Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב הכנסתי אתמול את הפיג'ו 206 שלי למוסך מורשה של יצרן פיג'ו לטיפול 30000

טיפול ראשון

הייתי צריך לתקן את הדברים הנ"ל:

1)שמנים + כיוון שסתומים

2)מערכת בלמים (שני רפידות + דסקיות) החלפה

3)נורית בקרת כריות אוויר דולקת

4) מזגן אוויר

5)החלפת שני צמיגים קדמיים +כיוון פרונט

 

הכנסתי את הרכב ב9:00 ממוקר והוא סיים ב 14:40

 

הדברים שהוא עשה:

 

בדיקת בלמים אחוריים +ניקוי וכיוון

החלפת שמן מנוע

החלפת פילטר שמן מנוע

החלפת פילטר אוויר

החלפת פלגים

החלפת צלחות + סט דסקיות בלם קדמי

וואקום+גז+שמן זרחן למזגן

ניקוי רדיאטור +מילוי מים מקוריים

תוסף אינג'קטורים מערכת הזרקה

 

טוב השאלות שלי הם כאלה

כשהזמנו את הפלגים +פילטר אוויר הם הביאו בהתחלה של דגם 206 מקורי

אבל זה לא התאים (הייתי בטוח שטעו בדגם וגם כך היה בטוח בעל המוסך)

שלחו אתו שוב על הטוסטוס שיביא את החלקים הנכונים(הפעם הביאו לו את החלקים שיביא בדיוק את האותו הדבר)

שהוא חזר מאד התפלאתי לדעת שהחלקים שיש לי ברכב הם חלקים של פיג'ו 307

גם הפלאגים וגם הפילטר אוויר

 

טוב לקח לו המון זמן (בעיקר לי לחכות שם) ובשעה 15:00 הם סוגרים(יום שישי אפשר להבין)

והוא עשה לי מחיר טוב כי מסתבר שהוא לקוח של סבא שלי

 

הכל כולל הכל לקח לי 1010 ש"ח

 

עכשיו רציתי לדעת האם זה יקר לעשות כיוון פרונט והאם זה שנשארה נורת הכריות אוויר

זה פוגע(ואני לא מדבר על תאונות חס ושלום אני מדבר על תפקוד הרכב בשגרה)?

כי יום א' אני מכניס אותו לטיפול המשך

היתה לי השארה שהאישה ממנה קניתי את הרכב פשוט ניתקה את הכריות אויר

כי יש לה תינוק וכשראיתי את הרכב היה כיסא של תינוק במושב הקדמי(אז יכול להיות שזה רק איפשור הפעולה)

 

ורציתי לדעת עוד דבר אחד

כמה עולה לשנות את הקוד של הקודנית שלי לקוד אחר ואיפה ושים את זה כי במוסך הוא לא יכל לעשות לי את זה

 

תודה לעונים

שילוב מנצח בין מורל HYBRID לPHOENIX GOLD אצלי ברכב PEUGEOT 206 XT

להתקנה שלי:

פורסם

הטיפול שעשית יצא לך לדעתי בזיל הזול..

לגבי הכרית אוייר אני במקומך לא הייתי מעז לפתוח את הדלת של הרכב אם דולקת המנורה של הכרית האוויר יכול להיות שיש לך קצר ויכול להיות שהיא מנותקת בכל מיקרה אם אתה רוצה להישאר בריא ושלם אל תיגע בחוטים של הכריות אוויר היא עלולה להיפתח ותחתוף מכה שלא תישכח אותה לעולם סעל מסוסך מורשה שיטפל בכרית אוויר

לגבי התיפקוד הכללי של הרכב, בדרך כלל הרכב אמור להישאר פועל כרגיל גם ללא כרית אוויר אבל מסוכן ליסוע עם הרכב כי הכרית עלולה להפתח באמצע נסיעה וליגרום לתאונה חס וחלילה לכן טפל בזה הקדם

פורסם

איזה קודן יש לך?

אם זה של רב-בריח או מולטילוק, אתה יכול לעשות את זה לבד...

אז תשלח לי את הדגם, או תמונה של הקודן, ואני אנסה לעזור לך...

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

×
×
  • תוכן חדש...