Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7062 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבל שאנשים פה מבלבלים במוח על ריק. הסרתי והתקנתי לא אחת ולא שתי אנטנות כאלו על BMW. האנטנה מתחברת לגג ע"י הדבקה והכבל לאנטנה יורד לרכב דרך גומיית החלון האחורי.

 

לדעתי בארץ מחיר אנטנה מקורית כזו ל-BMW בסביבות 750 ש"ח לחדשה פעם ראשונה ואחרונה שבדקתי לפני כשנה.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם
חבל שאנשים פה מבלבלים במוח על ריק. הסרתי והתקנתי לא אחת ולא שתי אנטנות כאלו על BMW. האנטנה מתחברת לגג ע"י הדבקה והכבל לאנטנה יורד לרכב דרך גומיית החלון האחורי.

 

לדעתי בארץ מחיר אנטנה מקורית כזו ל-BMW בסביבות 750 ש"ח לחדשה פעם ראשונה ואחרונה שבדקתי לפני כשנה.

 

כולם מבלבלים את המוח, אבל פותח השרשור ראה את המילה GPS ו-BMW, אבל לא קרא את כל מה שכתוב.

אין כל קשר בין הסנפיר שהוא הציג לבין אנטנה. (אגב, זה כפתור לינק להמחשה מדוייקת)

פורסם
האנטנה מתחברת לגג ע"י הדבקה והכבל לאנטנה יורד לרכב דרך גומיית החלון האחורי.

אולי טעיתי לגבי הברגים, אני מכיר את אנטנת ה GPS-GSM של פיז'ו-סיטרואן (שמשתמשת באותו בסיס אנטנה כמו אנטנת הרדיו) אבל זה לא משנה את העובדה שהמוצר שפותח השרשור שואל עליו הוא חתיכת פלסטיק ותו לא, וגם אם יקנה את האנטנה המקורית זה לא אמור להתאים למכשירים שלו.

פורסם

אני התבלבלתי פה מהכל ואני לוקח את כל השטויות שאמרתי כי התבלבלתי פה ושם חחח אז סליחה חברים:oops:

 

אז ככה יש דמוי אנטנה רק הפלסטיק הזה שמודבק ע"י דבק דו צדדי שהוא לא דבק רגיל אלא מיוחד

 

ויש את האנטנה האמיתית שמגיעה בתוך הסנפיר ומתחברת כמו שידידנו גרשון המשפר אמר תודה לך גבר הבהרת את העניין

 

אני מקווה שעשיתי קצת סדר פה

 

תודה לכולם:-D

 

ומי שאמר שאני טמבל שראיתי את המילים BMW יחד עם GPS ועשיתי אחד ועוד אחד אז שלא ילכלך כי זה לא ככה

מה שקרה שאתה הבאת פה דוגמא לאנטנה דמה והכוונה שלי היתה לאנטנה אמיתית לגמרי ולא רק הפלסטיק

פעם הבאה תחשוב קצת לפני שאתה רושם

 

ושוב תודה גדולה לגרשון המשפר שהבהיר את העניין ממהתחלה

 

תוכלו לתת לי מקומות בהם אני יוכל לרכוש כזאת אנטנה

אם יש גם באייבי אז גם אפשרי

 

תודה לכולם

פורסם

ומי שאמר שאני טמבל שראיתי את המילים BMW יחד עם GPS ועשיתי אחד ועוד אחד אז שלא ילכלך כי זה לא ככה

מה שקרה שאתה הבאת פה דוגמא לאנטנה דמה והכוונה שלי היתה לאנטנה אמיתית לגמרי ולא רק הפלסטיק

פעם הבאה תחשוב קצת לפני שאתה רושם

 

תגיד, אתה צוחק? אני הבאתי בדיוק את הכתובת למכירה של האנטנה המדוייקת שאתה שמת בתמונה! אני לא אמור לנחש ששמת את התמונה להמחשה בלבד, הרי שמת תמונה של חתיכת פלסטיק שעולה 2 דולר, תחשוב קצת לפני שאתה חושב.

פורסם

בקיצור איפה אני יכול להשיג כרבולת כמו של תרנגול להרכיב על גג האוטו? רצוי שתהיה אמיתית עם כבלים :lol:

In torque we trust

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7062 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...