Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל המעייןבפורום יכול להתרשם משלוש עובדות

* % גבוה של בעלי פיז/סיטרואן ( להערכתי יותר ממחצית בחברים)

* שביעות רצון ולפעמים אפילו גאווה ברכב!

* אי שביעות רצון וסיפורי זוועה על השרות במוסכים

להערכתי יש פיתרון!

אם היה קם מועדון :: פיזו/סיטרואן (נגיד כמו מועדון החיפושיות) זה היה כוח!

ללובינסקי ומוסכים "שליליים" יהיה קשה לשלוח לכל הרוחות... מועדון עם מאות חברים. :evil::!:

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
לכתובתttp://www.psi.co.il לא ניתן להכנס-אולי בדיחה.

בכתובת שניה הייתי....אני מבין שזו התחלה...

:evil:

 

לא בדיחה. היא קיימת אבל כרגע לא מקושרת (אני אמור לדעת, אני משלם עליה :p )

 

הכתובת השנייה - באמת ההתחלה. צריך מישהו שמבין באתרי אינטרנט שיסכים להשקיע מזמנו ולהרים את זה.

 

בינתיים החלק הפעיל במועדון היא רשימת הדיוור שבה יש מעל 100 חברים, ופעם בכמה זמן יש אירוע כלשהו. שוב - צריך מספיק אנשים שיסכימו להשקיע מזמנם ולדחוף את העניין. המקימים הם ג'רמי קרונין (מנהל YNET מכוניות), זאב 206GTI ואני.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

להערכתי אם יקום מועדון יש מקום לפיצול לשני מסלולים שונים:

* מסלול ספורטיבי- מנכוניות ראלי וולקן וארועים

*מסלול LMH- או המערכות ההידרופנאומטיות מכוניות כמו DS CS GS GSA BX XM XANTIA C5

:evil:

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
להערכתי אם יקום מועדון יש מקום לפיצול לשני מסלולים שונים:

* מסלול ספורטיבי- מנכוניות ראלי וולקן וארועים

*מסלול LMH- או המערכות ההידרופנאומטיות מכוניות כמו DS CS GS GSA BX XM XANTIA C5

:evil:

 

את מסלול ה-LHM יהיה קל לזהות מקילומטרים לפי שביל הטיפות הירוקות... :twisted:

פורסם

תגידו ברלינגו יכול להצטרף??? ולמה כולם צוחקים על צרפתיות טפו טפו לאוטו אין בעיות

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם

שמי מצמץ, משפחתי התחילה להשתמש לפני כחודש. אני לא יודע איך משפחתי התדרדרה לכך. בהתחלה ניסינו הזרקה והתוצאות היו טובות אך ההוצאות הכבידו על משפחתי. הייתי אומר שמה שגרם לי להתחיל להשתמש זה הלחץ מהמשפחה והחברים :roll:. כל יום גמענו ק"מ רבים והרגשנו שאנחנו יכולים להרגיש טוב יותר ולהעלות את איכות החיים במשפחה אם נשתמש. בנתיים תופעת הלוואי היחידה שאני מרגיש זה חיסכון בדלק. אנחנו שוקלים לעלות ברמה ליותר מזוקק אבל המחיר יקר. עד היום היה לי קריז רק פעם אחת כשנתקעתי מאחורי רכב בכביש מספר 1 כשלא היה לי מקום לקחת שוונג :lol:

×
×
  • תוכן חדש...