Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6908 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבעיה קימת במהיריות הנמוכות של הראשון או השני. הגימגום הוא כאילו זרקתי את הקלאץ וכשהמהירות עולה זה מסתדר.

 

אם אני מחזיק את הקלאץ ונותן יותר גז המרגיל זה מסתדר.

הבעיה היא כאשר למשל אני בהילוך שני ובולם עד למהירות של 20 קמ"ש (שמתאימה לשני), לחיצה על הגז יתחיל הגימגום. אותו סיפור בראשון ב 10 קמ"ש.

פורסם

לפותח השרשור !

1) האם בסרק הסל"ד יציב או מקרטע (יש עליה וירידה בטורים).

2) האם הגמגומים מורגשים כמין "חיתוך" של הרכב.

3) האם נדלקת מנורה בדוק מנוע (check engine) ?

יתכנו שתי תקלות כאשר המאפיין של מס' 1 הוא בעית מצערת (הידועה לשימצה ברכב זה).

המאפיין של בעיה מס' 2 הוא בעיה חשמלית (מפלג ?) ובכל מקרה אם נדלקה מנורת תקלה תתחבר עם סורק תקלות.

אם לא כדאי לגשת לחשמלאי רכב מומלץ ואמין שיפתור את הבעיה (דווקא כשצריך את דני הוא איננו .... אאוץ..)

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

תודה על התגובה

1 בסלד יציב יש קירטוע שמורגש ברעידה של ההגה. לחיצה קלילה על הגז והרעידה נעלמת (זה לא נעלם)

2 לא ברורה לי הגדרת החיתוך. זה כמו קירטוע בהתקדמות. (זה לא קיים תמיד)

3 הנורה אכן נדלקת לסרוגין, זה התחיל די מזמן, לא זוכר מי הקדים את מי. בכל אופן בנובמבר שמתי תוסף והיא נרגעה לאיזה 4 חודשים, חזרה להידלק פעם אחת ושוב רגוע כמה חודשים. (שוב לא קיים תמיד)

פורסם

אם היית עורך חיפוש היית מגלה שלא מומלץ להשתמש בתוספים כאלה ויותר מכך שזה לא פותר את הבעיה.

אם נדלקה המנורה/כשתידלק לך כדאי לךפנות למוסך/חשמלאי שיש לו סורק תקלות לרכב.

לאחר שיוציאו קודי תקלה ימצא הפתרון לבעיה באופן מהיר ביותרכי הרכב הזה אינו מסובך יתר על המידה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

לא עשיתי חיפוש על תוספים, כי זאת פעם ראשונה שאני שומע שהם בעיתיים



 

ובכן מהחיפוש שעשיתי מצאתי 10 דפים על תוספים

בחלק מהדפים יש הפניה לעשות חיפוש על תוספים

ממה שראתי, יש ויכוח בנושא

 

בקשתי אם אפשר הפניה לדיון ספציפי

ואולי האחראים יכולים לשים דיון טוב בסטיקי

פורסם

יש להתחבר עם סורק תקלות.

 

לעניין סרק בסופר לנסר, הבעיות בדרך כלל נובעות מיחידת יצוב סיבובים בעייתית, אך לי הרושם שאצלך ברכב בעייה במפלג.

 

כדאי לבדוק גם לחצי דלק וספיקה, כמו גם את ההצתה קומפלט, וגם אפשרות לבעיה מכנית. אך ראשית לחבר סקנר.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

עד עכשיו השתדלתי להתעלם מהבעיה, כי הגימגום מופיעה רק במהירויות נמוכות, רמזור או סיבוב (וגם לא תמיד , ולפעמים בצורה קלה ולפעמים בצורה יותר קשה)



בעקבות התגובות שלכם, מבין שזאת לא סתם בעיה

 

ביום שישי יש בחינה באוניברסיטה, ואחריה חשבתי ללכת למוסך,יש לכם המלצות על מישהו באזור רחובות, ראשון או רמלה?

אם תגידו, מוכן להתרחק מהמעגל הזה לטובת אדם רציני ולא יקרן

פורסם
יש להתחבר עם סורק תקלות.

 

לעניין סרק בסופר לנסר, הבעיות בדרך כלל נובעות מיחידת יצוב סיבובים בעייתית, אך לי הרושם שאצלך ברכב בעייה במפלג.

 

כדאי לבדוק גם לחצי דלק וספיקה, כמו גם את ההצתה קומפלט, וגם אפשרות לבעיה מכנית. אך ראשית לחבר סקנר.

 

דני

 

אז ככה, אתמול גם צביקה העלה חשד שזה אולי קשור למערכת הדלק או אוויר במזרקים.

 

מוסיף לכם פרטים על ההיסטוריה של הרכב.

1 במהלך 11 שנים אחרונות, נדלקה מידי פעם מנורת דלק (לא על בסיס קבוע). בתדלוקים נכנס מקסימום 40 ל', ז"א שנשארו 10 ל' במיכל, אבל עם הסיבובים, עליות וירידות יתכן שהמפלס ירד דיי נמוך.

2 הרכב טופל רוב השנים במוסכים מורשים בצפון, ואנו סמכנו שהם עושים עבודה טובה. פילטר דלק מעולם לא הוחלף על ידם! עיון בספר הוראות לטיפולים, מצא ניסוח לקוי שאומר שבגיר ידני לא מחליפים פילטר דלק. לא חפרתי בנושא והזמן חלף.

3 עם השנים התחילה להידלק מנורת בדוק מנוע מידי פעם. התיעצתי עם מכונאי שאמר שכן מחליפים מסנן דלק. המסנן הוחלף ואמרו שהוא היה סתום (ישב שם אולי כפול ממה שצריך). פלגים הוחלפו לפני הזמן וגם היו גמורים.

4 כנראה שהקירטועים הופיעו בערך בזמן הזה.

5 איו קירטוע ברוורס ומעל שני

6 היום כשנסעתי, הייתי קשוב למנוע. לא היו קירטועים, אבל אולי יש משהו שהנהיגה לא חלקה, לא בטוח לגבי זה.

7 לגבי הילוך סרק, זה נראה שלפעמים יש רעידה יותר גדולה ולפעמים פחות, כמו גל סינוס

 

חבל, חשבתי שאנחנו שומרים על המכונית, בתקווה שלא עשינו נזק

 

אז מה עכשיו, יש לכם מישהו מומלץ עם סורק, או שאולי כדי להיכנס למוסך המרכזי בחולון?

פורסם

תופעות מהסוג הנ"ל במיוחד במיצובישי הן

קרן יניקת אוויר ,

הצינור שבין המצערת לבית הפילטר, בדוק ביסודיות

באזור האקורדיון של הצינור, חתכים או קרע אגרסיבי,

ואם אכן הצינור קרוע, צינור חדש ופתרת את הצרות שלך.

בברכה ניצן

http://www.shaft.co.il

פורסם

ערב טוב.

מצטרף לדעתו של מנהלנו דני התקלה היא בהצתה נטו.- רוטור פורץ,מכסה סדוק,סליל הצתה פורץ,חוטי הצתה,מצתים.

בתקלה מסוג זה בדגם רכב זה הסורק לא יגלה דבר.

בהצלחה.

בברכה חיים יוד.

פורסם
ערב טוב.

מצטרף לדעתו של מנהלנו דני התקלה היא בהצתה נטו.- רוטור פורץ,מכסה סדוק,סליל הצתה פורץ,חוטי הצתה,מצתים.

בתקלה מסוג זה בדגם רכב זה הסורק לא יגלה דבר.

בהצלחה.

בברכה חיים יוד.

 

ערב טוב גם לך

אתה גם מצטרף להמלצה לפנות לבחור בחולון?

ארנון

×
×
  • תוכן חדש...