קודם כל תודה לכולם במיוחד ל: lanosforce, זה וזה וזה, מתן, שומאכר ויעקוב, שזה כולם בעצם לא?
ובכלל תודה לפורום הזה שהוא קיים.
תכל'ס lanosforce נראה לי שאני אלך על קומפוננט בדלתות ולא 4 אינצ' בגלל הטענה של הבאס המועט, בלי קשר לסאב, וגם כי עוד חצי שנה יש מצב שאני מחליף רכב אז להעביר הכל לאוטו החדש אני מעדיף שיהיה 6.5' שיתאים בטוח, בקיצור זה משהו בסגנון אני חושב:
הד יוניט: פיונייר 3950
קומפוננט: dls או מק אודיו
סאב: dls או רוקפורד p1
מגבר: מק אודיו Z4200 או Z4100 או CLARION APX4240
אני מזה לא החלטתי הא...
lanosforce נראה לי שאני אלך על סאב, למרות שמה שהצעת הציע לי גם המתקין בגלל התקציב, שזה 2 אחוריים 6x9, אבל תודה על הנקודה הזאת
זה זה וזה למה התכוונת ביד שנייה 646, פיוניר?