Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי כמה חודשים ותקופה לא קטנה ללא מוזיקה ברכב , החלטתי אני וחבר לשים לעניין קץ , ולהרכיב מערכת אצלי ברכב לרגל נסיעה ארוכה שהייתה אמורה לעבור עלי

אז מה עושים בשישי בערב לפני כניסת שבת? מרכיבים מערכת!

 

התחלנו בלסדר את צמת החוטים של הרדיודיסק.

P7130018.jpg

 

וחיבורן

 

P7130016.jpg

 

אני חייב לציין שבעבר עשיתי טעות בזיהוי בין חוט הסוויטש לחוט ה+ קבוע , ולכן זה לקח יותר זמן ממה שחשבנו לחבר את הרדיו.

 

חשבנו על מיקום אידאלי לרמקולים , P7130017.jpg

 

והתחלנו במלאכת הכיוונים!

P7130019.jpg

 

אחרי שראינו שהכל תקין , הכנסנו את הרדיו למקומו הראוי

P7130012.jpg

 

עבדנו עוד קצת על מיקום הרמקול ופיזור במה אחיד

P7130017.jpg

 

ובבקשה

P7130021.jpg

 

המערכת החדשה שלי ברכב :D

 

שימו לב להצנעת הרכיבים , והחיווט :)

 

מקווה שנהניתם

תהיו בטוחים שאני ורוני נקרענו מצחוק :)

הוידאו יועלה בקרוב ;)

 

יום טוב!

 

אלי.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

זה רק נראה לי - או שהרמקול הזה ששמת של maxtar?

:) מגניב-זבל סיני והיי אנדֿ(אם זה ככה-ברור שתצחקו ..תתעלפו מצחוק)

פורסם

קלאסה, פשוט קלאסה !

מה שבטוח, הבמה באמצע הדש-בורד! בלי טיים-קורקשיין, כיווני פאזות ...

 

 

יאקו, מה המצב ?

זה נכון

פורסם

וואיי! מגניב!!

סוף סוף עשית מערכת עם הסנטר שכל כך רצית!!! ווואייי, זה גם סנטר וגם סאב של FI!!! מה זה ההד-יוניט הזה???? האלפיין F1??? או שסאנדאון התחילו לעשות גם הד-יוניטים? זה זבל סיני או שזה כמו ה 9255??? מה זה הכבל הלבן??? וווווואן דאן הול או אודיו ליין?? אודיו ליין זה היי-אנד??? ווואייי!!!!

 

מאאאגניב!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מוכר?

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אין כמו טוויטרים סינים של 6X9 שצורחים לך באוזן הימנית:lol:

 

דרך אגב איך מחברים רק רמקול אחד ל-HU?

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

ראיתי מישהו שלקח + ו - מהרמקולים הקדמים L ו R אחד מכל אחד ויצר סנטר

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

כול הכבוד מערכת אדירה ומושקעת , ללא שום ספק ברמה שציפיתי ממך , כשיהיה לי רשיון אוכל לשמוע ? יש מצב להמלצות איך לעשות אצלי? (אין לי סאנדאון וגם לא ר"ד סיני)

בברכה יהודה

פורסם
וואיי! מגניב!!

סוף סוף עשית מערכת עם הסנטר שכל כך רצית!!! ווואייי, זה גם סנטר וגם סאב של FI!!! מה זה ההד-יוניט הזה???? האלפיין F1??? או שסאנדאון התחילו לעשות גם הד-יוניטים? זה זבל סיני או שזה כמו ה 9255??? מה זה הכבל הלבן??? וווווואן דאן הול או אודיו ליין?? אודיו ליין זה היי-אנד??? ווואייי!!!!

 

מאאאגניב!!!

מוכר?

 

*הודעת מנהלה : להבא אין צורך לשים כל כך הרבה סימני שאלה,קריאה ומשיכת אותיות מיותרות, ממשתמש ותיק בפורום אנו מצפים להתנהגות בוגרת יותר*

 

THE SYSTEM: HU: ECLIPSE cd-7100, AMPS : XETEC vector 350.6 , A/D/S p950.2 , FRONT : MAC AUDIO Maximus 2.16 , Sub : Rockford Fosgate rfz3412 12' 150w rms

101 סוסים לבלימת האיביזה

:evil:

פורסם

אחלה דרך להיכנס לשבת,

מהצד זה נראה כמו מכשיר שמוציא קבלות במונית (אוקטביה).

מי שקיבע את הספיריט בדש באמצעות ברגים וחורים הרס לי ת'תאבון לארוחת שישי הקרובה.

ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא.

×
×
  • תוכן חדש...