Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה לגבי תיבות דואר ?

יש שם הרבה דואר זבל, תתבעו אותם.

 

אני לא מאמין לאיזה רמות של התמרמרות אפשר להגיע, חפשו חיים.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

את מי שצריך לתבוע באמת זה את כל אלה שחושבים שסטיקרים של טסט לייין או כל מכון בדיקה אחר מעניין מישהוא, ואחרי זה צריך 3 שעות כדי להוציא את זה, כי חושבים שזה בסדר או בכלל מוציאים את מסגרת הרישוי ושמים שם פרסומת כי זה האוטו שלהם.

 

למה יש אנשים שחושבים שמותר להם לגעת ברכוש פרטי כאילו היה שלהם?! רק בישראל.

 

ולגבי הפליירים, זה עוד זניח לטעמי. יש דברים יותר מעצבנים מסתם דף.

Polo 2012

פורסם

אני באמת לא מבין...

אני לא מגיב סתם דברי הבל והקנטה לשרשורים שאין לי בהם מה לומר.

כל הליצנים שכאן, "רגועי המזג" שפלייאר על המגב שלהם לא מזיז להם, יכולים פשוט לדלג על השרשור הזה ולכתוב בשרשור אחר.

תפסקו לענות ולהרוס כל שרשור שלא בא לכם טוב בעין.

 

לי זה מפריע, אני ממורמר, אני בכיין (ציינו את זה כן) ואני גם ילדה קטנה ומבולבלת. אחלה? סגרנו את העניין.

פורסם
מה לגבי תיבות דואר ?

יש שם הרבה דואר זבל, תתבעו אותם.

 

אני לא מאמין לאיזה רמות של התמרמרות אפשר להגיע, חפשו חיים.

 

דניאל, שמתי עליך עין עוד מהשרשור של העוקפי פקקים, תזהר - אני יודע איפה אתה גר, שום ג'יוג'יטסו לא יעזור לך - אני אמרח אותך על האודי שלי כמו ג'וק ;)

 

גם דואר זבל בתיבת דואר זה מעצבן, אתה צודק.

לדעתי צריך להוציא מחוץ לחוק דואר זבל על כל סוגיו - אלקטרוני, פקס, דואר רגיל והשארת פליירים על רכבים.

פורסם

לי באופן אישי יש כלל-

 

חברה ששולחת לי מנשרים בדואר,שמה לי מנשרים על הרכב,שולחת לי דואר ספאם,מנעולן שמדביק לי מדבקות על המנעול בבית מתחת לידית לעולמי עולמים לא אהיה לקוח שלהם ואדאג להשמיץ אותם עד תום.ככה הם יבינו שזה רק מעצבן אנשים ורק מרחיק לקוחות.

 

קבלו דוגמא מתחום הרכב-

 

מכון מבדק פ"ת הדביק לי את המדבקה המזופתת שלו על הטמבון האחורי שלי בטסט השנתי ובקשתי בנוסף לזה בכניסה לבור שלא ידביקו-אגב לדעתי משרד התחבורה גם אוסר זאת.יש להם גם שלט יפה שרשום "אם אינך רוצה שנדביק לך מדבקה על הפגוש אנא הודיע לנו" וואלה יופי ברירת המחדל היא הדבקה של המכון ה"יפה" שלהם שנראה כמו מחסן תפאורה לב של הבימה(ים כובעים).

בנוסף אבקש לציין שבמכון טסטים הקפידו ייתר על המידה וניסו להכשיל את הרכב החדש שלי כל הזמן.

מכון כזה לעולם לא ייראה אותי שוב ובחיים לא אבדוק שם רכב חדש בשביל העיקרון.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

חוצמזה, אם שמו לך פלאייר על השמשה- תאסוף. פעם הבאה ישימו מפתח ראצ'ט, אחר כך כמה בוקסות... בסוף יהיה לך אגז כלים.

dirty old man

need love too

פורסם

גם דואר זבל בתיבת דואר זה מעצבן, אתה צודק.

לדעתי צריך להוציא מחוץ לחוק דואר זבל על כל סוגיו - אלקטרוני, פקס, דואר רגיל והשארת פליירים על רכבים.

לגבי דואר רגיל, יש פיתרון, יש איזה חוק שאומר שרק מי שהמדינה נתנה לו אשרה לחלק דואר מוסמך לשים בתיבות הדואר דיברי דואר. אם אני לא טועה, יש איזה חצי שנה מאסר כעונש מקסימאלי לעברה הזו..

לגבי הפרסומים על גבי הרכב, מדובר השלכת פסולת במקום ציבורי, לא?;)

 

את המת זה מעצבן כל הפליירים האילו על האוטו, אין לי בעיה שיגעו לי באוטו, אני לא עד כדי כך פנאט (כמו שחלקיכם חושבים), אלא שיש לי בעיה עם זה שאחרי זה אני תקוע עם הניירות האילו, שלרוב מסיימים את השלב ה"פרסומי" על הרציפה... ואני זה שעלול להיות מואשם בעקיבות השלכת פסולת....

וכל זה כי לא רציתי לאסוף זבל מהרחוב ולהכניסו לתוך האוטו שלי...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
דניאל, שמתי עליך עין עוד מהשרשור של העוקפי פקקים, תזהר - אני יודע איפה אתה גר, שום ג'יוג'יטסו לא יעזור לך - אני אמרח אותך על האודי שלי כמו ג'וק ;)

 

גם דואר זבל בתיבת דואר זה מעצבן, אתה צודק.

לדעתי צריך להוציא מחוץ לחוק דואר זבל על כל סוגיו - אלקטרוני, פקס, דואר רגיל והשארת פליירים על רכבים.

 

לא ג'יוג'יטסו, נגמר לי העניין שם, קראטה קיוקושינקאי עכשיו. אגב אתה לא יודע איפה אני גר שזה בפני עצמו משהו פסול.

חוצמיזה המקסימום שאתה יכול לעשות זה לבקש ממש ממש יפה שאני אחזיר לך את המפתחות של האודי. :-P

 

 

עכשיו ברצינות (לא שעד עכשיו צחקתי.) אני מצטער, לי אישית יש צרות גדולות מאשר פליירים על השימשה הקידמית. קשה לי לראות כזה ביזבוז של אנרגיה חיובית (מהסוג המתקן) על משהו נדוש ופעוט כמו זה.

 

שבוע טוב ליידיס,

דניאל.

 

אגב, את השירשור ההוא עם העקיפות מימין והנסיעה בדרכים צדדיות - עזבתי. וזה רק בגלל שאני מחבב אותך.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

פעם אחת, בחניה של האוניברסיטה, הגיעו אנשים מפעל הפיס ולא רק שמו לכולם פלאיירים על השמשה, אלא גם לקחו כדורים מספוג מוזר, ותקעו אותם על האנטנות של האוטו. זה כבר גובל בהטרדה מינית. אולי יכולים לגעת לי בשמשה, אבל באנטנה אף אחד לא נוגע לי!

פורסם

אפרופו הטרדה מינית..

 

עיריית רמת-גן החליטה למגר את הזנות במתחם הבורסה, מה שהכריח את הסרסורים והלקוחות למצוא דרך אחרת לתקשר זה או זה. ולכן, כמעט בכל בוקר אני מתעורר ומגלה כרטיסי ביקור של בתי זונות מודבקים לי לשמשה של הרכב :shock:.

 

אז אם מישהו מחפש בילוי זול ומהיר לערב, ולא מוצא אף זונה בבורסה, תשלחו ה"פ או משהו.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אז אם מישהו מחפש בילוי זול ומהיר לערב, ולא מוצא אף זונה בבורסה, תשלחו ה"פ או משהו.

 

סליחה? :shock: חברי הפורום התחילו לספק שרותי מין?

 

[אפשר לצטט אותך לחתימה?]

http://www.benko.co.il

בנקו - יבוא תאורת לד


×
×
  • תוכן חדש...