Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

התקציב שלי הוא (גג) עד 25000, ורצוי להשאר בסביבות ה- 21-22.

פרופיל נסיעות: במשך השבוע תל אביב-גבעתיים, פעמיים בשבוע לירושלים.

אני מחפשת רכב עם נפח מנוע קטן.

אה, וכן...אני נהגת חדשה.

 

מחפשת משהו אמין, בטוח ויציב שלא דורש הרבה טיפולים.

 

התבוננתי במחירונים וככה - והבנתי שבטווח המחירים שלי אני יכולה למצוא

דייהטסו שרייד 95-98

הונדה סיוויק, 1.3 95-96

הונדה סיוויק, 1.4 95-96

יונדאי אקסנט, 1.3, 95-99

מאזדה 121, 1.3 95

סוזוקי יורוסוויפט 98

סוזוקי סוויפט 96

פורד פיאסטה, 1.3, 97-98

רנו טוויגו, 1.2, 00

רנו קליאו, 1.3, 98-99

קאיה פרייד, 99-00

 

יש לי מספר שאלות ואודה לכל מי שיכול ליעץ.

1. מה חשוב יותר שנתון גבוה או סוג רכב?

2. מה מכוניות מומלצות ברשימה הנ"ל?

3. מה ההשפעה של קילומטרג' גבוה על הרכב? מה קילומטרג' סביר בשנתונים אלה למכוניות משומשות ומה רצוי?

4. מה בעיות אופיניות של מכוניות בגילאים כאלה (מבחינת טיפולים וכו)?

5. לו הייתם צריכים לבחור מהרשימה הנ"ל, מה הייתם בוחרים - ומדוע?

המון המון תודה.

פורסם

נתחיל בנקודה קטנה. את באמת מאמינה שתמצאי טווינגו שנת 2000 למכירה בפחות מ



25000 או בכלל....? שנת 96 נדירות. 97 אי אפשר למצוא.

 

חוץ מזה, הייתי מציע לך להתמקד קצת יותר. מה את מצפה מהרכב?

נוחות? בטיחות? אמינות? סכירות? עלות החלפים? מכונית קטנה? (לתל אביב גבעתיים)

 

גם אני מחפש. עד לא מזמן הייתי די נעול על טווינגו 95\96,

אבל אז הובהר לי שעל כל היתרונות אאלץ לשלם בחלפים נדירים\יקרים יחסית...

אז עברתי לרחרח יותר אצל היפניות קטנות.... סוויפט, קולט...

למה דווקה? אמינות וסחירות.

 

מקווה שעזרתי

 

פורסם

מהרשימה שיש כאן הייתי הולך על הסיוויק בגלל שני דברים:

א. אמינות

ב. אופי ספורטיבי בקטנה ומראה טוב של האוטו...

 

כל השאר חוץ מהקליאו לא אופציות בשמיים... יש יותר טובות מהן

בהצלחה!!

Polo 2012

פורסם

נתחיל מהסוף כמובן :)

קילומטראז' גבוה יוצר בלאי בכל מכלולי הרכב (מנוע, גיר, מערכות בילום זעזועים וכו'), ובנוסף, יוצר הסתברות גבוהה יותר לתאונות (יותר זמן על הכביש).

קילומטראז' סביר הוא לפי 15-20 אלף ק"מ לשנה.

 

לא אמרת אם את מעדיפה אוטומט או ידני. גיר ידני - יותר חסכוני בדלק, יותר זול לתחזוקה, לרוב פחות בעיות, יותר התעסקות, יכול לעצבן בפקקים (אממ גוש דן?). אוטומט - צורך יותר דלק, תחזוקה יקרה יחסית, נוח בפקקים, יכול להיות בעייתי בעליות אם הרכב לא חזק (ירושלים).

 

מהרכבים שכאן, יש לי נסיון רק עם הסוויפט, למרות שבדגם ישן בהרבה (88/9), ובעיקר דברים טובים להגיד עליו. מאוד חסכוני בדלק, מעט מוסכים, סוחב.

 

מניח שיבואו בקרוב לסייע לך עם שאר הרכבים.

בסופו של דבר, אנחנו מנסים לעודד נוכחות נשית בפורומי רכב :)

 

יום נפלא ומוצלח.

טל

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

ההיתי ממליץ על רכב שלא רשמת פה והוא טויוטה סטארלט 92-97\8 רכב חמוד קטן (בדומה לסוויפט לשרייד וכל השאר) גם הוא מנוע 1300 יש אוטו' וגיר רגיל (לפי בחירתך) ומחירים די סבירים.

ודרך אגב אמרתי כבר שיש לרכב הזה שוק מטורף?! אז זהו יש לו וכאשר תרצי למכור לא תהיה לך בעיה כמו שרייד וכדומה

ולסיכום רכב טוב נוח אמין מאוד וחסכוני :)

 

מקוושה שעזרתי

אורן.

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

לדעתי אם את מתכוונת לנסוע פעמיים בשבוע לירושליים תורידי מהרשימה את כל ה 1.3

על הקאייה אין מה לדבר בכלל , כנ"ל לגבי הטווינגו.

תחפשי משהו עם מנוע 1.6 ידני כגון:

323 96 , 97 (אפשרי גם אוטומט ) - בסביבות 18 אלף.

סיווק 94-95

כריזמה (ידני ) - 98 - יעלה לירושליים יותר טוב מכולם - 25 אלף פלוס מינוס.

סופר לנסר , ניסן סאני , פיסטה.

 

בברכה.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם
שלום,

 

התקציב שלי הוא (גג) עד 25000, ורצוי להשאר בסביבות ה- 21-22.

פרופיל נסיעות: במשך השבוע תל אביב-גבעתיים, פעמיים בשבוע לירושלים.

אני מחפשת רכב עם נפח מנוע קטן.

אה, וכן...אני נהגת חדשה.

 

מחפשת משהו אמין, בטוח ויציב שלא דורש הרבה טיפולים.

 

התבוננתי במחירונים וככה - והבנתי שבטווח המחירים שלי אני יכולה למצוא

דייהטסו שרייד 95-98

הונדה סיוויק, 1.3 95-96

הונדה סיוויק, 1.4 95-96

יונדאי אקסנט, 1.3, 95-99

מאזדה 121, 1.3 95

סוזוקי יורוסוויפט 98

סוזוקי סוויפט 96

פורד פיאסטה, 1.3, 97-98

רנו טוויגו, 1.2, 00

רנו קליאו, 1.3, 98-99

קאיה פרייד, 99-00

 

יש לי מספר שאלות ואודה לכל מי שיכול ליעץ.

1. מה חשוב יותר שנתון גבוה או סוג רכב?סוג רכב

2. מה מכוניות מומלצות ברשימה הנ"ל?לצרכים שלך : שרייד,סיוויק(גיר אוטומט)

3. מה ההשפעה של קילומטרג' גבוה על הרכב? מה קילומטרג' סביר בשנתונים אלה למכוניות משומשות ומה רצוי?השנתונים הנ"ל96-97 בערך 130-150 אלף רצוי.(חשוב יותר רכב מטופל כיאות)

4. מה בעיות אופיניות של מכוניות בגילאים כאלה (מבחינת טיפולים וכו)?שום בעיות קונים רכב שמור ומטופל-רק טיפולים שוטפים לאחר יישור קו ראשוני

5. לו הייתם צריכים לבחור מהרשימה הנ"ל, מה הייתם בוחרים - ומדוע?לא הייתי בוחר מהרשימה

המון המון תודה.

 

 

בשורה התחתונה:

בגלל התקציב שלך ואופי הנסיעות שלך הייתי ממליץ לך על גיר אוטומט ועל קורולה 93-94 מזדה 323 או אם תמצאי סיוייק שמורה(נדיר מאוד למצוא בשנתונים הנ"ל כיוון שהרכב חזק מאוד ואהוב על צעירים-הרבה ידיים והרבה קילומטראג')

--" האוטו הזה לא רואה מוסך אני אומר לך ..."

--." ישראלי זה לעקוף מימין 10 מכוניות, לחתוך נתיבים, לצפור ולקלל בעצבנות כשאתה בכלל לא ממהר לשום מקום."

פורסם

קודם כל, אני מודה לכולכם על ההענות.

אז ככה -

הרשיון שלי חדש (אמרתי כבר שזה רשיון חדש???בגיל 40??? למחוק את החיוך...עדיף מאוחר ממעולם לא...)

ולענייננו, הרשיון יהיה על רכב אוטומטי בלבד, כך שנאי מוגבלת לרכב כזה.

 

אני עדיים מתמקדת ברכבים קטנים - בסביבות ה-1300, אין לי בעיה (בדוקה) לעלות לירושלים ברכב במנוע קטן (אני נוסעת קבוע עם חברה באופל קורסה 1200 שלה) ופשוט מכבים מזגן ונוסעים במהירות סבירה...

אגב, מה דעתכם על רכב כזה?

 

1600...האם עלות האחזקה והדלק וכו לא יקרה אלפי מונים מהקטנות?

 

(זה לגבי המזדה 323)

 

הטויוטה סטרלט בתקציב שלי - זה רק מ- 95\96...זה אוטו טוב?

 

מראה של האוטו לא ממש חשוב לי .

 

המון תודה,

ואם אתם זקוקים לנוכחות נשים בפורום - אכנס הרבה - כי זה רכב ראשון ואין לי נישיון...

התון התון תודה,

שוב...

פורסם

הטויוטה סטארלט בעיני אחד הרכיבים המוצליחים והוא גם זול וחסכוני שווה לך להריץ עליו בדיקה ממליץ בחום יש לחברה שלי לשעבר אחד כזה והיא לא מוכנה להחליף אותו גם לא בעד לאנד קרוזר... חחח היא מכורה לאוטו

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

מה הקטע של הישראלים עם ה"נפח מנוע" ?

 

גם 1.3 ותתפלאו גם מנוע 1.0 יכול לנסוע יום יום לירושלים.

 

אני עשיתי עם סמארט ת"א ירושלים על בסיס קבוע וללא כל קושי.

בסופה"ש האחרון נסעתי עם הסיריון לירושלים, 4 מבוגרים ברכב, מנוע 1.0 והרבה פחות מ100 ש"ח על דלק בוזבזו ב4 הימים הללו (ה-א).

 

נסעתי על כ"כ הרבה מכוניות ולא ממש נתקלתי במגבלות כלשהן במיוחד במדינה כ"כ קטנה.

 

במידה ואת מעוניינת ברכב חסכוני ואין לך בעיה עם ידני אז אני ממליץ בחום על מאזדה 121.

אמינה קטנה ועם אופי.

haters will hate

פורסם

היי...

 

אני חוזרת ומזכירה שאין לי רישיון לידני...

 

בינתיים אני מתבוננת בכמה אפשרויות:

 

מאזדה 121 (מסביבות 95) אוטומטי

 

פורד פיאסטה

 

יונדאי אקסנט (1300-1400)

 

ונתקלתי במכוניות 1000...יונדאי אטוס...מישהו מכיר?

 

 

(לגבי העלייה לירושלים)...

 

אז מה דעתכם?

פורסם

האופצייה הכי טובה מבחינתי בשבילך היא המזדה 323 סדן אוטומט, רכב אמין, זול לאחזקה, חזק מספיק בשביל לנסוע לירושלים פעמיים ביום לפחות:wink:, לא בעיה למצוא בשוק כאלה והיתרון שלו שזה מזדה ויש לו המון חלקים בשוק.

אופציה שניה לא פחות טובה היא מיצובישי קולט, שאם לא מפריע לך 3 דלתות אז זו בחירה מעולה, חסרון אחד הוא שבתקציב שלך זה יהיה שנתון נמוך יחסית 94-95, ולרוב היו אצל צעירים שבניגוד לרוב, אני טוען שהרכב רק יותר מושקע.

יונדרי אקסנט אוטומט 1300-1500 גם אופצייה טובה, הבעיה היא שבדגמים הללו לרוב הם דלים באיבזור כך שאפילו הגה כוח לא בטוח שיש.

בהצלחה.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

תודה - בדקתי...

הן המיצובישי והן המזדה 323 גדולות לי...

אני מחפשת בכל זאת משהו בין 1000-1300

 

מישהו כאן מכיר יונדאי אטוס?

פורסם

האטוס הוא רכב עירוני מצויין- אחזקה נמוכה מכל בהבחינות, הבעיה מתחילה שיוצאים מהעיר...

הסטרלט בהחלט מומלץ וכך גם הדייהטסו שרייד.

בהצלחה

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...