Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כנסי לכל אחד מאתרי יד שניה, הקישי סינון לפי מחיר, רישמי 21-23 אלף ש"ח את השאר שמרי בצד ותיראי את רשימת הרכבים שיוצאים לך, בחרי כמה מהם שהנתונים שלהם טובים מהאחרים ולכי לראות אותם, שווה לקחת סיבוב נסיון לבדיקת ההתאמה שלך לרכב, אחרי הסינון הזה פרסמי רשימת רכבים שמצאו חן בעיינך ותוכלי לקבל תשובה יותר ברורה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

שימי לב שלמאזדה 121 האוטומטיות אין הגה כוח, לחניות באיזור המרכז זה לא פחות חיסרון מאוד חצי מטר אורך.

פיאסטה אוטומטית, היא בעלת גיר רציף והייתי ממליץ לך לא להתחיל להתעסק עם זה.

 

במקומך הייתי דבק ביפניות הקטנות (סוויפט, שרייד, סטרלט ואם תמצאי סיריון במצב טוב אז מה טוב), ונראה לי שסה"כ גם אקסנט מאיזור 97' היא אופציה לא רעה ויש בחלקן אפילו כרית אויר.

 

הזכרת את הקורסה 1200 שמניסיון קצר איתה סוחבת מצויין אפילו באוטומט, אבל אני לא מכיר את הרכב לאורך זמן (אמינות, עליות אחזקה וכו')

פורסם

יש לך את הקורסיקה 92' עד 95'. זה אחלה אוטו. אין כמעט בעיות מכאניות (הדגמים הנ"ל לא רגישים לאי ביצוע טיפולים במועדם), צריכת דלק 1:14. תיהנה. הן עולות הין 16000 ש"ח ל-21000 ש"ח. לא יותר. אמנם ישנן שמורות, שהשימור שלהן מעלה אותן בכ-עד 3500 ש"ח מעל המחירון. לך על השמורות. עדיף לך.

פורסם

אני כבר שנה בלי הגה כוח וחונה לך במקומות אי אפשריים בת"א

הגה כוח זה פינוק בעיקרון (שהייתי רוצה:-)) אבל עם הגה רגיל אפילו בחורה תסתדר זה פיצוחים

פורסם
יש לך את הקורסיקה 92' עד 95'. זה אחלה אוטו. אין כמעט בעיות מכאניות (הדגמים הנ"ל לא רגישים לאי ביצוע טיפולים במועדם), צריכת דלק 1:14. תיהנה. הן עולות הין 16000 ש"ח ל-21000 ש"ח. לא יותר. אמנם ישנן שמורות, שהשימור שלהן מעלה אותן בכ-עד 3500 ש"ח מעל המחירון. לך על השמורות. עדיף לך.

 

א. היא אומרת שמאזדה 323 גדולה עליה אז קורסיקה לא בדיוק יותר קטנה.

 

ב. הסיריון צריכה לרדת מהרשימה כי : בתקציב הנ"ל והדרישה לאוטומט נכנסת רק גירסת ה1.0, היא תסבול מהעליות, המנוע יתאמץ ורוב הסיכויים שהרכב יתחמם. אם מדובר על סיריון ידנית המצב אחר - אבל לא מדובר.

 

ג. יונדאי אקסנט יכולה להתאים, אני דווקא נתקלתי בדגמים מאובזרים.

 

ד. מאזדה 121, לא מרגישים בחסרונו של התגבור להגה, לא בעיה לחנות רכב קטן עם צמיגים דקים - לא לעשות מזה סיפור.

 

דרו, תריצי חיפוש בפורום לגביי ה121, תקראי את דעותיהם של אלה שהחזיקו ברכב (אני רק נהגתי פה ושם), בני הספל כתב רבות על המאזדה.

haters will hate

×
×
  • תוכן חדש...