Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המגבר מסידרת טרנטולה היוקרתית, מוציא 120 WRMS לערוץ (4 בסה"כ) ב 4 אוהם, או 480 WRMS בזוג ערוצים בגישור. את הנתונים המלאים ניתן למצוא כאן: http://www.soundstream.com/amplifiers-tarantula.htm

הייתי רוצה לקבל חוות דעת מאנשים שמכירים את המגבר מקרוב. אלו רכיבים הגבירו איתו? מה הייתה רמת שביעות הרצון ממנו? באיזה כבל מתח מומלץ להישתמש להזנתו? האם 6 גייג' זה מספיק? כל מידע יהיה שימושי, רצוי מתוך נסיון אישי.

פיג'ו 2008 82כ"ס ידנית, 2014, עגלה נגררת ומעשנת בשר ענקית!

פורסם

לדעתי (ואין לי נסיון איתו) במחיר שלו אין לו מתחרים חוץ מאשר המגברים של ZED אודיו שהמגבר שלהם הוא 75 לערוץ

לא יודע בכמה ראית אותו ,אבל הוא צריך לעלות מיבוא בסביבות ה2000-2500 ש"ח , ואם הייתי בשוק ,הייתי קונה אותו במקום כול מגבר אחר במחירים גבוהים יותר (פייס ,זאפקו רפרנס וכו' )

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם
לדעתי (ואין לי נסיון איתו) במחיר שלו אין לו מתחרים חוץ מאשר המגברים של ZED אודיו שהמגבר שלהם הוא 75 לערוץ

לא יודע בכמה ראית אותו ,אבל הוא צריך לעלות מיבוא בסביבות ה2000-2500 ש"ח , ואם הייתי בשוק ,הייתי קונה אותו במקום כול מגבר אחר במחירים גבוהים יותר (פייס ,זאפקו רפרנס וכו' )

בברכה יהודה

זה בדיוק מה שהייתי צריך לשמוע. המגבר עולה 275$ חדש, אבל אני לא יודע עדיין את מחיר המשלוח, הם שולחים בתוך ארה"ב, אני כרגע בהתכתבות איתם בנוגע לזה. נגיד 60$.

275+60=335

335X4.2=1407

ש"ח1407X1.32=1857.

שזה אפילו קצת יותר זול ממה שאמרת.

2WildBeast: אני אשמח לעשות זאת. אתה מגיע למפגשי מרכז?

פיג'ו 2008 82כ"ס ידנית, 2014, עגלה נגררת ומעשנת בשר ענקית!

פורסם
זה בדיוק מה שהייתי צריך לשמוע. המגבר עולה 275$ חדש, אבל אני לא יודע עדיין את מחיר המשלוח, הם שולחים בתוך ארה"ב, אני כרגע בהתכתבות איתם בנוגע לזה. נגיד 60$.

275+60=335

335X4.2=1407

ש"ח1407X1.32=1857.

שזה אפילו קצת יותר זול ממה שאמרת.

2WildBeast: אני אשמח לעשות זאת. אתה מגיע למפגשי מרכז?

 

אפשר לדעת מאיזה אתר?

פורסם
זה בדיוק מה שהייתי צריך לשמוע. המגבר עולה 275$ חדש, אבל אני לא יודע עדיין את מחיר המשלוח, הם שולחים בתוך ארה"ב, אני כרגע בהתכתבות איתם בנוגע לזה. נגיד 60$.

275+60=335

335X4.2=1407

ש"ח1407X1.32=1857.

שזה אפילו קצת יותר זול ממה שאמרת.

2WildBeast: אני אשמח לעשות זאת. אתה מגיע למפגשי מרכז?

 

כשהרכב יהיה מוכן סביר להניח שאני אגיע

:arrow:Under Constructions :arrow:

פורסם
זה בדיוק מה שהייתי צריך לשמוע. המגבר עולה 275$ חדש, אבל אני לא יודע עדיין את מחיר המשלוח, הם שולחים בתוך ארה"ב, אני כרגע בהתכתבות איתם בנוגע לזה. נגיד 60$.

275+60=335

335X4.2=1407

ש"ח1407X1.32=1857.

שזה אפילו קצת יותר זול ממה שאמרת.

2WildBeast: אני אשמח לעשות זאת. אתה מגיע למפגשי מרכז?

אני מבין שבחישוב כללת את המכס כ-32 אחוז מהמחיר הסופי שזה יפה.

אבל ייתכן והמכס רואה את המחיר של המגבר הזה בהרבה יותר ממה שהוא יוצא לך.

תכנס לאתר המכס או לחילופין תעשה חיפוש אחר הת'רד שלי עם הקישור לאתר המכס בו יש חישוב של כל מוצרי האודיו ותברר בידיוק כמה זה יעלה.

אני בזמנו רציתי לקנות את המגבר הזה, יותר מידי לוגיסטיקה. בכל מקרה שיהיה בהצלחה.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם
אני מבין שבחישוב כללת את המכס כ-32 אחוז מהמחיר הסופי שזה יפה.

אבל ייתכן והמכס רואה את המחיר של המגבר הזה בהרבה יותר ממה שהוא יוצא לך.

תכנס לאתר המכס או לחילופין תעשה חיפוש אחר הת'רד שלי עם הקישור לאתר המכס בו יש חישוב של כל מוצרי האודיו ותברר בידיוק כמה זה יעלה.

אני בזמנו רציתי לקנות את המגבר הזה, יותר מידי לוגיסטיקה. בכל מקרה שיהיה בהצלחה.

 

אני לא יכול לערער על זה בהצגת חשבונית? במידה וזה יהיה מסובך מדי, אני אזמין אותו לארה"ב ומשם זה כבר יבוא עם חבר.בכל מקרה, עם מספיק דבקות במטרה זה בסוף יהיה אצלי. נראה לי משהוא די שווה להיתאמץ בשבילו :lol:.

פיג'ו 2008 82כ"ס ידנית, 2014, עגלה נגררת ומעשנת בשר ענקית!

×
×
  • תוכן חדש...