Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב

הייתי היום אצל החבר אורן, הגעתי מאוחר ולמרות שהוא היה עסוק עשינו סיבוב. כמובן שהרכב לא גימגם!

כשפתחנו מכסה מנוע, הוא שמע רעש. בדיקה קצרה העלתה שזה מגיע מהאזור של רצועת טיימינג. בשבוע הבא נעשה עוד בדיקה, בינתיים הוא ממליץ להחליף בנוסף לרצוע את משאבת המים והמותחן.

לרכב יש 160k ק"מ ושכחתי להגיד לו שהחלפנו משאבה לפני בערך 40k , האם אתם חושבים שכדי להחליף את המשאבה?

(בחפוש מצאתי שאכן אתם ממליצים להחליף את השלשיה, זה תופס גם במקרה הזה?)

ארנון

פורסם

ניסיתי לעשות עריכה אבל כנראה שאי אפשר לעשות פעמיים? מקווה שתסלחו על ההקפצה

מאמר מעניין של הקמב"ץ

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=73501

לא הבנתי הרבה, אבל נזכרתי במשהו שקשור לסעיף 7

לפני מספר חודשים (כשעוד היו רעידות בהגה מעבר לנורמל בסרק), נגמר לי המצבר. לאחר שהנעתי עם כבלים, הרכב כבה בכל פעם שעזבתי את הגז. לאחר מספר דקות זה הסתדר, וגם הרעידות בסרק נרגעו. למחרת, לאחר ששוב לא הניע החלפתי מצבר. הפעם זה לקח הרבה זמן עד שהמחשב למד לשלוט על הסל"ד המנוע לא כבה ( בדיעבד אני יודע שלא הייתי צריך לנסוע, אלה לתת למנוע לעבוד בסרק מספר דקות לשם לימוד עצמי). הבעיה שהוא למד לא לכבות, אבל ההגא רועד.

 

אתם חושבים שכדאי לנתק שוב את המצבר ולתת למחשב להתאפס מספר דקות בסרק?

שאלתי נובעת משום שהקמב"ץ לא ממליץ לעשות כך (סעיף 7)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם



כל הבעיות נפתרו, זה באמת היה בעיה בחוטי הצתה וכשהם הוחלפו ביחד עם הפלגים נפסקו החיתוחים.

לגבי הרעש במנוע, הוא נבע מרצועת הגה כח שחוקה. את הטיפול עשיתי במוסך קטן בצפון, כי אורן היה כנראה מאוד עסוק ולא הצלחנו להיפגש.

שוב תודה

ארנון

×
×
  • תוכן חדש...