Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם , אני משכיר יחידת דיור של 2 חדרים

בעל הנכס לוקח לי - 300 ש"ח לחודש על ארנונה

 

האם המחיר מופקע ?

 

האם בכלל צריך לשלם ארנונה על יחידת דיור מאחורי בית

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

בהנחה והיחידה חוקית ונבנתה עם אישורים, בעל הבית משלם עליה ארנונה ולכן הדרישה שלו הגיונית.

לגבי המחיר - תלוי איפה נמצאת היחידה, מה גודלה וכו'. אתה יכול להתקשר לעירייה/רשות מקומית ולברר מה מחירי הארנונה או לבקש מבעל הבית את ספח הארנונה שלו, ולבדוק מה הארנונה למטר מרובע.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

המחיר עצמו נשמע מופקע ביותר. אבל זכותו לגבות אם הוא משלם את זה.

כמה מ"ר היחידה?

 

לשם השוואה: ארנונה על דירת 4 חדרים ברמת אביב עלתה לי בשנה שעברה 800-900 ש"ח לחודשיים.

השנה גם אני בעסקי יחידות הדיור בדומה לך, וכאן אני משלם משהו כמו 100 לחודש, וגם זה מופקע.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

2 חדרים ? באיזה גודל ?

 

וברצינות -

בקש את טופס הארנונה של המשכיר.

בדוק האם היחידה כלולה בו.

אם כן - שלם את חלקך (החלק היחסי של היחידה לפי גודלה ביחס לבית הראשי).

אם לא - תסביר לו שהדרישה שלו אינה הוגנת. (ואת הארנונה משלמים אחת לחודשיים).

 

תיקון קטן -

אתה כבר משכיר את היחידה ? על מה חתמת בחוזה השכירות ?

עכשיו כבר לא תוכל לשנות את זה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

זה נשמע כאילו אתה מופתע... אבל זה משהו שהיה אמור להיות ברור עוד ברגע חתימת החוזה.

 

לדעתי זאת די זכותו לדרוש מחיר מסויים וזאת זכותך להסכים או לא, מכיוון שלא מדובר פה על יחידה עצמאית. אם היית סוגר על אחוז מסויים מהארנונה הכללית אז אולי יש לך זכות לראות את טופס הארנונה.

 

המחיר עצמו גבוה יותר גם מאחד האיזורים היוקרתיים בנס ציונה, אגב...

×
×
  • תוכן חדש...