Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

התופעה המוכרת.

אני חוזר היום לרכבי בתחנת הרכבת, נכנס לרכב, מניע ומגלה שאני לא רואה כלום מבעד לשמשה- לא פחות מ-4 פליירים בגדלים שונים מפוזרים על המגבים...

מה שאומר ש-4 ילדודס, ב-4 זמנים שונים, הרימו כל אחד מהם את המגב ע"מ להניח פלייר של אחת מ-4 חברות שמפורסמות לי על השמשה.

אותי זה מעצבן:

א)המכונית זהו הרכוש הפרטי שלי! כמו שאני לא מביא פליירים של משהו שאני מייצג ותולה אותו בריש גלי על דלת כניסה לחברה מסוימת.

ב)לא בז*ן שלי שזרים ירימו את וישר הרכב שלי באויר, יניחו פלייר ואז "יעיפו" אותו חזרה למקומו- שוב, רכושי, וגם באספקט של נזק שיכול להיגרם.

ג)אני לא לוח מודעות ציבורי.

 

חשבתי להתקשר פעם אחת לאחד המפרסמים ולאיים בתביעה- אולי זה ימנע ממנו לשלוח למחרת היום עוד ילד עם 400 פליירים ביד..אבל זה נראה לי תמוהה.

 

מה עושים??

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא נראה לי שזה יעבוד, לרוב - חברות שבוחרות לפרסם בשיטה כזו הם חברות לא רציניות שמוכרחות לפרסם את עצמן גם אם זה מאוד יעצבן אותך, תסתכל על זה כספאם של העולם האמיתי.

כמו כן, הילדים שמפזרים את המודעות האלה, כמו שאתה יכול לשער - קטינים ואינם מועסקים בצורה חוקית אלא "שחורה", ואם אני לא טועה יהיה לך ממש ממש ממש ממש ממש ממש קשה להצליח להוציא מהם משהו בתביעה, משום שאין לך ראיות חותכות שהילד המפזר מועסק אצליהם - הם תמיד יוכלו לטעון שהפליירים נועדו למטרה אחרת ואין להם מושג על איזה פרסום שמשות מדובר, אז על פי כמה וכמה לא נראה לי שהאיום עצמו יזיז משהו.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

ראיתי את זה בבלייזר פעם:

 

"כל מה שמפריד ביניננו לבין עולם נטול דו"חות חנייה זה שמישהו ימציא פתרון לווישרים ברכב"

 

זה גם תופס על פליירים :)

 

 

 

שלום לכולם.

התופעה המוכרת.

אני חוזר היום לרכבי בתחנת הרכבת, נכנס לרכב, מניע ומגלה שאני לא רואה כלום מבעד לשמשה- לא פחות מ-4 פליירים בגדלים שונים מפוזרים על המגבים...

מה שאומר ש-4 ילדודס, ב-4 זמנים שונים, הרימו כל אחד מהם את המגב ע"מ להניח פלייר של אחת מ-4 חברות שמפורסמות לי על השמשה.

אותי זה מעצבן:

א)המכונית זהו הרכוש הפרטי שלי! כמו שאני לא מביא פליירים של משהו שאני מייצג ותולה אותו בריש גלי על דלת כניסה לחברה מסוימת.

ב)לא בז*ן שלי שזרים ירימו את וישר הרכב שלי באויר, יניחו פלייר ואז "יעיפו" אותו חזרה למקומו- שוב, רכושי, וגם באספקט של נזק שיכול להיגרם.

ג)אני לא לוח מודעות ציבורי.

 

חשבתי להתקשר פעם אחת לאחד המפרסמים ולאיים בתביעה- אולי זה ימנע ממנו לשלוח למחרת היום עוד ילד עם 400 פליירים ביד..אבל זה נראה לי תמוהה.

 

מה עושים??

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

לגבי הארבעה ילדודס שהעלו לך את המגב אתה יכול להיות רגוע. זה רק ילד אחד שמפזר פליירים ל-4 חברות שונות.

רז

פורסם
לגבי הארבעה ילדודס שהעלו לך את המגב אתה יכול להיות רגוע. זה רק ילד אחד שמפזר פליירים ל-4 חברות שונות.

לא בהכרח נכון.. זה פשוט נאסף במהלך היום.

 

לי זה לא מפריע אני בשניה מוציא את זה ונוסע מה הבעיה?

לי זה כן מפריע. מה הבעיה?

לא בא לי שיגעו לי ברכושי הפרטי, ברכב שלי או בוישרים שלי, ולא בא לי להיות לוח מודעות ציבורי? סבבה? מותר לי לרצות כאלה דברים?

 

אגב, לא באמת התכוונתי לתבוע, יש לי דברים טיפה יותר חשובים לעשות במהלך חיי.

השאלה שלי היא איך אפשר למזער את התופעה?

לאיים" בתביעה? להרוג את מניח הפלייר? להתקשר לחברה אחת אחרי השניה ולצעוק?לחבר את הוישרים למקור מתח חיצוני?

פורסם

תכין פתק בסגנון הפתק הידוע עם המאזדה 3.

 

"שלום ילד מפגר. אל תשים לי פלייר מתחת למגב, אני לא רוצה שירימו את המגב, מרימים אותו רק שצריך להחליף אותו, אתה מבין?! חוץ מזה, אם אני אתפוס אותך אני אשבור לך את העצמות, וחבל!

תודה על ההבנה"

 

:-D

 

"כל מה שמפריד ביניננו לבין עולם נטול דו"חות חנייה זה שמישהו ימציא פתרון לווישרים ברכב"

שימו לב איפה המגבים של הלאון, ליד הקורה.

http://img.netcarshow.com/Seat-Leon_2006_1600x1200_wallpaper_11.jpg

פורסם
כולה פלאייר.

מצד אחד אתה צודק .

 

מצד שני -

 

" הוא רק נשען לך על האוטו " .

 

" הוא רק זרק את הכדור על המכסה מנוע " .

 

 

כנראה שהבחור רגיש לגבי הרכב שלו - וזה בסדר גמור , למרות שבמקרה הזה , אני לא חושב שיש הרבה מה לעשות , כמו גם שהנזק במרבית המקרים לא קיים עד מזערי אם בכלל , כך שאפילו הדיון על כך לא יכול להניב תוצאות מעשיות לטעמי .

 

 

בכל אופן - קרה . להבא לחנות במקום פחות הומה או ציבורי . ;)

פורסם

"שלום ילד מפגר. אל תשים לי פלייר מתחת למגב, אני לא רוצה שירימו את המגב, מרימים אותו רק שצריך להחליף אותו, אתה מבין?! חוץ מזה, אם אני אתפוס אותך אני אשבור לך את העצמות, וחבל!

תודה על ההבנה"

 

:-D

 

 

 

יש לך ניסוח דומה לשוטר/פקח? :-D

 

אסף

פורסם

התופעה מביאה לי את הסעיף גם.עוד מילא בתיבת הדואר שלי- אבל על הרכב זה הגזמה טוטאלית.

תמיד תוכל לנסות למוטט את החברה המפורסמת- תתקשר מטלפון ציבורי, תזמין 5000 יחידות מהמוצר,והם יכנסו לחובות מרכישת החומר גלם,העבודה,מה שזה לא יהיה.

לפחות כסף לילד הומו ששם שטויות על הווישר לא יהיה להם.

מצד שני תמיד אפשר לחשמל את הווישר:twisted:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

תקנה את אחת הסיאט החדשות לאון/אלתיאה - יש להן מיקום אסטרטגי למגבים, כזה שאי אפשר לשים בהם את דו"חות ופליירים ;)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...