Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7072 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שאמרתי הוא מתלבט בין השתיים מה לקחת,לכן אני מבקש ממכם עזרה,אני לא מבקש המלצה בניגוד לכל האחרים אני צריך החלטה!

הרדיו דיסק הראשון הוא של פיוניר מסדרת הפרמייר:

http://www.pioneerelectronics.com/pna/v3/pg/product/details/0,,2076_310069882_291159553_tab=B,00.html?compName=PNA_V3_ProductDetailsComponent

והשני הוא קלריון סדרה 7 החדשה עם הUSB:

http://www.clarion.com/us/en/products/2007/audio/source_unit/CD/DXZ775USB/us-en-product-pf_1165294998433.html

 

אני צריך שתסתכלו בנתונים היבשים של שתיהם ולהגיד מה יותר טוב מבחינת איכות סאונד(או שזה אותו דבר?,אם אתם אומרים שאחד מהם הוא טוב יותר מהשני,אז אני צריך לדעת אם זה בהרבה,או שההבדל הוא ממש זניח),וכל מה שמסביב,קחו בחשבון שאם אתם אומרים לי לקחת רדיו דיסק אחר שיהיה בתקציב הזה בערך(מה שרשום באתר זה מחיר מומלץ לצרכן,לכן במציאות המחיר נמוך בהרבה ממה שרשום).

זאתי התלבטות מאוד קשה כיוון שהנתונים כמו שהסתכלתי כמעט אותו דבר..אז אם אתם יכולים,תחסכו ממני את החשיבה הקשה..

TNX

ציון

פורסם

בפיוניר הנ"ל אין שום מעלה. אז יש לו בלו טות'. שימושי רק אם יש לך מכשיר תומך בלו טות'.

אני חושב שדווקא המכשיר שמממוצב תחתיו (P880) הרבה יותר שימושי וריאלי. אל תשכח שזה דגם פרימייר שמצריך כיול בארץ.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

למה שלא תיקח משהוא יותר נחמד? יש לך אפשרות לקנות את DXZ865MP ב214$ ללא משלוח, חדש(לא מחודש).

http://cgi.ebay.com/NEW-06-CLARION-DXZ865MP-CD-MP3-WMA-RECEIVER-CENET_W0QQitemZ220078617053QQihZ012QQcategoryZ50558QQrdZ1QQcmdZViewItem

הבחור כותב שהמשלוח רק לארה"ב, אבל אם תיצור איתו קשר ותציע תוספת תשלום עבור המשלוח - אין שום סיבה שלא יסכים. עלות המכשיר 214$

+

50 משלוח

=

264

+

32% מ264 (מכס) - 84.5

=

348 - מחיר מלא בארץ בדולרים (יש להכפיל ב4.3) = 1500ש"ח אחרי משלוח ומכס, אצלך בבית.

אחריות 90 יום, וזה מכסה את רוב התקלות, שמתגלות לרוב אחרי התקנה. יש מצב לקבל אחריות על המכשיר אם קונים בארץ, אבל ההבדל במחירים הוא מטורף, ושווה לקחת קצת סיכון. מקסימום - ידרש תיקון בתקופה שאחרי 90 יום - סיכוי נמוך מאוד (בהתקנה נכונה) למכשיר ברמת איכות כזאת, ואפילו ביחד עם עלות התיקון, עדיין לא תעבור את המחיר בארץ. תחשוב על זה, לי זה נראה משתלם. אולי יהיה בעיה בתדרים של הרדיו, אבל מי שומע רדיו?

פיג'ו 2008 82כ"ס ידנית, 2014, עגלה נגררת ומעשנת בשר ענקית!

פורסם

איך אתה אומר ששני המכשירים האלה לא אותו דבר אם לפי ההשוואה הזאת:http://www.pioneerelectronics.com/pna/v3/pg/comparison/results/0,,2076_310069882,00.html

המכשירים שונים רק באקולייזר?..איך הגעת למסקנה הזאת?

ציון

פורסם

הפיוניר נראה נחמד, 24BIT אקולייזר 16 ערוצים.

אבל האמת?! הפעם דווקא הייתי בחור בקלריון, אקולייזר 3 ערוצים, הסאונד טוב , טיים אלינמנט, חיתוכים LPF HPF

6V ביציאה( לפי מה שראיתי גם לו יש בלוטות').

מה המחירים לכל אחד מהם?

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

בסביבות ה350-400 לפיוניר ו300 דולר לקלריון,איך הגעת למסקנה שהסואנד של קלריון הזה יותר טוב מהפיוניר! אתה בכלל שמעת באחד משתיהם שאתה מסיק את זה מתוך השכלה כללית,או שאתה כמו כל הפורום שאומרים שפיוניר זה זבל סיני!,אז אני חושב שלא

ציון

פורסם

למה כל הפורום? לא כולם חושבים שפיוניר זבל. תשאל את המומחים הם כבר יגידו לך ש"אפילו" לפיוניר יש סאונד טוב בסדרות הגבוהות שלהם (לא סתם איתמר קנה פיוניר למערכת ה-SQ שהוא רצה לבנות). לטעמי הייתי לוקח את הפיוניר. יותר אפשרויות, ולא נראה לי שהסאונד של הקלריון יותר טוב מהפיוניר.

 

בברכה,גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

תיש פה חוסר הבנה לגבי הקלריון החדש הזה.

המכשיר הזה מעכשיו הוא המכשיר השני הכי טוב של קלריון בארה"ב.

הוא שני רק ל DRZ9255 שהוא משהו אחר לגמריי.

כלומר 775 הפך להיות מכשיר הדגל של סדרת ה DXZ .

למכשיר הנ"ל יציאת 6 וולט.

 

אני חושב שלשלם בשביל הפיוניר עוד 170 דולר זה טירוף. אבל פשוט טירוף.

 

חוצמזה להשוות את המכשיר שאיתמר קנה שהוא קנה כולל הפרוססור זה לא שווה.

זה כמו להשוות ל F1 שהוא חרא מכשיר בלי הפרוססור שלו . או המקינטוש 460 שאותו סיפור.

 

לפיוניר יש בעיה. הבעיה היא שהם עושים סאונד נעים לאוזן. זה סבבה חוץ מזה שזה לא אמיתי בשיט.

 

קלריון מאמינים ב what you have is what you get .

 

בעצם נכון אתה אוכל חרא לפעמים(מנסיון רב) שאתה שומע כמה דפוק הדיסק הזה מוקלט , וכו.. אבל זה המחיר שאודיופילים משלמים.

 

בנוסף למכשיר הפיוניר תצוגת OEL . הבעיה אם תצוגות כאלו שגם היום המקסימום שהן עובדות הוא 30000 שעות וזה בצבע רחד מכולם(כחול אם אני זוכר נכון) כלומר אחרי X זמן המסך מתחיל להתקלקל. אז נכון עכשיו הוא נראה טוב וחד ומדהים , בוא נדבר עוד שנתיים.

 

לקלריון בנוסף יש אופציה חדשה הנקראת SOUND RESTORER שמה שהיא עושה זה לתקן את איבוד האיכות ל MP3 וכו...

אני מאמין שכמו לכל המכשירים של היום (אפילו לסדרה 3 שלהם יש) יש את אופציית הAMP CANCELATION שמנתקת את המגבר הפנימי של המכשיר, מה שגורם למתח וזרם יותר גבוהים במכשיר , וכמו כן המכשיר מתחמם פחות ויש יותר כח למגבר שמחובר ל RCA.

 

בקיצור אני כבר נשמע כמו איזה איש מכירות , פחח(צריך לחזור ללימודים) , תקנה קלריון.

זול,אמין,אמיתי.

פורסם

הבאתי את ה880 של פיונר רק לפני שבועיים והוא מדהים.....זז"ז כל מה שאמרתה לגבי הקלריון יש את אותם דברים בפיונר, אולי אתה צודק בקשר למסך אבל הקטע שלי הוא שאני לא ממש אוהב סרדינים עפים לי בתוך התצוגה....

בפיונר הזה יש 16 BAND EQ לכל צד בנפרד...3 WAY CROSSE פנימי

כיבוי מגבר....כיוון השעיית צליל וכיוון לFLAT של 30 תדרים באופן אוטומטי דרך מיקרופון מסופק....אני מעדיף את הפיונר...

לגבי ה90BT לא רואה בו שום דבר מיוחד...עכשיו לכל פיונר אפשר לחבר מקלט מיוחד של בלוטוט' שעולה 70$ נדמה לי והוא יעבוד כמו דיבורית כולל יהווה כניסה של AUX דרך הטלפון הסלולארי....

קלריון נייט

פיונר דא

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם
תיש פה חוסר הבנה לגבי הקלריון החדש הזה.

המכשיר הזה מעכשיו הוא המכשיר השני הכי טוב של קלריון בארה"ב.

הוא שני רק ל DRZ9255 שהוא משהו אחר לגמריי.

כלומר 775 הפך להיות מכשיר הדגל של סדרת ה DXZ .

למכשיר הנ"ל יציאת 6 וולט.

 

אני חושב שלשלם בשביל הפיוניר עוד 170 דולר זה טירוף. אבל פשוט טירוף.

 

חוצמזה להשוות את המכשיר שאיתמר קנה שהוא קנה כולל הפרוססור זה לא שווה.

זה כמו להשוות ל F1 שהוא חרא מכשיר בלי הפרוססור שלו . או המקינטוש 460 שאותו סיפור.

 

לפיוניר יש בעיה. הבעיה היא שהם עושים סאונד נעים לאוזן. זה סבבה חוץ מזה שזה לא אמיתי בשיט.

 

קלריון מאמינים ב what you have is what you get .

 

בעצם נכון אתה אוכל חרא לפעמים(מנסיון רב) שאתה שומע כמה דפוק הדיסק הזה מוקלט , וכו.. אבל זה המחיר שאודיופילים משלמים.

 

בנוסף למכשיר הפיוניר תצוגת OEL . הבעיה אם תצוגות כאלו שגם היום המקסימום שהן עובדות הוא 30000 שעות וזה בצבע רחד מכולם(כחול אם אני זוכר נכון) כלומר אחרי X זמן המסך מתחיל להתקלקל. אז נכון עכשיו הוא נראה טוב וחד ומדהים , בוא נדבר עוד שנתיים.

 

לקלריון בנוסף יש אופציה חדשה הנקראת SOUND RESTORER שמה שהיא עושה זה לתקן את איבוד האיכות ל MP3 וכו...

אני מאמין שכמו לכל המכשירים של היום (אפילו לסדרה 3 שלהם יש) יש את אופציית הAMP CANCELATION שמנתקת את המגבר הפנימי של המכשיר, מה שגורם למתח וזרם יותר גבוהים במכשיר , וכמו כן המכשיר מתחמם פחות ויש יותר כח למגבר שמחובר ל RCA.

 

בקיצור אני כבר נשמע כמו איזה איש מכירות , פחח(צריך לחזור ללימודים) , תקנה קלריון.

זול,אמין,אמיתי.

לגבי המחיר שאמרת בקשר לפיוניר אתה טועה מי ישלם 570 דולר אתה תשלם בלחץ 450 וזה ב50-100 דולר בלחץ אטומי יותר מהקלריון ככה שאין בעיה כספית,לגבי תצוגת המסך-המסך לא כחול הוא צבעוני כולו,אני מבין ממה שאתה אומר לי שזה יהרס לי אחרי שנתיים,בשבילי זה כמו לקנות טלווזיה צבעונית ואתה תגיד לי שהיא תהרס אחרי שנתיים ככה אני מפרש את דבריך,בנוסף לפיוניר יש את אותם תכונות כמו לסדרה 9 הזאת כמו לקלריון חוץ מה SOUND RESTORER וה 6 VOLT ליציאה,כל הדברים האחרים כמעט אותו דבר,רק לפיוניר יש אפשרות כזאת שהוא יותר יפה,וזה גם יתרון חוץ ממה שיש לו גם בפנים,בנוסף לגבי האיכות סאונד כמו ששמעתי והבנתי,אני לא אבחין בין הסאונדים השונים ברדיו דיסקים הנ"ל! אלא אם זה של אודיופלים ששמה ההבדל מורגש!,אתה כמו כל הפורום שעוד פעם מזכיר ואומר לא לקנות פיוניר! וזה מטעה את האחרים שרוצים לקנות פיוניר,אז שוב אם יש הבדל הוא מזערי וזניח בין הפיוניר לקלריון

ציון

פורסם

בנוסף למכשיר הפיוניר תצוגת OEL . הבעיה אם תצוגות כאלו שגם היום המקסימום שהן עובדות הוא 30000 שעות וזה בצבע רחד מכולם(כחול אם אני זוכר נכון) כלומר אחרי X זמן המסך מתחיל להתקלקל. אז נכון עכשיו הוא נראה טוב וחד ומדהים , בוא נדבר עוד שנתיים.

אתה באמת נשמע כמו איש מכירות, ומשתמש בשיטות שלהם - זורק מספרים לאוויר:splat:. למה לך? הרי הלקוח הספקן יכול בטעות לקחת מחשבון ולגלות שבשביל ש30000 שעות יגמרו תוך שנתיים הבחור יאלץ לבלות במכוניתו בממוצע (כשהוא נהנה מהטרק האהוב עליו) 41 שעות ביממה, בלי לקחת חופש ולצאת לשירותים, שזה, בינינו, די קשה:bigcry:!

פיג'ו 2008 82כ"ס ידנית, 2014, עגלה נגררת ומעשנת בשר ענקית!

פורסם
בנוסף לגבי האיכות סאונד כמו ששמעתי והבנתי,אני לא אבחין בין הסאונדים השונים ברדיו דיסקים הנ"ל! אלא אם זה של אודיופלים ששמה ההבדל מורגש!,אתה כמו כל הפורום שעוד פעם מזכיר ואומר לא לקנות פיוניר! וזה מטעה את האחרים שרוצים לקנות פיוניר,אז שוב אם יש הבדל הוא מזערי וזניח בין הפיוניר לקלריון

ציון

 

הוא לא הטעה ( אני לא מתייחס לאורך חיי המסך כי אני לא מכיר נתונים) ואמר לא לקנות PIONEER הוא רק הציג לך עובדות:

- הקלריון הזה הוא מכשיר שבו החברה הפיקה לקחים - ראתה שיש דרישה לעוד כיוונונים (FEATURES) כאלה ואחרים במכשירים שלהם ואכן יישמו - HPF ו טיים אליינמנט וכו'

- איכות הבנייה של הקלריון טובה מאוד, ומכשירים שלהם ידועים באיכות ואת האמת מהתנסות, ישר רואים שהפאנל "משדר" איכות - גם וויזואלית. לא מצועצע

- איכות הסאונד. מה שנאמר לעיל שקלריון נותן צליל יותר נאמן למקור. כלומר MP3 כנראה שתשמע יותר טוב ב PIONEER. עם קלריון שומעים מיידי האם ההקלטה היא איכותי או לא. יכול להיות וה HISS הבסיסי של ההקלטה נבלע מעט במכשירי הפיוניר. לכן יכול להיות שבפיוניר זה דווקא ישמע לך טוב יותר ( או יותר "נקי")

- במידה והפיוניר עולה יותר ושניהם מציעים פחות או יותר אותן תכונות עם יתרון לקלריון - אין סיבה לא להעדיף את הקלריון. אלא אם כן התצוגה ממש חשובה לך והיא מהווה שיקול רציני מבחינתך.

 

בגלל כל מה שרשמתי הומלץ לך ללכת על הקלריון - אתה צריך להחליט מה יותר חשוב לך מבין הסיבות הנ"ל.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם
אתה כמו כל הפורום שעוד פעם מזכיר ואומר לא לקנות פיוניר! וזה מטעה את האחרים שרוצים לקנות פיוניר,אז שוב אם יש הבדל הוא מזערי וזניח בין הפיוניר לקלריון

ציון

 

ציון, נראה שכבר עשית את ההחלטה שלך.. אתה פשוט מאוד רוצה שיגידו לך "כן, תקנה את הפיוניר, הוא מדהים ולא תצטער".. לצערי (ואולי לצערך) לא יותר מדי יאמרו זאת פה.. משום שהקלריון הזה נשמע באמת מצויין..

 

לך על זה..

בכל מקרה, בטוח שתהנה עם כל אחד מהם, כי בסה"כ שניהם מכשירים מצויינים.

No need for 3way active stereo system.. Driving an Alfa Romeo

:scatter:

When you're crawling along at 15kmh in the morning rush hour somewhere to put you frappacappalattechino would be useful

×
×
  • תוכן חדש...