Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני צריך להיכנס לטיפול בעוד כמה ימים.

עד היום הרכב - קלאו B שנת 2000 1400

טופל בשמן חצי סינטטי. קראתי קצת חומר על הבדל בין חצי סנטטי לסינטטי.

האם המעבר לשמן סינטטי לחלוטין יהיה בשורה התחתונה עדיף?

אם כן האם מישהו יכול להמליץ לי על חברה מסויימת והיכן ניתן לרכוש?

תודה מראש

שלומי

פורסם

יכול לשהיות שאני טועה. אבל אני חושב שELF הכי טוב לרנו ככה זה היה בשנים של הרנו 19 וכדומה.

אני לא יודע לגבי הקליאו. לא קל למצוא את השמן הזה בארץ.

 

בקשר להבדל בין חצי סינטטי לסינטטי מלא הוא מורגש מאוד!

במחיר

60-90 לחצי סינטטי לעומת 130-150 למלא. (אני מדבר על הELF).

המוכר בחנות שבא אני קניתי את השמן אמר שלא שווה להשקיע את ההבדל. ואם אני לא טועה בבקבוק של הסינטטי מלא שעולה 130 שקל היה ליטר אחד פחות.

 

*החצי סינטטי הוא 10W40 והמלא הוא 5W40.

פורסם

שמן elf מוגדר כשמן רשמי של יצרנית הרכב - רנו.

 

למה ? יכולות להיות מספר סיבות... אך למרות זאת, אין ספק שזהו שמן מעולה.

 

אני רכשת לפני כשבועיים 5 ליטר של elf חצי סינטטי במחיר של 90 ש"ח.

מס' הטלפון של מרכז השירות של היבואן: 03-6355664

 

עד כמה שידוע לי, במרכז הם יושבים ליד תל השומר ובדרום במושב שדה עוזיהו.

 

בהצלחה,

פורסם

Elf St 10W40 חצי סינטטי יהיה מצוין למנוע שלך. אני עם 1.6 גם משתמש בו ומאוד מרוצה מהעבודה של המנוע.

במחיר הזה אין צורך לחפש שמן אחר. ELF חברה מצויינת ורשמית של רנו. יתכן שיש רווח ליצרן מכך אבל מה רע בזה אם השמן זול וטוב ?

ליאור

Veni Vidi Vici

×
×
  • תוכן חדש...