Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8335 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הורדה בעצם מבצעת פעולה של "קיק" וזה יוצר בלאי

יש הבדל בין נעילה להורדה וזה חשוב! נעילה לא נותנת להילוך לעלות ובכך היא מושכת אותו, הירידה היא פשוט קיק במקום לתת מכת גז אתה פשוט עושה את זה דרך הידית הילוכים וככה מקבל קיק לפי היד ולא לפי הרגל.

האמת הכפתור של ההולד במזדה דיי נחמד כדי לקבל קיק ללא צורך בלחיצה רצינית על הגז.

some people need a high five

in the face

with a chair

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הורדה בעצם מבצעת פעולה של "קיק" וזה יוצר בלאי

יש הבדל בין נעילה להורדה וזה חשוב! נעילה לא נותנת להילוך לעלות ובכך היא מושכת אותו, הירידה היא פשוט קיק במקום לתת מכת גז אתה פשוט עושה את זה דרך הידית הילוכים וככה מקבל קיק לפי היד ולא לפי הרגל.

האמת הכפתור של ההולד במזדה דיי נחמד כדי לקבל קיק ללא צורך בלחיצה רצינית על הגז.

 

רק בהילוך האחרון!!!!

בשאר ההילוכים ההולד קובע תחום מאוד מוגדר שהוא לא עולה ולא יורד מהם בנסיעה.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

תשמע או שלא הבנת נכון או שאני לא יודע.

 

הכוונה היא שיש לך מצב של לשים את הידית נגיד על 2! שזה אומר שהרכב יעלה עד הילוך שלישי, עכשיו במצב כזה אם אתה לוחץ על הולד אז הרכב יוריד להילוך 2

 

 

ההולד תמיד מוריד הילוך אחד מההילוך המקסימלי עליו נמצאת הידית. עכשיו מוסבר טוב?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
תשמע או שלא הבנת נכון או שאני לא יודע.

 

הכוונה היא שיש לך מצב של לשים את הידית נגיד על 2! שזה אומר שהרכב יעלה עד הילוך שלישי, עכשיו במצב כזה אם אתה לוחץ על הולד אז הרכב יוריד להילוך 2

 

 

ההולד תמיד מוריד הילוך אחד מההילוך המקסימלי עליו נמצאת הידית. עכשיו מוסבר טוב?

 

צודק בהחלט.

כניראה שלא הבנתי אותך נכון.

 

ואני ציפיתי לוויכוח סוער.... חבל :lol:

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

כבר עמדתי להגיד שאין לי כוח להסביר לך פה אלא צריך להראות את זה בנסיעה כדי להבין, אבל הבנת. קבל :mm_yeah:

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

לדוגמא אני נוסע על D על 70 ככה , מגיע לפנייה , אני מאט קצת ל 60 ואז מוריד לשני והאוטו נבלם (לא מגיע לטורים גבוהים , אחרי 60 הטורים בשמיים) והאוטו מאבד מהירות...

יוצא לריס?

פורסם
תשמע או שלא הבנת נכון או שאני לא יודע.

 

הכוונה היא שיש לך מצב של לשים את הידית נגיד על 2! שזה אומר שהרכב יעלה עד הילוך שלישי, עכשיו במצב כזה אם אתה לוחץ על הולד אז הרכב יוריד להילוך 2

 

 

ההולד תמיד מוריד הילוך אחד מההילוך המקסימלי עליו נמצאת הידית. עכשיו מוסבר טוב?

 

לא נכון!!!!!

שים על אחד עם הולד ותהיה נעול בהילוך אחד

שים על שתיים עם הולד ותהיה נעול בהילוך שני, כולל התחלה בהילוך שני

שים על דרייב עם הולד ויהיו לך רק שלושה הילוכים.

 

מצ"ב פירוט מצבי התיבה כפי שנכתב על ידי RadarJedi

1 - הילוכים ראשון שני.

1+HOLD - הילוך ראשון בלבד.

2 - הילוכים אחד עד שלוש באופן חופשי.

2+HOLD - הילוך שני בלבד , טוב לזינוקים בגשם , דופק את ה0-100.

D - הילוכים רגילים , 1-4

D+HOLD - הילוכים שני ושלישי בלבד .

 

 

בפורד הכפתור הוא ביטול הילוך היתר, כלומר ההילוך הרביעי.

לא משנה באיזה מצב תהיה, בפורד הכפתור משפיע רק על ההילוך הרביעי. כלומר, אם תשים על 2 בתיבה ותלחץ על הכפתור זה לא ישפיע. אם תהיה בדרייב ובהילוך שני לדוגמא ותלחץ על הכפתור זה לא ישפיע.

שני המצבים היחידים בפורד שבהם הכפתור משפיע הם בהימצאות בהילוך רביעי בה הכפתור מוריד להילוך שלישי והימצאות בהילוך שלישי בה הכפתור ימנע את העלאת ההילוך.

החולמים הגדולים אינם מגשימים את חלומותיהם, הם מתעלים עליהם - אלפרד לורד וייטהד

פורסם

אז בוא אני אשאל אותך שאלה, אם אני אשים על דרייב ואסע על 120 קמ"ש שזה מן הסתם הילוך 4, ואז אני אלחץ על הולד מה לדעתך יקרה? את מה הוא ינעל לי? אז בפועל מה שיקרה זה הוא יוריד הילוך ל 3, אתה פשוט קורא לזה נעילה אני קורא לזה הורדה. תכלס בפועל זה מבטל הילוך אחרון.

 

ובקשר לפורד, העניין זהה למזדה בעניין הפעולות.

ובלי קשר אני התאכזבתי מהפוקוס לגמרי! נסעתי על פוקוס 1600 אוטומטי 4 דלתות שנת 2004 בגרסת הגיאה, ציפיתי לתגובות חזקות מהמנוע אבל הרכב פשוט הרגיש לי חלש (אוטומטי), בנוסף לעובדה שב140 הרכב הרגיש מתנדנד לי כמו שיכור לצד לצד והיתי צריך לתקן במשך כל הכביש (כביש מפותל נס ציונה בית עובד למי שמכיר)

לפחות מכל התגובות בפורום אני ציפיתי מהרכב הזה ליותר!

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אז בוא אני אשאל אותך שאלה, אם אני אשים על דרייב ואסע על 120 קמ"ש שזה מן הסתם הילוך 4, ואז אני אלחץ על הולד מה לדעתך יקרה? את מה הוא ינעל לי? אז בפועל מה שיקרה זה הוא יוריד הילוך ל 3, אתה פשוט קורא לזה נעילה אני קורא לזה הורדה. תכלס בפועל זה מבטל הילוך אחרון.

 

ובקשר לפורד, העניין זהה למזדה בעניין הפעולות.

ובלי קשר אני התאכזבתי מהפוקוס לגמרי! נסעתי על פוקוס 1600 אוטומטי 4 דלתות שנת 2004 בגרסת הגיאה, ציפיתי לתגובות חזקות מהמנוע אבל הרכב פשוט הרגיש לי חלש (אוטומטי), בנוסף לעובדה שב140 הרכב הרגיש מתנדנד לי כמו שיכור לצד לצד והיתי צריך לתקן במשך כל הכביש (כביש מפותל נס ציונה בית עובד למי שמכיר)

לפחות מכל התגובות בפורום אני ציפיתי מהרכב הזה ליותר!

 

אתה מתעקש לא להבין.

קרא שוב את מה שכתבתי ותבין שפעולות הכפתור במזדה ובפורד שונות!

בפורד ההשפעה היא על ההילוך הרביעי בלבד

במזדה ההשפעה היא בכל ההילוכים ולאיו דווקא מתבטאת בהורדת הילוך.

החולמים הגדולים אינם מגשימים את חלומותיהם, הם מתעלים עליהם - אלפרד לורד וייטהד

פורסם

אני יודע שלמשל בכריזמה ההולד בסך הכל מתחיל נסיעה בD מהילוך שני, למרות שעם התחלת נסיעה בL הוא מתחיל מראשון וכביכול איכשהו עוזר בנסיעה בשלג, הדבר היחיד שאני רואה בזה כמועיל זה הימנעות פרפור גלגלים בהתחלת נסיעה משני.

 

לא הבנתי איך אפשר לעלות הילוך, נניח אני מתחיל מL אני בראשון כמו בידני וההילוך ננעל, עובר ל2 אותו סיפור, עובר ל3 וממשיך ללחוץ על הגז, נניח ובאותו רגע אני עובר לD האוטו ישאר בשלישי כל זמן שהוא מרגיש את הצורך בשלישי.

 

הגיר האוטומטי מאד פשוט לא הבנתי מה התיסבוך,

דבר נוסף מאד נחמד שאני לא יודע בכמה רכבים יש, אני יודע שיש בכריזמה זה כאשר הגז עד הסוף, יש שם בליטה מתחת לדוושה שניתן ללחוץ עליה (להוריד גז עד הסוף ואז לדחוף עוד קצת) ולהוריד הילוך, הרבה יותר נוח משימוש בגיר.

בכלל לפי הבנתי השימוש בגיר אינו מומלץ במיוחד, אלא עם הדוושה במצב D. (מלבד מקרים יוצאי דופן)

פורסם

ובקשר לפורד, העניין זהה למזדה בעניין הפעולות.

ובלי קשר אני התאכזבתי מהפוקוס לגמרי! נסעתי על פוקוס 1600 אוטומטי 4 דלתות שנת 2004 בגרסת הגיאה, ציפיתי לתגובות חזקות מהמנוע אבל הרכב פשוט הרגיש לי חלש (אוטומטי), בנוסף לעובדה שב140 הרכב הרגיש מתנדנד לי כמו שיכור לצד לצד והיתי צריך לתקן במשך כל הכביש (כביש מפותל נס ציונה בית עובד למי שמכיר)

לפחות מכל התגובות בפורום אני ציפיתי מהרכב הזה ליותר!

 

לכביש נס ציונה בית עובד אתה קורא מפותל ? :shock: הפיתולים היחידים שם הם העבודות של מע"צ עם הכניסה למרכז הספורט החדש (עד שלא ייהרג שם מישהו לא יסדרו את זה :? ).

 

לא יודע על איזו פוקוס נסעת , אבל על 3-4 אקזמפלרים שאני נסעתי הרגשתי (מלבד הכסא הקדמי , גרסה פשוטה , לא GIHA) שזה הרכב מהמהנים בקבוצה (אני מניח ש-5 דלתות יותר טוב , טרם הספיקותי). הגה , שילדה,נוחות,אחיזה -הכל ברמה הכי גבוהה.

לגבי כח - אין לך מה לצפות להרבה. מנוע 1600 עם גיר אוטומטי לא ייתן לך ביצועים מסעירים , אלא אם זו (אולי) מכונית בגודל ומשקל של יונדאי אטוס. כן , כולל הונדה סיוויק ושות'.

פורסם

2 - מתחיל בהילוך שני, כדי לזנק בשלג.התאוצה איטית משמעותית מזינוק רגיל...

בכל המכוניות האוטומטיות בהן נהגתי עד כה (לא מעטות במיוחד), לשים את הבורר על 2 משמעו להתחיל מראשון, משם עובר לשני ואז ננעל (בדיוק כמו שלשים ב-3 איפה שיש לא אומר להתחיל בשלישי).

זינוק בשלג מבוצע עם כפתור שלג ליד הבורר, במכוניות בו האבזור הנ"ל קיים... (שוב, למיטב נסיוני).

צודק. עשיתי סלט.

להגנתי אומר רק שכשאני לרוע מזלי נאלץ לנהוג על רכב אוטומטיכס אני מרגיש כאילו אני סתם עוד אחד מהנוסעים, פשוט עם הגה מולו. זה כל כך מצליח לנתק אותי מחדוות הנהיגה. זוועה.

פורסם

שלום

אני רוצה להגיד שעשיתם פה הרבה סלט אז אני ינסה לעשות פה סדר קטן.

לבעל הכריזמה אתה מדבר על הכפתור בדוושאת הגז כאשר אתה לוחץ עליו אתה מבצע קיק דאון בהרבה רכבים יש את הכפתור.

 

עכשיו בעניין הגיר כפתור ההולד מיועד לביטול ההילוך הגבוה במצב d כלומר עם אתה נוסע ורוצה לבלום אתה יכול ללחוץ אליו ותקבל בלימה חלשה של המנוע או לשימוש בירידות עוזר אמון.

 

מצב 2 בגיר לא מתחיל מהילוך שני כל שילובי הגיר מתחיל מהילוך ראשון עם תשים על L אתה תהיה בהילוך ראשון והגיר לא יחליף הילוך עם תשלב ל2 אתה תתחיל מראשון יעבור לשני וישאר בשני.

והאפשרות להשאר בהילוך שלישי זה ללחוץ על ההולד כאשר הגיר משולב למצב d.

 

כדי שהגיר יתחיל ממצב שלג היום בהרבה רכבים זה קיים יש כפתור נוסף שכאשר לוחצים עליו הגיר יתחיל מהילוך שני וימנה פרפור של הגלגלים הקדמים ובשום מצב אחר הגיר לא יכול להתחיל מהילוך שני

ואני מבקש מי שלא יודע שלא יגיב סתם כי אתם עושים סלט ואתם יכולים לנסות את כל שילובי הגיר ותקשיבו טוב לצלילי המנוע ואתם גם תרגישו כמה פעמים הגיר מתחלף

מקווה שעזרתי וסידרתי כמה בבלאגן

עמית

נולדתי עם הגה!

פורסם

חזרת על דברים שנאמרו, בסך הכל רועי הבהיר היטב שמלבד עם הולד בכל מצב מתחילים בהילוך ראשון, ההולד נכנס לפעולה במצב שלג בכדי למנוע פרפור גלגלים ע"י התחלת נסיעה מהילוך שני.

כל מצב נועל את ההילוך כאשר הוא מגיע אליו (מצב 3 נועל על שלישי, ברור שהוא מתחיל בראשון ממשיך לשני וכד')

 

זהו, לא מסובך

 

אגב קיק דאון נכון ככה קוראים לזה, תודה.. - דבר מאד נוח ועדיף על שימוש בידית האוטומט.


×
×
  • תוכן חדש...