Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בפירוק ממיר קטליטי באאודי TT


Guest kickercomp
שימו לב! השרשור הזה בן 6226 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש למישהו מושג איזה צעדים אני צריך לנקוט בשביל לפרק ממיר קאטליטי באאודי TT קווטרו שנת 2001

הממיר עושה בעיות ואני מעדיף לפרק אותו גם לטובת ביצועים

מי שלא מכיר הTT מלאת חיישנים ועל כל שטות מופיע התראה בלוח שעונים אני לא רוצה שתופיעה לי נורת תקלה במקרה ואני מפרק את הממיר קטליטי

בנוסף הבנתי שמורכבים על הממיר שני חיישני לאמדה מה אני אמור לעשות איתם (לפרק גם אותם או לא?)

אני צריך עזרה רק מאנשים שיש להם נסיון עם נושא זה תודה מראש על העזרה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברכה לבטלה.

ללא ממיר קטליטי לא תוכל לעבור מיבחן רישוי שנתי(טסט).

זה לבדו פוסל את הרעיון על הסף.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם טובת הרכב מדאיגה אותך (ואולי גם טובתנו, למה להרעיל?) החלף את הממיר בממיר חדש.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחתוך ממיר זה דבר שילדים עושים בעונדה סיביק.

מאחר ואתה לא נשמע ילד ומאחר שהאוטו שלך קצת יותר יקר,מודרני ומתוחכם, רד מהרעיון.

אתה יכול להתקין ממיר מקורי/חלופי חדש (אם אני לא טועה, חלופי עולה כ 2000 ש"ח).

אל תוריד סתם את הממיר כי

1. סתם ידלקו לך נורות תקלה ויכול גם להיות שזה ישגע את המחשב.

2. תהיה לך בעיה בטסט.

3. הכי הכי חשוב, אתה מרעיל את עצמך,משפחתך, חבריך, אותנו ואת כדור הארץ.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה כמו שציינת אני לא נוסע בעונדה סיוויק ואני לא ילד

אבל ממיר בחברה עולה 7000 ש"ח ואין לTT ממיר חילופי

אז אין לי ממש ברירה בכל מקרה זה זמני שאני לא יסע בלי הממיר

אני רוצה להרגיש קצת את הרכב נושם ואת התגובות שלו בלי הממיר

(עם הממיר הוא מדהים אז אני לא מצליח לתאר לעצמי איך הוא יהיה בלי)

בכל מקרה הממיר הנוכחי ממש חונק לי את הרכב ולא נותן לי לסחוב לסל"ד גבוהה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Audi-TT-225-Catalytic-Converters-Brand-New_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33629QQihZ017QQitemZ270107138781QQrdZ1QQsspagenameZWDVW#ebayphotohosting

 

הנה דוגמא לממיר חלופי.

יש מספיק אנשים בארץ ש:

א. יכולים להשיג כזה דרך E-BAY .

ב.יכולים פשוט להזמין חלופי.

 

ג. כמו כן כותבים שם שממיר של אאודי בארה"ב עולה 1000 דולר. כיוון שגם לארה"ב זה יבוא ומס מגרמניה , אין שום סיבה שהמחיר 7000 יהיה זה המודבק לממיר בארץ. אולי כולל עבודה ואמייאט וגם אז.

תעשה כמוני. תכתוב לVW . יש אפשרות כזו באתר שלהם . תתפלא שזה מגיע תוך שבועיים לארץ.

 

ד. בטוח שיש אפשרות לשפץ או משהו בסגנון . תיגש למוסך רון , או למוסך ימית , שניהם בת"א.

 

ולמה אתה זקוק ל"הרגיש" את הרכב בלי ? לא מספיק לי כמה כח יש לרכב שלך?

אתה לא חושב שאאודי תכננו את הרכב מספיק טוב שככה הוא יחזיק גם על הכביש. לכולנו זכור הפאלטה עם פניה לכיוון מסויים בדור הראשון של ה TT שבמהירות מסויימת היא מתהפכת.

 

האם שווה לך לגמור בבית חולים בשביל עוד כמה כוחות סוס ?

שלא נדבר על זה שיש סיכוי שתפגום במנוע. ואז 7000 ש"ח יהיה מספר ככ רחוק ..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לו TT קוואטרו... לפגוע במנוע הוא ממש לא יפגע

המנוע הזה בנוי ליותר מ400 כ"ס בשקט... (הרבה, הרבה יותר)

ואם אני לא טועה הייתה קריאה לכל בעלי הTT והוסף להם ספויילר אחורי קטן שפתר את בעיית ההתנהגות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לו TT קוואטרו... לפגוע במנוע הוא ממש לא יפגע

המנוע הזה בנוי ליותר מ400 כ"ס בשקט... (הרבה, הרבה יותר)

ואם אני לא טועה הייתה קריאה לכל בעלי הTT והוסף להם ספויילר אחורי קטן שפתר את בעיית ההתנהגות

 

ממיר קתליטי לא רק מוריד כ"ס.

דבר שני ממש אל הבנת את הכוונה. גם אם הוסיפו את הספויילר. רכב נבנה בצורה מסויימת.אף אחד לא יכול להבטיח שהוא יעמוד טוב על הכביש במקרה של תוספת בכ"ס . כמו כן זה שיש לו קוואטרו לא אומר הרבה. זה שהמנוע בנוי לזה לא אומר שהוא צריך לעבוד ככה. אם אתה עושה את זה למנוע עם צ'יפ שעושה עוד כמה שינויים ברכב אז זה משהו אחד.

פה אתה משפיע על מנוע מתוחכם שמנוהל ע"י מחשב בצורה מכנית.

זה לא עונדה שהמנוע שלה אפילו שהוא מעולה הוא יחסית פשוט לעומת הTT .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

 

של אאודי בארה"ב עולה 1000 דולר. אין שום סיבה שהמחיר 7000 יהיה זה המודבק לממיר בארץ.

1000 דולר בארה"ב נשמע מאוד כמו 7000 ש"ח בארץ. מחיר די הגיוני.

 

 

ד. בטוח שיש אפשרות לשפץ או משהו בסגנון . תיגש למוסך רון , או למוסך ימית , שניהם בת"א.

ממיר הוא רכיב אשר לא ניתן לשפץ. נסיונות שיפוץ של הממיר יצמיחו לך עין שלישית במצח.

 

 

אתה לא חושב שאאודי תכננו את הרכב מספיק טוב שככה הוא יחזיק גם על הכביש.

..

אם ההערה האחרונה שלך נכונה אז:

1. מה אתה עושה בפורום הזה?

2. מה כולנו עושים בפורום הזה?

3. מה פתאום יש פורום כזה?

אה, כנראה שיש בכל זאת יכולת שיפור לרכבים שיצאו מהחברה...

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גש לסדנת שיפורים , הם כבר יסדרו לך את העניינים.

כמו כן לכל המתווכחים , לגבי ביצועים, זה לא יפגע בביצועים , להיפך,זה רק משפר, אם משהו חושב אחרת, בבקשה, תוכיחו, יש אין ספור מאמרים בנושא (באנגלית), אם משהו ימצא לי מאמר אחד שאומר שזה פוגע ביצועים - בבקשה,מצד שני , ניתן למצא אין ספור מאמרים בעניין , מקצועיים ומקצועיים פחות , בכל מה שנוגע לשיפורים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עלי זה לא מקובל שהבן אדם יסע ביתר הנאה על חשבון הבריאות שלי.

לאנשים יש כסף לג'אנטים מניקל ולפורקים מנוריסטה אבל כשזה מגיע לחלק כ"כ חשוב כמו ממיר כולם פתאום שולפים את הדיסקים מהמגירה ורצים לחתוך?

אין לך כסף כרגע, אל תחליף. תמתין עד שיהיה לך ואז תחליף.

ולעניין,אתה בטוח שהקושי לעלייה בסל"ד הוא ממיר סתום? ברכב משנת 2001? נשמע קצת תמוהה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאאודי TTQ (כמו גם לרכב שלי, לאון-4) יש שני ממירים !!!

הם די קטנים, מורכבים במקביל האחד לשני, כדי שבאמצע יעבור הדרייב-שפט.

 

אכן הורדה שלהם תדליק נורית CHECK ENGINE בגלל שחיישן החמצן האחורי קורא דברים לא הגיוניים (בלי ממיר)

בכל מקרה, הבדיקה מאד פשוטה, מחשב הרכב אמור לזהות בעיה בממיר ולהתריע עליה, אין התראה - אין תקלה, חפש את איבוד הכח במקום אחר (בריחת אוויר ממערכת היניקה\טורבו\אינטרקולר) ועוד ...

 

במחיר שצמפיון מבקשים, תוכל להתקין מערכת מקורית ומקצועית של יצרנים מכובדים, מערכת שמותאמת ל TTQ מקצה לקצה (כולל DP, ממיר וצנרת)

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6226 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...