Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7015 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מעוניין לרכוש מערכת סטריאו לרכב סוזוקי בלנו 99. הסכום שאני מקציב למערכת+רמקולים+התקנה הינו בסביבות 1500ש"ח.

אני אוהב לשמוע מוזיקה קלאסית, ג'אז ושנות ה-80, לכן חשובה לי איכות צליל. אני לא מאלו ששומעים בפול ווליום, אלא בווליום סביר ונעים לאוזן.

רציתי לברר:

1. האם קומפוננט 2WAY עדיף על זוג רמקולים 3WAY אם לוקחים בחשבון שאני לא מתכוון להתקין סאב וופר ברכב? אם כן האם רמקולים של MOREL PULSE 6 הם בחירה טובה או יש טובים יותר? אם לא האם kenwood 1625 הם בחירה טובה או יש טובים יותר?

2. האם מערכת סטריאו pioneer DEHP3950 טובה (הן מבחינת צליל וקליטת רדיו) או יש משהו טוב יותר?

 

תודה,

א

פורסם
שלום,

אני מעוניין לרכוש מערכת סטריאו לרכב סוזוקי בלנו 99. הסכום שאני מקציב למערכת+רמקולים+התקנה הינו בסביבות 1500ש"ח.

אני אוהב לשמוע מוזיקה קלאסית, ג'אז ושנות ה-80, לכן חשובה לי איכות צליל. אני לא מאלו ששומעים בפול ווליום, אלא בווליום סביר ונעים לאוזן.

רציתי לברר:

1. האם קומפוננט 2WAY עדיף על זוג רמקולים 3WAY בד"כ עדיף סט קומפוננט 2WAY מאשר רמקול קואקסיילי 3WAY. אם לוקחים בחשבון שאני לא מתכוון להתקין סאב וופר ברכב? רמקול אינו יכול להוות תחליף לסאב. מכיוון שאתה לא מתכוון להרכיב סאב, עדיף שהקומפוננט יהיה כמה שיותר גדול, 6.5 אינץ'. כמובן שקיימת מגבלת המקום ברכב. אם כן האם רמקולים של MOREL PULSE 6 הם בחירה טובה או יש טובים יותר? המורל פולס הוא הסט קומפוננט הזול ביותר של חברת מורל. כמובן שיש רמקולים יותר טובים ממנו, אך גם המחיר יהיה בהתאם, גבוה יותר. בכל מקרה המורל פולס הוא קומפוננט טוב, שמספק תמורה טובה ביחס למחיר שהוא עולה. אם לא האם kenwood 1625 המורל עדיף על הקנווד. הם בחירה טובה או יש טובים יותר? כפי שכבר כתבתי קודם, כמובן שיש רמקולים טובים יותר ויקרים יותר. השמיים הם הגבול. בכל מקרה עליך לשמוע את הרמקולים ליפני שאתה קונה אותם ולוודא שאתה אוהב את גוון הצליל שלהם.

2. האם מערכת סטריאו pioneer DEHP3950 טובה (הן מבחינת צליל וקליטת רדיו) או יש משהו טוב יותר?

 

תודה,

א

 

 

התשובות באדום.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם
שלום,

אני מעוניין לרכוש מערכת סטריאו לרכב סוזוקי בלנו 99. הסכום שאני מקציב למערכת+רמקולים+התקנה הינו בסביבות 1500ש"ח.הסכום נמוך מידי למערכת SQ טובה ובמיוחד לג'אז

רציתי לברר:

1. האם קומפוננט 2WAY עדיף על זוג רמקולים 3WAY אם לוקחים בחשבון שאני לא מתכוון להתקין סאב וופר ברכב? קומפוננט תמיד יהיה יותר טוב מרמקול קואקס אם כן האם רמקולים של MOREL PULSE 6 הם בחירה טובה או יש טובים יותר? יש . אבל הם עולים כ500 ש"ח והבאים אחריהם עולים מ700-800 ועד 8500 לא האם kenwood 1625 הם בחירה טובה או יש טובים יותר?המורל פולס עדיפים בהרבה

2. האם מערכת סטריאו pioneer DEHP3950 טובה (הן מבחינת צליל וקליטת רדיו) או יש משהו טוב יותר?

לדעתי במחירים האלו כדאי ללכת על הפיוניר , הם נותנים המון פיצ'רים שהאחרים לא נותנים . יש גם את הפנסוניק אב אנני יודע אם נכנס לתקציב

תודה,

א

התשובות באדום

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

תודה על התגובות.

טילפנתי לאחת מהחברות לקניית והרכבת המערכת, ונאמר לי שעבור סוזוקי בלנו 99 אין מקום לקומפוננט 6.5" מקדימה. הפתרון שהם מציעים (על מנת שאוכל לשמוע טווח תדרים רחב עבור מוזיקה קלאסית וגאז) הוא לרכוש רמקולים של חברת JBL (לא שאלתי לדגם) בגודל 9*6 ולהתקינם בחלק האחורי של הרכב ע"י חיתוך חלק מהמתכת (היות ויש מקום רק ל-6.5").

1. חיתוך במתכת לא גורם להורדת ערך הרכב?

2. האם אכן אין אפשרות להשים קומפוננט 6.5" מקדימה?

3. האם רמקולים 9*6 יתנו באס טוב יותר בצורה משמעותית מ-6.5"?

4. במקרה זה של קניית רמקולים 9*6, אילו רמקולים כדאי לקנות (בסביבות 500 ש"ח)?

 

תודה,

א

פורסם
תודה על התגובות.

טילפנתי לאחת מהחברות לקניית והרכבת המערכת, ונאמר לי שעבור סוזוקי בלנו 99 אין מקום לקומפוננט 6.5" מקדימה. הפתרון שהם מציעים (על מנת שאוכל לשמוע טווח תדרים רחב עבור מוזיקה קלאסית וגאז) הוא לרכוש רמקולים של חברת JBL (לא שאלתי לדגם) בגודל 9*6 ולהתקינם בחלק האחורי של הרכב ע"י חיתוך חלק מהמתכת (היות ויש מקום רק ל-6.5").

1. חיתוך במתכת לא גורם להורדת ערך הרכב?

2. האם אכן אין אפשרות להשים קומפוננט 6.5" מקדימה?

3. האם רמקולים 9*6 יתנו באס טוב יותר בצורה משמעותית מ-6.5"?

4. במקרה זה של קניית רמקולים 9*6, אילו רמקולים כדאי לקנות (בסביבות 500 ש"ח)?

 

תודה,

א

טעות ידידי אני לא יודע מי אמר לך שלא ניתן להחניס בדלת 6.5 אני בתור מתקין התקנתי לא בלנו אחת ואין שום בעיה להתקיין שם 6.5 אם הגבאה שלאנדיאף וזה עדיין לא יפריע לך לשום דבר בדלת .

ועדיין כמו קודמי 6.5 פולס של מורל.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=477352 המערכת שלי למכירה....
פורסם
תודה על התגובות.

טילפנתי לאחת מהחברות לקניית והרכבת המערכת, ונאמר לי שעבור סוזוקי בלנו 99 אין מקום לקומפוננט 6.5" מקדימה. הפתרון שהם מציעים (על מנת שאוכל לשמוע טווח תדרים רחב עבור מוזיקה קלאסית וגאז) הוא לרכוש רמקולים של חברת JBL (לא שאלתי לדגם) בגודל 9*6 ולהתקינם בחלק האחורי של הרכב ע"י חיתוך חלק מהמתכת (היות ויש מקום רק ל-6.5").האופנה של רמקולים מאחורה עם חיתוך , הייתה מכה שלא כתובה בתורה שכולנו סבלנו ממנה (עד שהגענו לפורום:lol: ) . עכשיו שהגעת אתה יכול כבר לדעת שלמתקין הזה אין טעם לגשת

1. חיתוך במתכת לא גורם להורדת ערך הרכב?

2. האם אכן אין אפשרות להשים קומפוננט 6.5" מקדימה?

3. האם רמקולים 9*6 יתנו באס טוב יותר בצורה משמעותית מ-6.5"? אתה שומע הופעה מאחורה ? יושב כשהישבן שלך לכיוון הזמר/להקה ? אם כן לך על זה

4. במקרה זה של קניית רמקולים 9*6, אילו רמקולים כדאי לקנות (בסביבות 500 ש"ח)?

 

תודה,

א

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

תודה על תגובתך. אני חושב שבאמת עדיף ללכת על מערכת קומפוננט קידמית.

טילפנתי לחנות אחרת וביררתי מחירים. אז ככה:

קומפוננט MOREL TEMP 6.5" עולה 650 ש"ח+ התקנה 150 ש"ח

רדיו PIONEER 3950 עולה 849 ש"ח+ 50ש"ח התקנה.

 

1.האם ה-MOREL TEMP טוב כמו MOREL PULSE 6 (לדברי המוכר ה-PULSE זה דגם ישן)?

2. האם מחירי ההתקנה סבירים?

 

תודה,

א

פורסם
תודה על תגובתך. אני חושב שבאמת עדיף ללכת על מערכת קומפוננט קידמית.

טילפנתי לחנות אחרת וביררתי מחירים. אז ככה:

קומפוננט MOREL TEMP 6.5" עולה 650 ש"ח+ התקנה 150 ש"ח

רדיו PIONEER 3950 עולה 849 ש"ח+ 50ש"ח התקנה.

 

1.האם ה-MOREL TEMP טוב כמו MOREL PULSE 6 (לדברי המוכר ה-PULSE זה דגם ישן)? לא יודע לא ראיתי ושמעתי אף אחד מהם , אבל מדיבורים עם אנשים וממה שמסתובב בפורום אין דיעה אחידה לכאן ולכאן . אני מקווה שתבדוק בחיפוש מורל טמפו ותראה תגובות , כי דיברו עליו

2. האם מחירי ההתקנה סבירים? לי אישית הם נראים זולים עד חשד , אבל אני ממליץ שתמתין לתגובות של אחרים שיאמרו לך . כמו כן תבדוק כאו בפורום (חיפוש) על מתקינים . אנני יודע מהיכן אתה , אבל באיזור המרכז יש את סאונדר ברחובות , יש גם את עופר בראשל"ץ אבל אנני יודע היכן הוא עובד ואם תיפול עליו , ובחיפה יש את דני זומרשטיין ממצת אור . תיגש אליהם כי גם אם יעלו יותר (ואני מניח שכן ) זה עדיין שווה לך התקנה של מישהו מקצועי שיודע היטב איך לשים ואיזה כבלים

 

תודה,

א

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם
בברכה יהודה

תודה לך,

הלכתי לסאונדר ברחובות. עדיין לא רכשתי את המערכת והרמקולים כי:

1. הוסבר לי שאכן צריך לחתוך במתכת של המכונית (סוזוקי בלנו 99) על מנת שאוכל לפחות להכניס רמקולים 6.5" (החיבורים החשמליים של גודל זה יהיו ממש צמודים למתכת המכונית-דבר שיכול לגרום לקצר במערכת ולכן יש צורך לחתוך. מדובר בחיתוך הן מקדימה והן מאחורה של המכונית, במידה ואני רוצה גם רמקולים מאחורה).

2. אחרי שהבנתי מה זה קומפוננט, אני מעוניין להתקין רמקולים בלבד (ללא טוויטרים בחוץ) כי אחרת כמעט בטוח שיפרצו למכונית שלי ובלי רחמים יכולים להרוס את כל הפלסטיק של הדלת שמסתיר את המקולים.

3. לפי מה שהבנתי, זוג רמקולים איכותיים אני אוכל למצוא רק בסדר גודל של בערך 600 ש"ח ומעלה.

 

מה אני אגיד לך, היום שמעתי את המקולים במכונית של הורי (מערכת PIONEER ורמקולים pioneer שקיבלנו עם קניית מכונית חדשה -מאזדה 323 בשנת 2003) שמותקנים הן מקדימה והן מאחורה (גודל 9*6) ואני מרוצה מהם (האיזון בין החלק הקדמי והאחורי עוזר מאוד). הייתי רוצה משהו כזה למכונית שלי, ולדעתי זוג רמקולים כאלו צריך לעלות בערך 350 ש"ח, כך שאני לא בטוח לגבי השקעה כמו שנאמר בסעיף 3.

 

בכל מקרה אני אחזור לסאונדר ואחליט מה להתקין, כי היחס אצלו היה מצויין (קוראים לו חיים), כי הוא השקיע עם הרבה סבלנות מזמנו, הפגין ידע טוב, פתח לי את מכסה הדלתות כדי להסביר מה הכוונה לחיתוך במתכת, ובסופו של דבר הוא זה שיעץ לי לחשוב על כך שוב ולבוא אליו לאחר שאדע בטוח מה אני רוצה להתקין, במקום להחליט במקום בפזיזות וכן המחירים שלו תחרותיים כמו שאר המקומות.

 

א

פורסם
תודה לך,

הלכתי לסאונדר ברחובות. עדיין לא רכשתי את המערכת והרמקולים כי:

1. הוסבר לי שאכן צריך לחתוך במתכת של המכונית (סוזוקי בלנו 99) על מנת שאוכל לפחות להכניס רמקולים 6.5" (החיבורים החשמליים של גודל זה יהיו ממש צמודים למתכת המכונית-דבר שיכול לגרום לקצר במערכת ולכן יש צורך לחתוך. מדובר בחיתוך הן מקדימה והן מאחורה של המכונית, במידה ואני רוצה גם רמקולים מאחורה).

2. אחרי שהבנתי מה זה קומפוננט, אני מעוניין להתקין רמקולים בלבד (ללא טוויטרים בחוץ) כי אחרת כמעט בטוח שיפרצו למכונית שלי ובלי רחמים יכולים להרוס את כל הפלסטיק של הדלת שמסתיר את המקולים.כולם שמים קומפוננט ולא גונבים להם בגלל זה

3. לפי מה שהבנתי, זוג רמקולים איכותיים אני אוכל למצוא רק בסדר גודל של בערך 600 ש"ח ומעלה.אני ממליץ לך מאוד לשבת ולשמוע קומפוננט טוב , כי לא נראה לי שרמקול במחיר של קומפוננט יתן את אותה איכות ובוודאי לא בהתקנה כמו של סאונדר

 

מה אני אגיד לך, היום שמעתי את המקולים במכונית של הורי (מערכת PIONEER ורמקולים pioneer שקיבלנו עם קניית מכונית חדשה -מאזדה 323 בשנת 2003) שמותקנים הן מקדימה והן מאחורה (גודל 9*6) ואני מרוצה מהם (האיזון בין החלק הקדמי והאחורי עוזר מאוד). הייתי רוצה משהו כזה למכונית שלי, ולדעתי זוג רמקולים כאלו צריך לעלות בערך 350 ש"ח, כך שאני לא בטוח לגבי השקעה כמו שנאמר בסעיף 3. כי לא שמעת משהו אחר . כשתבוא למפגשים ותשמע מערכות של חברי הפורום תבין עד כמה זה לא מדוייק .

לומר לך עוד משהו , פיוניר הוציאו קומפוננט חדש מסדרת הפרימייר שלהם (לא שמעתי עליו רבות כי הוא חדש בעולם ) , אבל הוא עם מידוופר מעולה למחירו , כך שהם יודעים ליצור קומפוננטים אבל עדיין לא ברמה של רמקול

 

בכל מקרה אני אחזור לסאונדר ואחליט מה להתקין, כי היחס אצלו היה מצויין (קוראים לו חיים), כי הוא השקיע עם הרבה סבלנות מזמנו, הפגין ידע טוב, פתח לי את מכסה הדלתות כדי להסביר מה הכוונה לחיתוך במתכת, ובסופו של דבר הוא זה שיעץ לי לחשוב על כך שוב ולבוא אליו לאחר שאדע בטוח מה אני רוצה להתקין, במקום להחליט במקום בפזיזות וכן המחירים שלו תחרותיים כמו שאר המקומות.

 

א

בברכה והצלחה בכול מה שתבחר , ולפחות בחרת במקום טוב לעשות בו את העבודה

יהודה

בברכה יהודה

×
×
  • תוכן חדש...