Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול החלפתי ברכבי נורת חניה בפנס החזית הימני, היה קשה להוציא אותה, אך הצלחתי.

כשהחזרתי את המנוה למקומה, דחפתי חזק מידי והחיפוי הפנימי של הפנס התנתק ונפל מעט מטה.

עכשיו הפנס מאיר רק למטה, במרחק קצר, מאיר את הכביש בחצי מטר מהאוטו.

יש לציין שהמכוון החשמלי לא נהרס.

האם יש דרך לתקן זאת?

מדובר בפג'ו משנת 2000.

אם אי אפשר לתקן כמה צריך לעלות פנס חדש ו\או בפרוקיה?

תודה, כפיר

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

מה שקורה הוא שהפלת את הרפלקטור מהמקום, בחלק מהמכוניות הוא תפוס עם צינור גומי שכזה ובחלק ע"י בורג, צריך לבדוק אם הוא רק קפץ החוצה או נשבר......

 

בקשר לפנס בכלליות אם תרכוש חדש\תחליפי אז יהיה הבדל בדרך כלל בגוונים.....וזה לא יפה

בסאלמה פינת קיבוץ גלויות (לכיוון קיבוץ גלויות עצמו...בערך מול המשטרה) יש מקום שנקרא ניסים פנסים, ההתמחות שלו זה פנסים מפירוק קפוץ לשם יתכן ויש לו פנס בשבילך יתכן והוא יצליח לסדר את שלך...

פורסם

שמתי לב באמת שזה הרפלקטור, והוא תפוס על ידי גומיה, האם ניתן להחזיר אותו למקומו בעבודת יד פשוטה (ואם כן איך), או שעליי לגשת למי שהומלץ כאן וכדומה?

אני מתגורר בזכרון יעקוב, אין לי בעיה לנסוע גם עד תל אביב, או צפונה בארץ.

אם אכן אצטרך להחליף פנס, מישהו יודע כמה יעלה כזה משומש?

תודה לכם, כפיר.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הצלחתי לבסוף לסדר בעצמי, משכתי את הרפלקטור בחזרה, נשמע קליק חוזק כזה ועכשיו הוא מאיר כמו שהיה, רק צריך לכוון אותו מעט, תודה כפיר.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

הפעם - יצאת בזול מה שניקרא.

תיזהר על הענין כי מה שעשה "קליק" והתחבר הוא כנראה התושבת של הרפלקטור , שהיא אמנם בסדר (יחסית לדור רישון שהיא רגישה) אבל היחידה שמכוונת את התאורה שמחוברת אליה מאוד עדינה ויכולת בקלות לשבור אותה ולצאת בנזק לא נחמד.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...