op1984
-
הודעות
29 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי op1984
-
יד ראשונה 11אלף ק"מ אוטומט 1100 סמ"ק כמעט 9 חודשים על הכביש מצב מעולה ממש כמו חדשה הסיבה למכירה היא מעבר לידני, לסוזוקי אלטו 2010 אז מעוניין בהחלפה רק לאוטו הזה עופר 054-54-92-151 אפשר להתקשר תמיד גם בשישי שבת
-
ממה שבדקתי אני מוכר במחיר הזול בארץ מיד 2, מזאפ והאמת אפילו מאיביי ואמזון.... הנה המפרט למי שמעוניין: Gps Mio C310 עם כל מה שצריך, תוכנת ניווט בעברית ושאר שפות המחיר בזאפ עומד על 1300 ש"ח. מגיע עם מטען ותושבת לרכב. המכשיר גם נגן MP3 מסך עם נגיעה תלת מימד. קוראים לי עופר טלפון 0545492151 המחיר כמובן 400 ש"ח
-
התבלבלתי עם המחיר.. הוא לא 34 אלא: 32 אלף ש"ח
-
ק"מ 158 אלף יד שנייה מנוע 1300 אוטומט צבע לבן שמורה ביותר, מטופלת רק במוסך המרכזי תמיד במצב תקין לחלוטין מחיר 34,000 עופר 0545492151
-
עדיין למכירה בחצי מכיר אפשר להגיד שהוא חדש...
-
משדר fm של חברת procare emana. באיכות גבוהה המיועד בעיקר להאזנה של כל נגן מדיה ברכב, מתחבר לכל יציאת שמע רגילה בנגן (mp3, mp4, dvd, מחשב נייד, כל מה שיש לו יציאת שמע) ולמצת הרכב. יש גם אופציות לסוללות AAA במקום המצת, מתאים לכל תדר fm (88.1-107.9), היה בשימוש שבוע עד שקיבלתי מערכת לרכב, עולה 205 ש"ח בזאפ, מהסוג האיכותי ביותר ולא מהזולים שנמכרים בתחנה המרכזית, שוקל 37 גרם.
-
המחיר ירד ל-650 עם אחריות! מגיע לרוב חלקי הארץ.
-
משדר fm של חברת procare emana באיכות מעולה המיועד בעיקר להאזנה של כל נגן מדיה ברכב, מתחבר לכל יציאת שמע רגילה בנגן (mp3, mp4, dvd, מחשב נייד, כל מה שיש לו יציאת שמע) ולמצת הרכב. יש גם אופציות לסוללות AAA במקום המצת, מתאים לכל תדר fm (88.1-107.9), עלה לי 170 ש"ח במחסני חשמל. היה בשימוש שבוע עד שקיבלתי מערכת לרכב, בעל מסנן רעשים, מהימן ופשוט לשימוש, שוקל רק 37 גרם! חשוב לציין שמדובר בזן האיכותי והיקרתי של המשדרים ולא מהסוג שעולה 50 ש"ח ושמוכרים בתחנה המרכזית. אפשר לבדוק באתר procare emana מחיר: 90 ש"ח
-
עדיין אקטואלי הסט עם אחריות כמובן הנחה של 300 שקלים!
-
סט קומפוננט מבית INFINITY אמריקה, גודל "6.5 הספק מקסימלי 270 WATT הספק נומינלי 90 WATT RMS התנגדות 4Ohm טווח היענות רחב 53-21000 H z רגישות 92 dB ממברנה פוליפרופילן מוזרק בצבע אפור כרום האחריות עד 20/7/2008, נקנה לפני 10 חודשים, פורק מהאוטו עקב מכירתו ושוכב אצלי בבית בחצי שנה האחרונה מכיוון ששהיתי בחו"ל, ז"א שהם היו בשימוש 4 חודשים בלבד והם במצב מצויין ותקין לחלוטין!!! בנוסף תקבלו הנחה בהתקנה ובחיווט בחנות ההתקנה שהומלצה פה ע"י הרבה אנשים בפורום, מכיוון שאסור לפרסם את שמם כאן, אמסור אותו בהודעה פרטית או במייל. מחיר: 700 ש"ח! 0545492151 [email protected] עופר
-
להזכירכם המגבר עם אחריות!!! המחיר ירד ל850 כל הקודם זוכה!
-
המחיר ירד ל850 ש"ח בכנות, זאת מציאה!!! מגיע עם כל התעודות שצריך כולל האחריות!
-
סט קומפוננט מבית INFINITY אמריקה גודל "6.5 הספק מקסימלי 270 WATT הספק נומינלי 90 WATT RMS התנגדות 4Ohm טווח היענות רחב 53-21000 H z רגישות 92 dB ממברנה פוליפרופילן מוזרק בצבע אפור כרום * האחריות עד 20/7/2008, נקנה לפני 10 חודשים, פורק מהאוטו עקב מכיירתו ושוכב אצלי בבית בחצי שנה האחרונה מכיוון ששהיתי בחו"ל, במצב תקין לחלוטין.
-
מגבר 4 ערוצים של חברת JBL סדרת GTO, עם אחריות!! דגם: GTO 75-4 הספק ב-4 אום 104 RMS לכל ערוץ הגברה ב0.05 THD טווח תדרים 5hz-50khz . חיתוך LP 50HZ עד 250HZ חיתוך HP 40HZ עד 500HZ BASS BOOST at45hz בטווח בין 0 ל-12db (תדר 45 הרץ) . מחיר: 900 נקנה ב1290 מגיע להרבה חלקים בארץ. המגבר אצלי פחות משנה. שוכב חצי שנה אחרונה בביתי. 0545492151 [email protected] - לציין כתובת שולח כששולחים אימייל עופר
-
משרד fm המחבר בין נגן מדיה למצת הרכב ומשדר באיכות מעולה לכל תחנת רדיו שקבעתם בקלות המכשיר היה בשימוש פעמים ספורות מאות עד שקניתי מערכת לפני כחצי שנה של חברת Emana Pro care הודעה לבנאדם ששלח לי מייל לגבי המוצר: מחקת את הכתובת שלך מהשורה ככה שלא יכלתי ליצור איתך קשר עופר 0545492151
-
בעיית העברה קדימה ואחורה (search) ב-pioneer 3950
op1984 פרסם הודעה בנושא של op1984 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
באמת שאף אחד לא מכיר? -
מעביר מאוד מאוד לאט קדימה ואחורה (בתור השיר כמובן ולא בין רצועות), mp3, wav, הכל בקיצור לחבר שלי יש דגם ישן מאוד של פיוניר ששם זה טס זאת תופעה נורמלית? מישהו מכיר? תודה מראש
-
מצטער שכחתי להזכיר שיש לי קומפוננט של infinity 90rms ומגבר jbl 75 x 4 וכמובן רדיו דיסק פיוניר 3950, כרגע הבאסים הם בקומפוננט ואמרו לי בהתקנה שברגע שאני מוסיף סאב מורידים את הבאס מהקומפוננט והוא יישמע יותר חזק ואני ארגיש ווליום של 55 למרות שבפועל אני לא עובר את ה-50 (בגלל העיוות), יש לי אוטו ממש לא מבודד בגלל זה אני רוצה עוד ווליום.. תודה רבה על התגובה המהירה!
-
יש לי hu פיוניר 3950 שהבנתי שמעוות מווליום 50 ומעלה כמו הרבה פיונירים, כשאני בכביש מהיר אני בקושי שומע ולכן אני רוצה להגביר ולהוסיף סאב, האם אני חייב תיבה לכל סאב? והאם באמת כשאני אוסיף סאב (למשל ביתי של xennon עם התנגדות 16 אום אני מאמין) הווליום ישמע יותר חזק משמעותית? והאם מישהו מכיר אופצית הגבלה לווליום 50 שלא יגבירו לי יותר וכדי שאני לא אוכל להגביר יותר? תודה לכולם
-
הגברת עוצמת מערכת, מקסימום ווליום
op1984 פרסם הודעה בנושא של op1984 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אוקיי אז אני חושב שאני אלך למתקין שיכוון לי שוב, אני אגיד לו שכנראה הקומפוננט חתוך נמוך מדי, מידן, אם הייתי קונה hu אחר עם הספק יותר גבוה העוצמה הייתה יותר גבוהה נכון? מכיוון שה-hu הוא 4x50 ולאחרים יש הספק יותר גבוה אני יכול להחליף Hu ולקבל יותר נכון? -
הגברת עוצמת מערכת, מקסימום ווליום
op1984 פרסם הודעה בנושא של op1984 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
חבר'ה, תודה על התגובות הכנות איזה באסה, אז לא מספיק לי הווליום עשיתי חיפוש מידן תודה רבה, מצאתי אחלה מאמר: http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/10-12-2002-DIY-Setting-Gains.html בקיצור עכשיו אני יודע שלא כדאי להגביר על יותר מ-50, מקווה שאני אעמוד בזה.. השאלה שלי אולי כדאי לי ללכת למתקין שישנה כיוונים קצת? בכל זאת אני מרגיש עיוות כשאני מגיע ל-55 ומעלה -
תודה רבה רבה
-
אהלן כולם בחיפוש בלתי אפשרי לחפש את זה כי יש המון תוצאות על הגברה וכו'... יש לי מערכת כזאת: רדיו דיסק: פיוניר 3950, 4x50 rms קומפוננט: אינפיניטי 6510, 90rms מגבר: jbl gto 75-4, הספק 75x4 סאב: עוד אין ואולי אני אחבר אחד ביתי מעפן של xennon השאלה שלי האם זה טוב להגביר את העוצמה לגבוהה ביותר, 62? ואז אני מרגיש את הרמקולים רועדים מאוד, או שכדאי להגיע למקסימום רק ברגע שיהיה לי סאב ואז ייווצר פחות עומס על הרמקולים הקדמיים? ובכלל האם זה חוקי להגביר בצורה כזאת? אשמח אם תעזרו לי, תודה לכולם!
-
תודה לכולם על התגובות, ראיתי שאין תגובות בהתחלה אז התיאשתי ופתאום היום אני רואה 8 תגובות! שחר, אני רציתי את המאגנט כי זה מה שהציעו לי בסאונדר, ובסוף ההתקנה כשהשמיעו לי את המערכת יחד עם הסאב הזה אני והמתקין החלטנו שהוא לא מתאים בעיקר בגלל שהבאס שלו לא מספיק מהיר ומתאים יותר לראפ, היפהופ וכו' מאשר טראנס שלזה אני מקשיב, האמת שחשבתי לחבר סאב ביתי למערכת, יש לי סאב מעפן של xenon, הוא הרבה פחות איכותי מהמערכת (קומפוננט infinity 6510, רדיודיסק פיוניר 3950 ומגבר jbl gto 75-4), בכל אופן נגיד שאני אקנה סאב, זה זה וזה, xpress זה דגם של מאגנט נכון? אגב, מבין כל הדגמים האחרים שניתנו פה מישהו יודע אם יש סאבים עם באסים מהירים בכלל ולא רק של מאגנט במחיר 400 שקל בערך?
