Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוטור אקסטרים- 28.6, איצטדיון ר"ג


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ההפך, הכי ישראלי זה לבוא ולומר: "היה ******" כדי לא לצאת טמבל ולהודות שהוא באמת לא נהנה.

 

תשמע.

ה"תחרות" הזאת שהם ארגנו פשוט מגוחכת. את מי זה מעניין מי מנצח? את מי מעניינים הזמנים, ודבר המנצח?

 

תסעו כמה שיותר תרמסו כמה מכוניות שרק אפשר.

 

הייתי בטוח שאני אגיע ואני אראה שיירה של 20 גרוטאות שנרצצות מתחת לגלגלי הענקים ולא את הרמפה הקטנטנה הזאת שקפצו מעליה איזה 50 פעם.

 

האופנועים היה מספק מאוד.

 

אבל המפלצות, למעט השואו האחרון של הרכב שנתקע שהוא באמת התפרע - היה ביזיון.

 

זוהי דעתי.

 

אחלה דעה.

 

דעתי היא שאם אתה לא יודע למה לצפות, אל תתפלא אם אתה מתאכזב.

 

באמת חשבת שהתחרות שם אמיתית? שמישהו הולך הבייתה עם גביע? זה מופע, לא תחרות ליגה. באת לראות מופע, אם לא נהנית, זכותך. אין לך ולו שמץ של זכות לחשוב בשם אחרים ולהגיד אם מה שהם אמרו בה לחפות על זה שהם נהנו או לא..

 

אני, נהנתי. אם יש לך בעיה עם זה, צא לסיבוב במיצובישי שלך.

 

ליאור :lol:

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם
אחלה דעה.

 

דעתי היא שאם אתה לא יודע למה לצפות, אל תתפלא אם אתה מתאכזב.

 

באמת חשבת שהתחרות שם אמיתית? שמישהו הולך הבייתה עם גביע? זה מופע, לא תחרות ליגה. באת לראות מופע, אם לא נהנית, זכותך. אין לך ולו שמץ של זכות לחשוב בשם אחרים ולהגיד אם מה שהם אמרו בה לחפות על זה שהם נהנו או לא..

 

אני, נהנתי. אם יש לך בעיה עם זה, צא לסיבוב במיצובישי שלך.

 

ליאור :lol:

 

אני מודה שלא ידעתי למה לצפות.

 

לא באמת חשבתי שמישהו יוצא משם עם גביע :lol:, פשוט המתכונת הזאת הייתה מגוחכת.

 

המופע היה יכול להיות נחמד אם הsudden impact הייתה דורסת את המכוניות במרכז כשדידי עוד עמד שם.

 

אני לא מתכוון לחזור לראות מופעים בסגנון.

 

ובקשר למיצובישי,

היא נמכרה :roll:

פורסם

היה נחמד מאוד. עוד חוויה מוטורית בביצה שלנו-כן ירבו. גם האופנוענים וגם הנהגים כמעט לא חיפפו אלה באמת נתנו שואו ולראיה מכוניות שנשברו ונתקעו.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

וואו הם מטורפים? רואים אותם בתמונה רומסים הונדה פרלוד עם ג'אנטים

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

×
×
  • תוכן חדש...