Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

ברשותי פורד אסקורט 1995 עם מנוע זטה L1E 1.6.

לא מזמן המנוע עבר החלפת רינגים לאגרים, גומיות שסתומים, והורדת חומר מהראש.

בנוסף נוקתה כל מערכת הקירור, והותקן יוניט מעט נמוך יותר (אך מקורי) ל'הרגעת' טמפ' המנוע.

בנוסף טופלה מערכת ההזרקה וההצתה.

על הרכב מורכבים צמיגים טובים, והשבוע אני מאמין שיוחלפו הבולמים.

 

המנוע עובד עגול ומצויין, וניתן לומר שהרכב עבר יישור קו מאוד רציני.

 

אז ככה, אני רוצה להחליף את הגיר לגיר של RS2000, ורציתי לדעת מה ההשלכות של כך. (כמובן שהרכב ידני).

האם הגיר מתאים 1 ל-1 ולא נדרשות התאמות מיוחדות?

אם כן מה צריך לשנות ברכב?

מהם יחסי ההעברה?

המהירות הסופית של הרכב היא בסביבות ה-160 קמ"ש (לא מדבר על נתונים מהאינטרנט, נתונים אמיתיים שנבדקו אתמול, המנוע פשוט לא מעלה טורים מעבר למהירות הזאת) שהיא לא מהירות מסחררת, מה תהיה המהירות הסופית של הרכב לאחר החלפת הגיר?

מה בקשר לחוקיות של הדבר? אני יודע שהחלפת מנוע צריך לאשר אבל בכל מה שקשור להחלפת גיר העניין די מעורפל בשבילי.

 

אם יש עוד משהו שאתם חושבים שאני צריך לדעת אל תתביישו - SAY IT :lol:

 

*אני יודע שיהיה לא פשוט בכלל להשיג את הגיר אבל זה בסדר, יש לי זמן, זה לא שהאוטו עומד בינתיים.

 

בתודה,

אורי

פורסם

אורי שלום,

1.הגיר של האסקורט שלך מאוד ארוך, הגיר של ה RS הרבה יותר קצר ולכן האוטו יהיה הרבה יותר זריז, תגובת הרכב לדוושת הגז תשתנה לחלוטין אבל דבר אחד בטוח, מהירות סופית גבוה יותר לא תהיה לו.

2. ההתקנה היא פשוטה ובסיסית אבל, בנוסף לגיר אתה צריך גם את גלגל התנופה.

3. מהירות סןפית מקס' מקורית הייתה 175 ככה שאני חושב שאחרי 12 שנים, 160 זה מכובד ביותר (אעפ"י שאני ממש לא מעודד לנסוע על 160).

4. יש עוד פרטים והסברים אבל אותם תקבל כשתמצא (אם בכלל) גיר כזה למכירה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תודה על התגובה המהירה.

אני יודע שהגיר ארוך מאוד, בגלל זה אני מעוניין להחליף לגיר של RS2000.

מהירות סופית אני יודע שלא תעלה, אולי אפילו תרד, אבל שאלתי היא האם הרכב יהיה עדיין נעים לנהיגה?

כלומר מה בערך יהיה הסל"ד בנסיעה ב-100-120 קמ"ש? (אני יודע שיש הרבה סל"ד בין 100 ל-120).

 

ברור לי שאצטרך גם גלגל תנופה, מה לגבי קלאץ'? הגיר של ה-RS2000 גם עם קלאץ' שמופעל ע"י כבל? לגבי תושבות? ציריות? הכל יושב באותו מקום?

 

בקשר לנסיעה במהירויות לא חוקיות, אני גם לא מעודד להגיע אליהן, שלא תבין אותי לא נכון.

 

ושוב, מה לגבי חוקיות החלפת גיר? בעיות בטסט? וכו'..

פורסם

נתחיל מהסוף, אין שום בעיה חוקית להתקין גיר של RS.

מבחינת "נעימות" האוטו יהיה נעים לנהיגה בדיוק באותה מידה שהוא כיום, שה שכן, כשתרצה, הוא גם יהיה מהנה לנהיגה ,במיוחד שאני שומע שאתה מחליף בולמים. אין לך מושג איך ההחלפה הזאת תשנה את האוטו.

איזה בולמים אתה מתקין?

אין שילוב כזה סטנדרטי כך שאי אפשר להגיד מה יהיה הסל"ד (ואני לצערי לא זוכר)

בקשר לציריות,תושבות ושאר ירקות, אם זכור לי נכונה, הכל אותו דבר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

עכשיו משפתרנו את בעית החוקיות, אם אמצא גיר כזה, באמת שאני לא אחשוב פעמיים.

 

למען האמת אני מוצא את האוטו די מהנה לנהיגה גם עכשיו, כוח זה לא הכל והאוטו יושב על הכביש לא רע, החלפתי כשקיבלתי את הרכב גם את המשולשים מה שפתר לי חופש בהגה, אבל בלי שום קשר אני חושב שגיר עם יחסי העברה קצרים יותר יעשה לאוטו רק טוב.

 

בקשר לבולמים, הבולמים ברכב כבר מתים מזמן.

הם נוזלים ומרעישים כשהרכב עמוס, מאחור הרכב כמו מרגרינה ואין בכלל שיכוח.

אני יודע שיש שיגידו שהבולמים הם אלו שהיו צריכים להיות מטופלים ראשונים אבל דחיתי את זה מעט.

 

מה מומלץ להתקין? אני לא חושב שאני אלך על בולמים ספורטיביים (כגון קוני וכו').

פורסם

הנתון הרשמי של אסקורט סופר אקטיב הוא כ-180 קמ"ש.

ב-1995 ראיתי במו עיני את המהירות הזו על השעון של אסקורט סטיישן שהייתה בזמנו חדשה, על האוטוסטרדות של איטליה. אני לא חושב שיש סיבה שלא ניתן יהיה לשחזר את המהירות הזו אם המנוע שלך תקין.

 

מונדיאו עם 260K ק"מ ומנוע דומה (זיטק 1.8) שלא נפתח לעולם לא מתקשה להגיע לנתון הרשמי שלה, כך שגם האוטו שלך אמור לעשות כן.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

בדוק שסל"ד שיוט לא יפריע.

אולי אפשרי אצלך להעביר את האוברדרייב מהגיר המקורי לגיר של ה-RS. ב- PSA זה אפשרי ולא מסובך מידי.

 

אביחי

פורסם

גם אם במונדיאו יש גיר זהה, איפה תמצא גיר ידני למונדיאו?

ביד 2 יש 101 מונדיאו למכירה, אחת מהן ידנית (זאת לא טעות, אחת בלבד).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

היי.

 

ניסית לחפש RS2000? אולי שווה להחליף לרכב כזה?

 

יותר כוח,התנהגות הרבה יותר טובה,וגיר קצר...8)

 

 

יהיה לדעתי קשה למצוא כזה גיר מפירוק.:roll:

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם
אם יש עוד משהו שאתם חושבים שאני צריך לדעת אל תתביישו - SAY IT :lol:

 

*אני יודע שיהיה לא פשוט בכלל להשיג את הגיר אבל זה בסדר, יש לי זמן, זה לא שהאוטו עומד בינתיים.

 

בתודה,

אורי

 

 

אם היחסי העברה של הגיר יותר קצרים אז האוטו יהיה יותר זריז ויאיץ יותר טוב , אבל המהירות הסופית תתקצר ותיהיה בטוח שצריכת הדלק תיהיה פחות טובה מהגיר הסטנדרטי.

 

 

יוגב

×
×
  • תוכן חדש...