Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

" הוא רק נשען לך על האוטו " .

 

" הוא רק זרק את הכדור על המכסה מנוע " .

 

 

השענות על הרכב יכולה לעקם את הפח.

 

כדור על מכסה המנוע כנ"ל.

 

אבל ראבאק כולה חתיכת נייר מתחת למגב , היית מתעצבן ככה אם החתיכת נייר הזאת היתה פתק של קונה פוטנציאלי? לא נראה לי.

 

להתקשר למפרסמים ולאיים בתביעה?! יאללה יאללה

GOT סחוג?

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
השענות על הרכב יכולה לעקם את הפח.

 

כדור על מכסה המנוע כנ"ל.

 

אבל ראבאק כולה חתיכת נייר מתחת למגב , היית מתעצבן ככה אם החתיכת נייר הזאת היתה פתק של קונה פוטנציאלי? לא נראה לי.

 

להתקשר למפרסמים ולאיים בתביעה?! יאללה יאללה

תקשיב, תפנים, אם תרצה ארשום גם עם ניקוד וצבעים:

לא מדבר על הנזק ש"חס וחלילה" ישבר המגב או יצא הגומי מהמסילה- זה לא ה-issue פה.

אני לא רוצה ש"ידביקו"/יפרסמו/יגעו לי ברכב-במגבים, בגלגלים ובשפריצרים או בוינקרים!

למה? שוב, כי אני לא לוח מודעות, וכמו שאני לא בא ומדביק לך עם סלוטייפ פלייאר על הדלת בבית ככה גם לא בא לי שיצמידו נייר עם מגב לשמשה שלי? סבבה?

אתה יודע מה? גם לא בז*ן שלי להגיע לרכב שלי ב-12 בלילה מהרכבת ולהתחיל לשלוף 4 פלייארים שמסתירים לי את השמשה מהמגבים!

 

אז 4 ילדים כולה הרימו את המגב ושמו פלייאר, ו-4 ילדים מחר כולה יתלו לי שלט פרסומת על שער הכניסה לחצר..

רוצים לפרסם? יש לוח מודעות. נכון, עולה קצת כסף, אבל זאת מטרתו!

רכב, במיוחד שהוא רכוש פרטי שלי, הוא לא לוח מודעות!

פורסם

CRYBABY.....

 

 

מסכים עם RL, אם אתה כ"כ פדנט אל תוציא את הרכב מהבית...... או לחילופין שים עליו כיסוי.(אני בטוח ש"ארבעת" הילדים לא ירימו את הכיסוי ע"מ למכור לך את המוצר החדש שהבוס שלהם מפרסם.)

קו---------------------------------------

פורסם
CRYBABY.....

 

 

מסכים עם RL, אם אתה כ"כ פדנט אל תוציא את הרכב מהבית...... או לחילופין שים עליו כיסוי.(אני בטוח ש"ארבעת" הילדים לא ירימו את הכיסוי ע"מ למכור לך את המוצר החדש שהבוס שלהם מפרסם.)

אין לך איזה הונדה האצ'בק ערסים ללכת לשפר?

את התגובות השכיחות והכ"כ מיותרות שלך שמור לשרשורים אחרים.

פורסם
אין לך איזה הונדה האצ'בק ערסים ללכת לשפר?

את התגובות השכיחות והכ"כ מיותרות שלך שמור לשרשורים אחרים.

 

 

אתה לא חייב להגיב בצורה כזאת.:roll:

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
השענות על הרכב יכולה לעקם את הפח.

 

כדור על מכסה המנוע כנ"ל.

 

אבל ראבאק כולה חתיכת נייר מתחת למגב , היית מתעצבן ככה אם החתיכת נייר הזאת היתה פתק של קונה פוטנציאלי? לא נראה לי.

 

להתקשר למפרסמים ולאיים בתביעה?! יאללה יאללה

 

לא מסכים - אצלי באוטו אי אפשר להרים את המגבים כמו שצריך בלי לפתוח את מכסה המנוע, כשמרימים את המגבים ליותר מ10 ס"מ זה משפשף לי את מכסה המנוע, אחרי כמה הרמות לא מוצלחות נשאר לי שפשוף קבוע.

פורסם

אם אי אפשר להיאבק במחלה, אולי אפשר לנצח את הסימפטום.

תחשבו על זה רגע-

אסור לשים פלאיירים או דברי פרסום בשום מקום שהוא לא לוח עירוני ייעודי בת"א.נכון?

מורה לגיטרה כבר נתבע.נכון?

רכב הוא לא לוח עירוני.נכון?

הצעת חוק חדשה:

אסור לשים פלאיירים או דברי פרסום על רכב בשום מקום שבו הם יכולים להוות מיטרד או בעיית בטיחות לנהג ולשאר הנוסעים.פלאייר על השמשה מהווה בעיית בטיחות של הפרעה לשדה הראייה של הנהג.אם מסירים אותו זה עלול ללכלך את הסביבה. אם שמים את הפלאייר על הגג\בגאז' עם אבן(כי אסור מתחת לווישר), זה כבר מסוכן למי שנוסע מאחוריך.

אז מה שצריך לעשות זה לא לתבוע את החברה עצמה-אלא את העירייה(?)על מיפגע בטיחות.וגם להתלונן במישטרה על תליית מודעות שלא על גבי לוח ייעודי.וגם להתלונן באותה הזדמנות שהסקס במכון עיסוי היה על הפנים(5 חברים שלך סיפרו לך,אתה הרי תמים).אפקט מצטבר.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
אתה לא חייב להגיב בצורה כזאת.:roll:

בין לענות לבן אדם מתוך רצון אמיתי להגיב או להציע משהו, לבין זלזול בעקרונותיו ולעג לדבריו יש הבדל רחב.

לא שללתי כאלו שלא מפריע להם עניין הפלייארים, בדיוק כמו שאני לא מצפה שישפטו אותי למה זה כן מפריע לי.

פורסם

מה, רק אני יודע שהם לא נוגעים בכלל במגב אלא משחילים את הפלאייר מהפינה של המגב פשוט ?

שלא נדע איזה סיפור עשיתם מזה, נראה אם פעם פה יהיה למישהו עסק וירצה לפרסם, אני אישית הייתי מפרסם בכרטיסי ביקור על החלון של הנהג, קטן אסתטי ולא נוגע בשום דבר ולא מזיק, לא תרצה תזרוק, תרצה אז הרווחתי לקוח.

אפילו שזה הרכוש הפרטי שלך, זכור הוא נמצא במקום ציבורי וכל עוד לא נכנסו לאוטו שלא ברשותך, אז באסה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
יש לך ניסוח דומה לשוטר/פקח? :-D

 

אסף

 

 

למען האמת, היום בבוקר שמתי את השלט הזה על הדש, בחלון הקדמי:

 

 

פקח נכבד



המגבים ברכב זה מחוברים לסליל אשר מעביר כ-20,000 וולט.


בעת נגיעה, הנך עלול למצוא עצמך בצידו השני של הרחוב.

אנא השמר!

פורסם

בקשר לניסוח למגבים לפקח

 

פקח נכבד, אוטו זה שייך לעבריין,רוב הסיכויים שאת שמך מהדוח אנו נעביר לטיפול לגורמים שיראה לנו לנכון, דע לך כי מרבית מקרי המוות בישראל הם לא פתורים.

אנא ממך כבד את עבודתי ותן דוח לאזרח שומר חוק שלא ירביץ לך אם הוא יראה את הדוח.

למעני, למענך ולמען אמ אמא שלך, תודה על ההבנה. ע.עבריין

 

ככה זה עובד במדינה :-P אבל עם זאת:-(

 

תשאיר פלאייר שאומר שאתה לא רוצה פלאייר

פורסם
אין לך איזה הונדה האצ'בק ערסים ללכת לשפר?

את התגובות השכיחות והכ"כ מיותרות שלך שמור לשרשורים אחרים.

 

 

זה פורום. אתה לא חייב לקבל מה שכותבים לך.... תתבגר, אדיוט.

 

 

תגובה לכותרת: אפשר לעשות על הדפים קססות.....

קו---------------------------------------

פורסם
יש לך ניסוח דומה לשוטר/פקח? :-D

 

אסף

כמובן :lol:

 

וגם יש את השיר הידוע: "פקח אני פורק סחורה, תכף אשוב.

פקח אני פורק סחורה, אל תיתן לי דו"ח.

צא איתי גבר אחי, גם אני מזרחי!"

050328_013147-273_LOL.jpg

פורסם
מה, רק אני יודע שהם לא נוגעים בכלל במגב אלא משחילים את הפלאייר מהפינה של המגב פשוט ?

שלא נדע איזה סיפור עשיתם מזה, נראה אם פעם פה יהיה למישהו עסק וירצה לפרסם, אני אישית הייתי מפרסם בכרטיסי ביקור על החלון של הנהג, קטן אסתטי ולא נוגע בשום דבר ולא מזיק, לא תרצה תזרוק, תרצה אז הרווחתי לקוח.

אפילו שזה הרכוש הפרטי שלך, זכור הוא נמצא במקום ציבורי וכל עוד לא נכנסו לאוטו שלא ברשותך, אז באסה.

 

זה לא משנה - הם מלכלכים לי את האוטו, אין לי שום בעיה שיפרסמו בדרכים מקובלות, למה אני צריך ללכת לחפש פח כל פעם שמישהו עובר בחניה ושם לי פרסומת על האוטו?


×
×
  • תוכן חדש...