Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6982 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עברו שנתיים מאז הרכישה של הרכב במשפחה, גולף דור חמישי, 2005, מנוע 1.6, רמת גימור קומפורטליין פלוס.

 

זוהי ה-VAG הראשונה שלנו, אחרי שכל הרכישות הקודמות לרכב הראשון היו יפאניות.

 

הגולף היא בהחלט קפיצה קדימה לעומתן, בהרבה תחומים חשובים.

ההגשה של האוטו בפנים, ראשית כל באמת שהרכב מרגיש מוקפד מאוד, כולל מחשבה על פרטים קטנים.

איכות ההרכבה והחומרים מצויינת ברוב האוטו פרט לציפוי הגה שהתקלף והוחלף במסגרת האחריות.

 

נוחות הנסיעה דיי טובה אך לא טובה מאוד, צרפתיות מסוימות עושות את זה טוב יותר...

התנהגות הכביש מאוד בטוחה והגולף הזו זורמת בנהיגה נמרצת הרבה יותר מאשר הדור הרביעי,

ההגה מדוייק ובעל מהירות טובה אך לא מתקשר וקל מידי.

מרווח הפנים מעולה, כולל מושב אחורי עם מרווח רגליים טוב משמעותית לעומת הדור הקודם של הגולף,

וגם טוב בהחלט ביחס לסגמנט.

 

המנוע היה יכול להיות נקודת תורפה במכונית הזו, אבל יש לו גיר מעולה בעל שישה הילוכים עם טיפטרוניק,

שההילוכים הראשונים קצרים ומצליחים להעיר את המנוע.

 

האבזור ורשימת התוספות של הגרסה הזו טובה מאוד, וכוללת בין היתר שישה כריות אוויר, ESP, ASR, EDL, ABS,

מזגן מפוצל כולל פתחי יציאה למושב האחורי, בקרת שיוט, סאן-רוף, פנסי ערפל, חישוקי מגנזיום.

 

לסיכום אוכל לומר גם שאימי שהיא נוהגת בה רוב הזמן, מאוד מרוצה וכנראה שגם הרכישה הבאה תהיה מ-VAG.

 

2img00532kt3.jpg

 

img0280cb4.jpg

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

היה נחמד אם היית כותב סיכום מצב דלק,טיפולים,טיפולים מיוחדים למעט ההגה,תקלות במידה והיו.

חייב לציין שהרכב נראה שמור ביותר,תמשיכו להינות ממנו.

ערב טוב,רן.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

הרכב נראה נהדר, לאחר שנתיים.

היה נחמד אם היית אומר משהו על צריכת הדלק, שזה הדבר שהכי מעניין אותי.הדבר השני שמעניין אותי זה הפנסים האחוריים.

הרכב הגיע איתם או שזו היא תוספת שלך?

רדיו דיסק MP3 עם חריץ לכרטיס זיכרון SD וחריץ USB לנגן MP3 במחיר מצחיקקק

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1306213#post1306213

פורסם

תודה על המחמאות.

 

לגבי צריכת הדלק, היא לא חסכונית במיוחד, בערך 10 ק"מ לליטר בנסיעה מעורבת.

 

טיפולים מיוחדים לא היו, רק כל 15 לפי הוראות היצרן.

פרט כמובן להגה שהוחלף ללא עלות במסגרת האחריות.

 

הפנסים האחוריים האלו הם תוספת שלנו.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

נראה כי גג השמש והחישוקים הקלים אינם מקוריים והותקנו בארץ. !?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

סולל הדרך, הגרסה הזו הגיעה עם חישוקים קלים בקוטר 15'.

הם נראים קטנים ולא מתאימים לרכב.

לכן שידרגנו לחישוקי o.z racing superturismo GT בקוטר 16'.

 

לגבי הסאן-רוף, הוא התקנה של היבואן.

 

CX25GTI, היא נסעה עד כה בערך 35K-40K.

 

תודה.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

×
×
  • תוכן חדש...