות, שבכל מזוודה מותר לי 25 קילו,

אני ידחוף את זה למזוודה אחת.

 

אם קיקר CVR עולה שם 300 שקל בלי תיבה, זה לא נשמע לך שווה? :wink:

פורסם

מה אני יגיד לך , שווה שווה .

אבל להביא CVR נראה לי מיותר זה לא מציאה ולא סאב נדיר ויחודי שאין להשיג בארץ .

 

אם אתה הולך לארה"ב הייתי ממליץ לך על סאבים אחרים שבאמת שווה לרכוש אבל לדעתי לא יהייה לך איך להגביר אותם

פורסם

בשביל לחסוך 300 שקל בלהביא CVR, לא הייתי מתאמץ ומביא סאב מחו"ל.

אני ממליץ בחום להביא סאב מארה"ב, שווה את המאמץ, אבל לא סאב כ"כ פשוט.

תחפש סאבים יותר איכותיים שעולים בארהב בסביבות 200$, שבארץ יעלו לך לפחות 2000 ש"ח (ואז גם תחסוך קצת יותר מ1000 ש"ח).

פורסם

אסף הונדה

להביא את הCVR בחול זו לא מציאה שאפשר למצוא אותו היום ב700 שקל עם תיבה וחדש

דבר שני רוב הCVR בארץ לפחות באים 2 סלילים של 4 מה שלא יתמוך במגבר שלך

לגביי זה שהמגבר שלך מוציא 284 RMS סבבה אבל למה להשים לו סאב של 400 RMS ולא לתת לו סאב של 200 RMS שיכול לקבל יותר ועובד נפלא

דוגמא הרוקפורד P2 ועל תשווה אותו לP1 ומה חוץ מזה ששניהם של רוקפורד הם לא דומים בהתנהגות בכלל

 

שורה תחתונה גם עם תביא ותמצא CVR בעל התנגדות סופית של 4 אוהם או תביא P2 לפי ההגברה שלך הP2 יעבוד יותר טוב

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

אתה צודק בקשר לCVR שהוא חזק מדי למגבר שלי,

אבל אני החלטתי שיותר אני לא מביא סאב שההספק שלו נמוך יותר מהמגבר, כי מה שקורה בסוף זה שאני שורף את הסאב (P1) וממש לא בא לי שזה יקרה שוב פעם.

מה עם הסאבים של JBL?

זה לדוגמא

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=415489

הוא 250 RMS נראה לי יתאים מאוד למגבר שלי....

 

ואמרתם כדאי להביא משם דברים נדירים שאין בארץ, כמו מה למשל??

פורסם
אתה צודק בקשר לCVR שהוא חזק מדי למגבר שלי,

אבל אני החלטתי שיותר אני לא מביא סאב שההספק שלו נמוך יותר מהמגבר, כי מה שקורה בסוף זה שאני שורף את הסאב (P1) וממש לא בא לי שזה יקרה שוב פעם.

אתה שרפת את הסאב שלך עקב כיוונים לקויים/תיבה לא תואמת שגרמה לבעיה בסאב.

 

מה עם הסאבים של JBL?

כמו של פיוניר,אותו זבל=]

זה לדוגמא

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=415489

הוא 250 RMS נראה לי יתאים מאוד למגבר שלי....

 

לא כדאי לקנות את הסאב הזה,לא משהו.

ואמרתם כדאי להביא משם דברים נדירים שאין בארץ, כמו מה למשל??

כמו סאב אחד של JL Audio .

 

בכל מקרה,הייתי ממליץ לך להביא את הסאב של JL Audio ה10 אינץ או אחד octane ZR אתה תצא מבסוט מהתוצאות.

בהצלחה

פורסם

מה עם הסאבים של JBL?

כמו של פיוניר,אותו זבל=]

זה לדוגמא

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=415489

הוא 250 RMS נראה לי יתאים מאוד למגבר שלי....

 

 

 

לדעתי אתה טועה ב"הערכה שלך" לי יש את הסאב הזה עם סט שלך מורל טמפו ואני שומע מצויין הסאב יורד דיי נמוך בתיבה הפתוחה שיש לו(הוא מקבל 150 rms מהמגבר), לדעתי סאב כזה בתיבה אטומה הוא אחלה סאב והוא בכלל בכלל לא כמו הפיוניר שרק עושים רוח ורעשים לא קיימים.

 

מקווה שבפעם הבעה לפני שאתה נותן חו''ד תבדוק את העניין לעומק.

 

 

תודה מראש

Head Unit:Pioneer 6950ib

Amplifier:pulse audio-ba2900

Component:morel tempo+mt22+mx22.2

Sub:JL 12W1 back:pioneer 350w

פורסם

דבר ראשון JBL בסאבים באמת עדיפים על פיוניר, הדבר היחיד שטוב בפיוניר זה הרדיו דיסקים שלהם וכל המולטמדיה ואולי אפשר גם להגיד הסדרה הגבוהה של המגברים שלה, לעומת JBL היא חברה שכל מוצריה מהנמוכים עד הגבוהים יתנו תמורה יפה מאד לעומת המחיר שלהם.

 

לגבי סאב של JL או OCTANE של פיניקיס אינם סאבים נדירים ויש אפשרות לקנות אותם פה בארץ ע"י היבואנים שלהם.

 

לגבי הוויכוח המטומטם שרץ פה על להביא מגבר מחו"ל אין מה להרחיב עם בעל התרד לא מעוניין לקחת העצות פה לטובתו, אז שיביא את הCVR מחו"ל ושישרף לו שישבור את הראש בלי אחריות.

אסף אתה חי בסרט גם סאב של 400WRMS כמו הקיקר ניתן לשרוף עם מגבר של JBL שנותן בגישור 284WRMS עקב כיוונים לקויים, קפיצת מתח במגבר שקורה לעיתים עקב התחממות וקבלת מתח ישיר.

 

בקיצור תביא את הCVR אתה תתאכזב עדיף לך לקנות אותו בארץ עם אחריות ולהיותך בראש שקט וכמו שאמרו פה לייבא סאב מחו"ל זה רק סאב נדיר כגון הגנסיס אודיופיל, הפירלס XXLS, אחיו בתחפושת הזטק

פורסם

הבעיה בארץ כמעט ואין cvr עם שני סלילים של 2 אוהם .

יש רק 2 סלילים של 4 אוהם, שזה לא מתהים לו.

"היא עשוייה מחומר MDF ויש לה כונס אוויר.."

 

פורסם

מחר בבוקר אני טס,

בקיצור אם אני יראה איזה כמו הjl או OCTANE והמחיר יהיה כדאי אז כדאי להביא לארץ.

ובקשר לcvr לחפש רק את הגרסא של ה-2 סלילים שכל סליל הוא 2 אום כן?

×
×
  • תוכן חדש...