Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה לכל העוזרים - הסתדרתי .

 

בברכה רוני .

 

הסתדרת עם מה?

פתחת תר'ד, ביקשת שיעזרו, לפחות תשתף את מי שעזר עם הממצאים האחרונים...

פורסם
עופר הבעיה שלי היא - יש לי את הID הרגיל לא MAX

הדואל מונו לא יתאיםלו . אם כבר אז את המיניבלוק .

 

אלי US AMPS זה רעיון שעולה לי כבר הרבה זמן .. אני רוצה להיות יחודי :p

 

 

עם כל הכבוד לID שלך(ובלי זלזול כלל), אבל להשקיע סכומים של 3500 ש"ח עבור הגברה עם סאב חביב ולא יותר היא ממש לא כדאית.

 

בדיוק למה לא להגביר מורל פולס עם דואל-מונו של ג'נסיס.

 

קצת פרופורציות, לא יותר.:).

 

 

ניר

under construction..

פורסם
טוב .

ניר תמשיך לזלזל , בכייף שיהייה

ואם יבוא לי להגביר סאב של אקספלוז'ן עם ג'נסיס מיניבלוק אז ?

מה אכפת לך .?

 

אני מבין שזה המגבר שהסתדרת בעזרתו :wink:

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

רוני, תקרא שוב את התגובה של ניר, הוא לא התכוון לפגוע, הוא רק המליץ.

ואני מסכים עם המלצתו... צריך התאמה בין המרכיבים ואני בטוח שאתה יודע את זה אפילו יותר טוב ממני אז חבל סתם לריב !

מושיק.

פורסם

שווה להשקיע סכום כזה על הגברה, במידה ואתה מתכוון להשתדרג.

זו דעתי.

חייב לומר שאני לא מאמין בהוצאת אלפי שקלים על הגברת סאב. זו דעתי.

גם סאבים מטורפים לבית מוגברים ע"י מגברים פשוטים.

שם אתה לא רוצה להשקיע את המשקל היחסי במערכת. חשוב יותר ה HU, קומפ' וההגברה לקומפ'/רכיבים. אם אתה מסודר שם ויש לך עודף כסף אז זה אולי הדבר הבא.

הכל עניין של תקציב וסדרי עדיפויות. כמו בחיים.

שבת שלום

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם
טוב .

ניר תמשיך לזלזל , בכייף שיהייה

ואם יבוא לי להגביר סאב של אקספלוז'ן עם ג'נסיס מיניבלוק אז ?

מה אכפת לך .?

 

 

ידידי היקר,

1. אם תקרא עוד פעם את ההודעה שלי תבין שאין פה בכלל מקום של זלזול, אלא רק קצת הארה לנקודת מבט שונה.

אני לא מבין מאיפה אתה מוציא את העצבים שלך ועל מה ולמה בכלל אתה עוד בכלל מתעצבן.

2.אתה צודק באמת לא אכפת לי מה תעשה , רק נתתי דעה ופרספקטיבה שונה של הדברים, לא יכול לקבל דעה שונה= בעיה שלך לא שלי.

רק תבין שנתתי לך המלצה עפ"י רציונל אחר משלך---> לטובתך.

הרי לי אין אינטרס בעניין כלל.

 

 

ניר

under construction..

פורסם

הנושא נטחן

לכו לישון כבר:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
הנושא נטחן

לכו לישון כבר:)

מחר יש מפגש.

 

שכחת את השורה הזאת. או ההמשך של השורה.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...