Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוטור אקסטרים- 28.6, איצטדיון ר"ג


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חודש מאוחר יותר...
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הם כבר בארץ, ניתן לראות אותם מבצבצים מתוך איצטדיון ר"ג.

 

כרטיסים מוזלים לחבר ב-89 ש"ח.

 

באירגון המורים נגמרו הכרטיסים.

 

יש גם בכרטיס אשראי כלשהו תמורת כוכבים.

http://www.benko.co.il

בנקו - יבוא תאורת לד

פורסם

זה אולי המחיר הכי נמוך שיש לכרטיס וזה כולל מושב 3 ק"מ מכל האקשן.

המחירים בשמיים. אני מוותר בלי רגשות אשם :)

פורסם
:-Dאיז כיף שיש חברים שמסתדרים בחינם

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

היה פשוט אחת הבדיחות!

 

רוב הזמן אתה פשוט מחכה שהאוטו יעלה לך על המכוניות.

 

נזילת שמן, פנצ'ר, התקעות על הגרוטאות. תגידו לי, אתה עושים צחוק?! :twisted:

 

ההגברה הייתה על הפנים.

 

כל הקהל באיזור שלי רטן: "נו תעשו כבר משהו".

הכל היה כ"כ מונוטוני והתרגילים חזרו על עצמם.

 

מהתחלה היה ברור שלבאונטי האנטר יש את המכונית הכי טובה ויציבה. ככה שכל התחרות הדבילית הזאת הייתה פשוט מיותרת.

 

במילה אחת - אכזבה.

 

ואני שילמתי 120 דרך תע"ש....

פורסם
היה פשוט אחת הבדיחות!

 

רוב הזמן אתה פשוט מחכה שהאוטו יעלה לך על המכוניות.

 

נזילת שמן, פנצ'ר, התקעות על הגרוטאות. תגידו לי, אתה עושים צחוק?! :twisted:

 

ההגברה הייתה על הפנים.

 

כל הקהל באיזור שלי רטן: "נו תעשו כבר משהו".

הכל היה כ"כ מונוטוני והתרגילים חזרו על עצמם.

 

מהתחלה היה ברור שלבאונטי האנטר יש את המכונית הכי טובה ויציבה. ככה שכל התחרות הדבילית הזאת הייתה פשוט מיותרת.

 

במילה אחת - אכזבה.

 

ואני שילמתי 120 דרך תע"ש....

 

מוזר אתה הראשון שאומר את זה, אחרי ששמעתי עשרות אנשים שהיו מרוצים (ובינהם גם אני).

ככה זה גם בחו"ל המכוניות האלו בד"כ נשברות או שיש להן תקלות, זה לא שההופעה בארץ לא היתה מאורגנת... ואת מי בכלל מעניינת ההגברה ? עוד תירוץ עלוב בניסיון להראות למה הכרטיס יקר ? הייתי מאוד רוצה שההגברה לא תעבוד בכלל בישביל לשמוע תמנועים האלו הרבה יותר טוב. או שכנראה זה בגנים של הישראלי למצוא תירוצים וסיבות ללמצוא מה לא היה טוב גם שהוא כבר מקבל תמורה למחיר של הכרטיס...

 

 

 

אגב יש גם הודעה בפורום ספורט מוטורי על האירוע:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=164393

Drive carefully! most people are caused by accident.

פורסם
מוזר אתה הראשון שאומר את זה, אחרי ששמעתי עשרות אנשים שהיו מרוצים (ובינהם גם אני).

ככה זה גם בחו"ל המכוניות האלו בד"כ נשברות או שיש להן תקלות, זה לא שההופעה בארץ לא היתה מאורגנת... ואת מי בכלל מעניינת ההגברה ? עוד תירוץ עלוב בניסיון להראות למה הכרטיס יקר ? הייתי מאוד רוצה שההגברה לא תעבוד בכלל בישביל לשמוע תמנועים האלו הרבה יותר טוב. או שכנראה זה בגנים של הישראלי למצוא תירוצים וסיבות ללמצוא מה לא היה טוב גם שהוא כבר מקבל תמורה למחיר של הכרטיס...

 

 

WORD!

 

היה מצויין, תודה לאלו שאירגנו ולו רק לתת לנו טעימה של משהו אחר ושונה, אפילו במחיר קצת יקר. שווה כל שקל!

 

כמה סרטונים מהאירוע (עוד בהמשך היום):

 

 

 

 

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

ההפך, הכי ישראלי זה לבוא ולומר: "היה ******" כדי לא לצאת טמבל ולהודות שהוא באמת לא נהנה.

 

תשמע.

ה"תחרות" הזאת שהם ארגנו פשוט מגוחכת. את מי זה מעניין מי מנצח? את מי מעניינים הזמנים, ודבר המנצח?

 

תסעו כמה שיותר תרמסו כמה מכוניות שרק אפשר.

 

הייתי בטוח שאני אגיע ואני אראה שיירה של 20 גרוטאות שנרצצות מתחת לגלגלי הענקים ולא את הרמפה הקטנטנה הזאת שקפצו מעליה איזה 50 פעם.

 

האופנועים היה מספק מאוד.

 

אבל המפלצות, למעט השואו האחרון של הרכב שנתקע שהוא באמת התפרע - היה ביזיון.

 

זוהי דעתי.

פורסם

מצטער לאכזב אותך, אבל כנראה שלא ראית מופעי MONSTER TRUCK מעולם, או מקסימום קטעים של 10 שניות בסרטי קולנוע למיניהם.

 

גם במציאות בארה"ב הם לא פשוט באים ומועכים את כל המכוניות. זה פשוט לא עובד ככה.

ונראה לך שגם אם הם היו מועכים גרוטאות, עוד פעם ועוד פעם.. זה היה כבר משעמם. כמה אפשר לראות אותם עולים על אותן מכוניות?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

חברים יקרים זה ממש ביזיון מה שהלך שם ..

שילמנו הרבה כסף בשביל לשמוע את הבלבולי שכל של דידי הררי

ועל כלום הם משכו זמנים רק בשביל "להעביר" את המופע ,ובגדול הכל פשוט חזר על עצמו .

עשו לנו 20 דקות "הפסקה " בגלל אחד המפלצות שהיה לו פנצ'ר ולבסוף לא הצלחו לתקן אותו .

והאופנועים עשו את אותו ההצגה שלושה פעמים ,והמנחה שהיה עם דידי הררי התלהב כל פעם מחדש כאילו זה פעם ראשונה .

 

בקיצור ....לא שווה את הכסף (250 ש"ח ליציע 4 ) ממש אכזבה .

יכול מאוד להיות שיש כאן חברים שהיו ונהנו ...ממה בדיוק אני לא יודע!!!!

VTS-לזכור ולא לשכוח!!!!

פורסם

ההפך, הכי ישראלי זה לבוא ולומר: "היה ******" כדי לא לצאת טמבל ולהודות שהוא באמת לא נהנה.

 

 

מצטער אני נהנהתי מואד ואני לא הולך להגיד דברים לא נכונים, ואני יגיד לך עוד משהוא אם אני יצליח להשיג עוד הזמנה למחר אני ילך שוב... :-D

 

היה כל הזמן מה לראות ההפסקה היחידה שהיתה, היתה באמצע 10 דקות בערך. אני לא יודע איפה "כל הזמן" חיכיתה שהמכוניות יעלו לעשות משהוא... ואם התחרות לא מעניינת אז כנראה שאתה לא יודע שגם בארה"ב מתנהלות התחרויות האלו באותה צורה, ומה לעשות ובישביל הקהל הישראלי לא ישנו את הצורת אירגון של התחרות "כדי שלא ישעמם לו".

ובטח שאין מה לבכות על ההגברה, שהייתי מעדיף שלא תעבוד בכלל. את דידי הררי אני יכול לשמוע גם ב 103 FM אם אני ממש ירצה, וכנראה שאני לא...:wink:

 

 

בכל מקרה לא נהנתה אין לי הרבה מה להגיד לך חוץ מזה שעדיף אם ככה שתחסוך גם כרטיסים לאירועים דומים אחרים שיהיו בעתיד בארץ או בחו"ל כי הם באותה מתכונת בערך..

 

 

easyrider1jc7.jpg

 

bountyhunter1jk3.jpg

 

 

display1kb9.jpg

 

img3268sm7.jpg

 

(התמונות האלו נלקחו מפורום בחו"ל)

Drive carefully! most people are caused by accident.

×
×
  • תוכן חדש...