Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6866 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה נחמד.

מחכה לראות איך תצליח להכניס אותם לצורה של האוטו. קצת בעייתי החלק הזה אם אני לא טועה.

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

סיימתי את הפודים. יצא לא רע בסה"כ, אני די מרוצה. לא מושלם, אבל בסדר גמור מבחינתי. מעלה את התמונות של המוצר הסופי.

DSCF8707.JPG

DSCF8708.JPG

DSCF8710.JPG

DSCF8711.JPG

DSCF8712.JPG

DSCF8714.JPG

פיג'ו 2008 82כ"ס ידנית, 2014, עגלה נגררת ומעשנת בשר ענקית!

פורסם

דווקא יושבים לא רע. בכל זאת, גליל של נייר טואלט :-).

תצבע אותו (אם במידה וזה לא יתאים לצבע בפנים, למרות שנראה לי שכן).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

תתחדש.

 

רק אני לא מבין דבר אחד.

למה להתעסק כלכך הרבה בבניה מיניאטורית לטוויטרים, למה לא להציב טבעת הגבהה לטוויטר עם זווית און-אקסיס מלאה כאשר הטוויטר יושב בפלאש-מאונט.

פשוט למתוח בד על כל המשולש של המראות ולעבור על זה בפיבר.

כמו בנייה של קיק-פאנל רק בקטן.

עושים טבעת עם מגרעת קטנה של עומק של כמה מילמטרים בהתאם לFACEPLATE של הטוויטר, נותנים עוד קצת מגרעת פנימה בטבעת של עוד 2 מ"מ על מנת שהפיבר יכנס גם לשם ולא יהיו רווחים.

עושים הגבהות ותיאום זוויות ע"י תומכות מאלומיניום או חומר מעט גמיש אחר על מנת לקבוע את הזווית.

לאחר הגעה לזווית מתאימה מקבעים את התומכות עם אפוקסי ומותחים בד על כל המשולש בצורה שהרבה יותר קלה לעבודה עם פיבר, אפילו שימוש ביריעות של שתי-וערב ולא בפיבר סיבים 300 סטנדרטי, ככה הבניה מקבלת מראה יותר חלק וללא הרבה צורך לשיופים.

 

 

הרבה יותר קל לעבודה.

הרבה יותר אסטטי, כי הבנייה של המיני-פוד לטוויטר על כל המשולש לא בולט כמו שהוא בולט עכשיו.

והיתרון הבולט הוא שאפשר פשוט לרפד את כל הבנייה בסקאיי שחור או עור שחור ולחסוך את רוב השיופים המייגעים.

עוד אופציה היא כמובן גם את הפוד הזה לשייף ולצבוע בשחור מט כמו הגימור המקורי של המשולש אבל זה דורש מעט יותר עבודה.

 

אבל פוד חיצוני על המשולש הוא מאוד בולט, ולטעמי לא ממש אסטטי.

מזכיר לי את המתקנים של מורל שנועדו להתקין את הטוויטרים.

 

אגב, זה לא נכתב כמקור לזלזול, אני מאוד מעריך עבודה עצמית, אבל זו רק ביקורת בונה ללא כוונה אחרת.

לא מתכוון להיות ה"איש הרע".:).

 

ועוד הערת אגב, טוויטרים על המשלושי מראות לרוב הם דווקא לא המיקום האידיאלי, הכי טוב זה על הקורות, ב99.9% מהמקרים.

זה לא קרוב מידי,זה נותן עומק לבמה, רוחב יותר גדול והטוויטרים צריכים מרחק מה מהאוזן על מנת שהתדרים יתפשטו ברכב.

ברוב המקרים של טוויטר במשולש הוא מעט יותר דומיננטי ודורש ריסון.

 

תתחדש,

 

ניר

under construction..

פורסם

מאיפה עלה השרשור העתיק הזה:roll:?

ניר, הטוויטרים כבר לא יושבים בתוך הבניות, הם מותקנים בבית שלי במערכת שבניתי.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=172245&page=2

בנוגע לבניייה במשולש ובקורות - אפשרויות שנבדקו ונפסלו. בנייה על המשולש לטעמי יותר מדי מנופחת. יותר קל לבנייה - אולי, לא כל כך בטוח. אבל אני לא עושה את הדברים היותר קלים, להפך, אני בונה בעיקר בשביל תהליך הבנייה, ופחות בשביל התוצאה (זה לגבי כל הבניות שלי, לא רק זאת. טיפה מוזר, אני יודע:-).). החיסרון בפודים שבניתי היה שרואים אותם וזה מזמין פריצה. הדגש בבנייה היה שניתן להחזיר הכל למראה מקורי, יחסית בקלות, למקרה והרכב ימכר. לא רציתי לעשות חורים בקורה. אבל יצא דווקא בסדר. מה שכן, לא נהנתי מהם הרבה זמן, אבל לא יכולתי לדעת אז שאני אקבל רכב מעבודה. בכל מקרה, תודה על כל הדאגה והעצות.

דימה

פיג'ו 2008 82כ"ס ידנית, 2014, עגלה נגררת ומעשנת בשר ענקית!

×
×
  • תוכן חדש...