Jump to content

op1984

  • הודעות

    29
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי op1984

  1. יש למישהו המלצות על דגם בסביבות 400 ש"ח של מגנט?
  2. תודה רבה, שמעתי גם שהסרווין באופן כללי הטוויטרים שלהם חלקם צורמים וחלקם נשרפים מהר... אם יש עוד דעות אני אשמח
  3. חברה, מבחינת הכל מה כדאי לשלב עם מה? קומפוננט infinity 6510 או cerwin vega 2525 ומגבר של jbl gto 4060 או מק אודיו z4200 סאב אני לא לוקח בינתיים תודה לכולם!
  4. אסף, שאלה המכירה שלך: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1344089#post1344089 כוללת את הסאב השרוף או שזה במקרה סאב אחר שלך? אני במקרה גם מתעניין ב-p1 כרגע לכן אני שואל
  5. בקיצור תודה על התגובות כולם אבל לא עניתם על השאלה, הוא שווה את המחיר?
  6. שמעתי את הסט הזה יחד עם boston ו- lighting audio הוא הכי יקר מביניהם ונשמע הכי טוב לטעמי ואני לא מקצועי בלהקשיב לקומפוננטים מישהו מכיר טוב את הסט הזה או מבין מדוע הוא נמכר רק ב-2 חנויות בזאפ? תודה לכולם!
  7. תודה רבה לכולם אני אלך על ה3950.. ובסוף תהיה לי מערכת סוף סוף!
  8. תודה רבה אחי ***אם הוא אחיך דבר איתו בבית***, עכשיו אני מבין למה מוכרים את ה-2950 בדיוטי פרי
  9. אהלן חברה האם אתם חושבים שכדאי לקנות פיוניר 3950 עם שליטה על הסאב או לקנות 2950 בלי שליטה על הסאב ולחסוך כמה מאות שקלים...? מדובר בהשקעה של מערכת ב-3000 ש"ח שתהיה לתקופה ארוכה. חשוב לי לשחק עם הסאב עד לסאונד אופטימלי מדי פעם אבל אינני יודע עד כמה זה מצריך את השליטה... אשמח אם יש למישהו ידע בנושא ויוכל לתת לי כיוון, תודה רבה
  10. lanosforceתודה רבה לך על העזרה, לא רציתי לכתוב תודה כי זה היה מקפיץ את השירשור אני חושב שאני אלך על cerwin vega בתור קומפוננט אשר שמעתי אותו בחנות, וכנראה mac audio z4200/100 בתור מגבר לפי דברים טובים ששמעתי עליו כאן שאלה לכולם: כדאי לקנות פיוניר 3950 עם שליטה על הסאב או לחסוך 400 שקל ולקחת 2950 בלי שליטה? יום טוב לכולם
  11. קודם כל תודה לכולם במיוחד ל: lanosforce, זה וזה וזה, מתן, שומאכר ויעקוב, שזה כולם בעצם לא? ובכלל תודה לפורום הזה שהוא קיים. תכל'ס lanosforce נראה לי שאני אלך על קומפוננט בדלתות ולא 4 אינצ' בגלל הטענה של הבאס המועט, בלי קשר לסאב, וגם כי עוד חצי שנה יש מצב שאני מחליף רכב אז להעביר הכל לאוטו החדש אני מעדיף שיהיה 6.5' שיתאים בטוח, בקיצור זה משהו בסגנון אני חושב: הד יוניט: פיונייר 3950 קומפוננט: dls או מק אודיו סאב: dls או רוקפורד p1 מגבר: מק אודיו Z4200 או Z4100 או CLARION APX4240 אני מזה לא החלטתי הא... lanosforce נראה לי שאני אלך על סאב, למרות שמה שהצעת הציע לי גם המתקין בגלל התקציב, שזה 2 אחוריים 6x9, אבל תודה על הנקודה הזאת זה זה וזה למה התכוונת ביד שנייה 646, פיוניר?
  12. אהלן כולם, איזה delay יש לי.... בקיצור לכל אלה שחושבים שבאתי ישר וכתבתי, אז אין הודעה בפורום הזה שלא קראתי לפני שניגשתי לכתוב פשוט העניין הוא שאני לא מתמצא בחברות ובדגמים וכו'. לכן אני שואל, בכל זאת לא כל המפרטים אותו דבר.. אז תודה לכולם!! מתן, 3950 זה לא מהסדרה הגבוהה? מגבר חשבתי על http://www.al-galgalim.co.il/index.php?action=product&productid=439 יציאות 85x4 rms תכל'ס לא הבנתי כמה הוא מוציא בגישור...
  13. דייהטסו yrv שנים 2001-2002 מקדימה בדש בורד 4 אינצ' סביר להניח שגם בשנים קודמות והבאות אותן מידות
  14. אהלן כולם קיבלתי מפרט ממתקין למערכת לאוטו דייהטסו yrv, למוזיקה טראנס חשוב בס עמיד, מידת הקומפוננט מקדימה בדש בורד 4 אינצ', אני לא בטוח אם לרכוש קומפוננט 4 אינצ' שיהיה בדש בורד או קומפוננט בדלתות שייצא יותר זול, את הרמקולים האחוריים שהגיעו עם האוטו אני משאיר מאחורה, כרגע זה 3800 ש"ח כולל התקנה ואני מעוניין לרדת בתקציב לבין 2000-3000 ש"ח, אשמח לשמוע פה הצעות, שוקל לוותר על המגבר כרגע, למרות שהבנתי שזה הכרחי לסאב... מבולבל בקיצור, תודה רבה לכולם! מפרט: Hu - pioneer 3950 קומפוננט - phaze4 אינצ' סאב - רוקפורד p1 או dragster 8 אינצ' מגבר - 4 ערוצים 700 800 התקנה - 500 ש"ח (כולל התקנת מגבר 250 ש"ח)
  15. אם זה היה חוקי אז בכיף
  16. שלום, תגידו אתם חושבים שכדאי להכניס לאוטו שיש אי ודאות מתי יימכר (אם בכלל) מערכת בשווי 3000 ש"ח? אם האוטו יימכר צריך לפרק את המערכת ולהעביר אותה לאוטו החדש (היא תואמת לאוטו החדש), בקיצור יש פה 3 פעמים פירוק והרכבה סה"כ אם האוטו נמכר. המערכת שאני רוצה לקנות מורכבת מסאב, הד יוניט וקומפוננט שמתאים גם לאוטו הישן וגם לחדש. כדאי להמתין שיגיע אוטו חדש ולהכניס כרגע לאוטו הישן רק hu חזק? אני חייב להכניס hu לפחות כי ה-hu התקלקל. ואם השיקול הוא רק החלפת hu ולא רכישת מערכת כרגע, זה מסובך להחליף hu לבד בתור אחד שלא עשה זאת בחייו? יש לנו 2 דייהטסו yrv, אחד שיישאר ואחד שיימכר רמקולים בדש בורד, אמרו לי שזה 4 אינצ' (סתם לידע כללי) אני מקווה שמישהו ימצא לי כיוון לדילמה הזאת לפחות, אם כן או לא, בכל אופן תודה מראש!
  17. של procare emana, איכות פנטסטית, ניתן לקבוע כל תדר fm, מופעל באלחוטי או בחיבור למצת הרכב, חדש לגמרי באריזה, משומש במשך שבועיים בלבד בעקבות שידרוג שיתבצע במערכת שלי ברכב, מתחבר לנגן mp3, דיסקמן וכל מכשיר עם יציאת אוזניות רגילה, במחיר 150 ש"ח עם אחריות במחסני חשמל, עופר 0545492151, דוא"ל: [email protected] צפיה במכשיר http://www.discclub.co.il/product.asp?Product_id=5057&Cat_Id=63
  18. האם מישהו יודע? לא מצאתי בשום מקום
×
×
  • תוכן חדש...