Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם חשבתם שלא מביאים לארץ למבורגיני, פרארי ועוד רכבי על בגלל הכבישים פה אז הינה עוד סיבה לא להביא אותם....מכוני הטסטים בארץ! פשוט בושה....

אני לא מצליח לימצוא מכון טסטים שהאוטו שלי מצליח לעבור שם את הבדיקות האלה שלהם. או שהאוטו לא יכול לעלות על בור בגלל שהוא נמוך ונתקע בברזל הזה שיש מסביב או שאני מפחד שבבדיקת הבלמים כשאני יבלום כל הקארטר ישבר לי. פשוט בושה....מישהו מכיר מכון טסטים בלי ברזל בגובה הענק הזה מסביב לבור ושאפשר לעשות בדיקת בלמים בלי לעלות על הדבר הזה?:evil:

2.jpg

6.jpg

פורסם

תמיד אפשר להשקיע בקויילאוברים שאותם תוכל לכוון ולהגביהה לפני טסט...אצלי אבל זה 60 מ"מ לא מתכוונן.:evil:

אם אני מביא אישור בלמים ממוסך אני עדיין צריך את הבדיקה?

פורסם

אייי זה מעלה לי זיכרון מאוד מצחיק מאחד הטסטים שלי עם ה GSI

 

מנהל המכון קרא לארבע עובדים וכל אחד תפס כנף והלך עם האוטו לאורכ הבור,

 

בזמן שכולי מאושר שנוספו לי 4 כוחות סוסי פוני לרכב הם מחזיקים אותו איזה 5 דקות על השעון.

 

לא הבנתי איך קשור הקרטר ? הבדיקת בלמים היא במרחק רכב אחרי הבור, אתה לא תעוף 5 מטר אחורה ...

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני חושב שאתה צריך לבדוק האם הקפיצים שלך [הנמכה, 60 מ"מ כמו שהבנתי מההודעות שלך] מתאימים לרכב.

יש הבדל משמעותי בין קפיצי הנמכה גרסאות הקופה והסדאן לבין גרסת הקבריו.

לפי הגובה בו האוטו יושב בתמונות הייתי מבצע את הפעולות הבאות:

1. יש מערכת בבגאז'? תוציא אותה, תוציא את המגברים \ סאב \ כל דבר בעל משקל [אצלי עם המערכת ובלעדיה יש הבדל של כ1.5 ס"מ בגובה החלק האחורי של הרכב, וזה אחרי קפיצי הנמכה של 40 מ"מ]

2. וודא - דגם וחברה של הקפיצים שמורכבים אצלך באוטו - האם הם מתאימים לרכבי קבריו?? אם חתכו אצלך את הקפיצים במקום להתקין קפיצי הנמכה - לדעתי תצטרך להחליך חזרה לסטוק או להתקין קפיצים ראויים.

3. ודא מידות צמיגים תקינות? האם אחרי שקלול חתך רוחב וקוטר האוטו יושב על גלגלים שתואמים להיקף המקורי של הרכב? אם קיימת אפשרות להעביר את האוטו טסט עם גלגלים גדולים יותר - הם יגביהו את האוטו מספיק כדי לאפשר לך לעבור במתקן הבלמים מבלי לגרד את הגחון [מצד שני, היזהר שלא לשפשף את קשתות בתי הגלגלים מאחור]

 

 

אגב, בפורום ב.מ.וו בקלאסיקארז יש לפחות בחור אחד עם הנמכה של 60 מ"מ והאוטו שלו לא נמוך כל כך, שלי מונמכת ב40 מ"מ מקדימה ומאחור והיא משמעותית גבוהה יותר מהרכב שלך.

 

 

 

בהצלחה

 

 

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

לא חתכו את הקפיצים. זה קפיצים של k.w שאני קיבלתי בקופסא חדשים. בתמונה עם פחית הרד בול האוטו עם הגלגלים המקוריים(15*205*55)-עכשיו עם הבורבט(16*40*215) האוטו קצת יותר גבוהה אבל לא במידה שמאפשרת לי לעבור את הבדיקה בלי לשפשף את הלמטה. ואין לי מערכת באוטו בכלל. הבאגאז גם ריק אפילו רזרבי הוצאתי ממנו. והבתי גלגלים לא ישפשפו כי הם כבר נגעו בבורבט ונסעתי למוסך שיעקמו לי את הכנף מבפנים. עכשי וגם אוטו מלא לא משפשף לי בכנף. הבנתי שבקבריולט יש איזה משקולות מאחורה שאפשר להוציא. זה נכון? אני אחכה לתשובה של קומפי, הבנתי שהוא עובד במכון טסטים...

פורסם

מכון טסטים שמותאם לאוטו נמוך???

מצטער, אבל הכותרת הצחיקה אותי ולא יכולתי להתאפק!!!

מכירים את השיר: "במדינת הגמדים..."?

ועכשיו כולם ביחד:...

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם

מאוד מצחיק שאני חייב ג'יפ בישביל לעבור פה טסט...:evil:

ברוב המוסכים גם אני לא יכול לעלות על ליפט ורק בנצרת מצאתי מוסך שבכוונה רכש ליפט נמוך כי יש שם הרבה רכבים נמוכים. סיוט...

פורסם

מעניין אותי לדעת איך אתה מסתדר עם כבישי ארצנו ה"מצויינים" שלא חסרים בהם בורות ומכסי ביוב בולטים,שלא לדבר על פסי האטה שנראה כאילו אתה צריך לעבור אותם ב 15 קמ"ש מקס'.

 

יוסי.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

נוסע יותר לאט. זהיר. שם לב לכביש יותר. פסי האטה עושה ממש לאט. פסי האטה גבוהים עושה באלכסון טיפה. לא נכנס לקניונים ומקומות עם דוקרנים. זהו...

פורסם
נוסע יותר לאט. זהיר. שם לב לכביש יותר. פסי האטה עושה ממש לאט. פסי האטה גבוהים עושה באלכסון טיפה. לא נכנס לקניונים ומקומות עם דוקרנים. זהו...

 

עושה לי רושם שהנזק פה רב מהתועלת

porsche 914,2.0,1970

פורסם

בדקת את טסט-קאר בחיפה?

האוטו שלי נמוך בערך כמו שלך ואין לי בעיות שם (כולל הברזל מסביב לבור).

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

אין ספק שהרכב יפה,כמובן שהנמכה מוסיפה למראה,אבל 60 מ"מ זה "אוברקיל" רציני לרכב יומיומי ובכלל לא מתאים לארץ,היית צריך להנמיך 30 מ"מ מספיק.

 

 

אני הנמכתי 30 מ"מ,תאמין לי אני נוסע מהר על פסי האטה,עולה על ליפטים ואפילו הג'ק הסטנדרטי נכנס.

 

אם אתה מתעקש על 60 מ"מ,אתה צריך להתמודד עם ה"צרות" הללו.

 

 

ואיציק ט. בכמה הנמכת את האוטו בזמנו?

פורסם
אין ספק שהרכב יפה,כמובן שהנמכה מוסיפה למראה,אבל 60 מ"מ זה "אוברקיל" רציני לרכב יומיומי ובכלל לא מתאים לארץ,היית צריך להנמיך 30 מ"מ מספיק.

אני הנמכתי 30 מ"מ,תאמין לי אני נוסע מהר על פסי האטה,עולה על ליפטים ואפילו הג'ק הסטנדרטי נכנס.

אם אתה מתעקש על 60 מ"מ,אתה צריך להתמודד עם ה"צרות" הללו.

ואיציק ט. בכמה הנמכת את האוטו בזמנו?

 

 

 

איציק - זה לא נכון להשוות את הגובה של הרנו ואת ההנמכות שמוצעות לה לעומת הגובה המקורי של הE30 וההנמכות שמוצעות עבורה.

הגובה המקורי ברנו, ביחס למהלך המתלים קטן משמעותית מהגובה ב-E30, זאת בנוסף לשוני במערכת המיתלים, לכן 30 מ"מ זה אולי הרבה לרנו חמש, אבל בE30 אני בספק אם תרגיש בכלל שינוי גובה כזה.

 

60 מ"מ נחשבת להנמכה הכי משמעותית שאפשר לבצע מבלי לשנות דבר מלבד בולמים וקפיצים, אבל יש E30 שהונמכו אף יותר...

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...