Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לילה טוב לכולם לאחר הרבה זמן של דחיה ... החלטתי להשאר עם הID שלי

הסאב הזה זז כמו שרלילה מיוחמת !

(כל מי שאמר שהסאב הזה פחות טוב JLW3 אני קורא תייגר)

טוב בחזרה לנושא

אני מחפש מונובלוק עד 400 RMS

איכותי לפרצוף שישלוט על הסאב כמו מאסטר וסלייב !

בבקשה תותחנים שלי שוטו הצעות .

תקציב - 3500 שקלונים

(חו"ל בא בחשבון)

 

בברכה רוני .

קרווין חשבתי כבר על האופוס 500 רציתי להביא לפני כמה חודשים אבל בסוף התחרטתי :):)

פורסם

מזה 1000? האולטרא?

אין לך מערכת חשמל בשבילו בכל מקרה.ובכל מקרה המגבר הזה נותן 1200 RMS ב 4 אוהם. הסאב שלל ינתך עוד לפני הבאס הראשון. זה מגבר שמיועד לחיבור של סאבים אחרים לגמריי.

דבר שני קח את האופוס שני ערוצים.

יחזיק לך אותו בלי למצמץ שלא נדבר שעומד גם ב 1 אוהם לפי מה שאני יודע.

לגבי המק אודיו , חבל אתה מפספס פה עסקה שאתה פשוט לא מבין אותה.

חבל. מנסיון.

פורסם

אני לא אמרתי שאני רוצה את האולטרא עם הID

דרך אגב מערכת החשמל שלי בסדר גמור (האמת היא עומדת כרגע על 15.3 בעמידה . ו14.5 בנסיעה ככה שאל דאגה הכל אוקי

בשביל האולטרא תיכננתי 3 ID פשוט המחיר שלהם כרגע מגוחך ככה שאני לא מעוניין להביא עוד 2 כרגע (480 דולר)

 

קיצר יהייה בסדר ... אולי המיניבלוק של איתמר אני יודע ....

פורסם

איתמר מוכר גנסיס דואל מונו.

אני מגביר את ה IDMAX שלי בעזרת כזה מגבר ..

השילוב עובד יופי. אני ממליץ.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אני באופן אישי אוהב להמליץ על המונו שלי (אני מרוצה ממנו מאוד)

או לחילופין על המונובלוק של רוקפורד T1001bd (שיהייה המונובלוק הבא שלי אם אחליף אי פעם).

 

שניהם עומדים בתקציב שלך .

 

תומר

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

עופר הבעיה שלי היא - יש לי את הID הרגיל לא MAX

הדואל מונו לא יתאיםלו . אם כבר אז את המיניבלוק .

 

אלי US AMPS זה רעיון שעולה לי כבר הרבה זמן .. אני רוצה להיות יחודי :p

פורסם

קראתי תרד' מעניין באיזשהו פורום של מקצועני SQ ובו נשאלו איזה מונובלוק הם רוצים/יש להם קלאס D או AB , רובם בחרו בAB כי בניגוד לקלאס D שיש לו נגדים וקבלים לאחר מעגל ההגברה הסופי וזה גורע מיכולתו ליצור דאמפינג פקטור מספיק חזק לשלוט בסאב , קלאס AB יש דאמפינג פקטור מעולה .

מכול הקלאס D היחידי שהומלץ הוא הJL סדרת הסלאש .

אז אולי להיות ייחודי זה נחמד אבל אולי תקח לתשומת ליבך את הדברים

 

בנוסף לכך אישית , אני לא חושב שחוץ מעוצמה ודאמפינג פקטור יש משתנים שמיעים אחרים במגבר לסאב , ולכן אישית אם תמצא מגבר שבו הנתונים האלו יותר חזקים הוא המגבר היותר טוב

 

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם
עופר הבעיה שלי היא - יש לי את הID הרגיל לא MAX

 

אתה לגמרי צודק .. הבעיה שלך היא באמת העובדה שאין לך IDMAX .. המצלתי היא שתשקיע בלשדרג אותו במקום לקנות מגבר יקר :lol:

 

(בכל צחוק יש קצת רצינות)...

 

:idea:

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
אני באופן אישי אוהב להמליץ על המונו שלי (אני מרוצה ממנו מאוד)

או לחילופין על המונובלוק של רוקפורד T1001bd (שיהייה המונובלוק הבא שלי אם אחליף אי פעם).

 

שניהם עומדים בתקציב שלך .

 

תומר

 

+ 1

 

יש לי את המונו הזה של הרוקפורד שמגביר יפה מאוד את הקאפה פרפקט שלי.

לא חותם

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...