Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סט הכלים של ACE


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם אני למדתי את הלקח הזה ,

לכן אני משקיע 300 ש"ח עכשיו , ואף פעם לא קונה ב - 89 ש"ח במבצע "מדהים" של ויזה ...

כ-180 ש"ח לסט PROXEN דרייב 3/8. זה וזה מפתחות כוכב יספקו את רוב צרכיך.

 

אני ממליץ ללכת ישירות על הסט עם דרייב של 1/2" ולא 3/8".

בסט הגדול יותר (איזור ה 300 שח) יש מאריכים יותר טובים, מפרקים שימושיים להחריד (במיוחד למי שיש צרפתיה עם תא מנוע צפוף להחריד) והוא מן הסתם חזק יותר - לדעתי, שווה את ההפרש.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני הולך מחר לרכוש את הסט של PROXEN שרשמתי עליו בהודעה האחרת ,

280 ש"ח , כולל כל המאריכים ובוקסות עד 32 מ"מ.

 

ואחריות לכל החיים על הכל , כולל הרנצ' עצמו .

פורסם
אני הולך מחר לרכוש את הסט של PROXEN שרשמתי עליו בהודעה האחרת ,

280 ש"ח , כולל כל המאריכים ובוקסות עד 32 מ"מ.

 

ואחריות לכל החיים על הכל , כולל הרנצ' עצמו .

 

מברוק.

בכל זאת אל תשכח את סט מפתחות הכוכב , אחרת תישאר עם המנוע מפורק כולו רק שאי אפשר להוציא אותו כי הגומיה של התושבת של המאוורר של הבקליט של המחזיר שמן של הקלאץ' תפוסה עם בורג כוכב ... :twisted:

פורסם

אלי כבר שכח שיש לו 2 ת'רדים על כלים (אחד מהם נעול) והוא מיד פתח את השלישי - אז במיוחד בשבילך אלי, חזרתי להודעה הראשונה שלך וצירפתי את מה שכתבת...באמת, כל כך קשה :?:

 

איציק

 

שלום לכולם ,

* רציתי לכתוב את זה בשרשור הקודם אבל הוא נעול מאיזשהי סיבה .

 

אכן קניתי את הסט של פרוקסן ( הגדול , עד 32 מ"מ ) מ "טכנו-כלי " , עלה לי 280 ש"ח .

 

התרשמות :

 

במילה אחת , חבל"ז שו"ש , היום עשיתי טיפול 10K לרכב והכלים החדשים פשוט מצויינים , המפרק הגמיש מאד נוח להוצאת המצתים והרנצ' החזק והנוח פותח בקלות את בורג הלאגר.

האיכות מצוייינת ופשוט תחושה מצויינת מהעבודה אתם .

 

יש גם אחריות לכל החיים.

 

בקיצור , לאחר טיפול ( מבחן לכלים ) אני נותן להם 10 בסולם אלי .

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

גם SIGNET נחשבים לאמינים בתחום המפתחות ובוקסות למיניהן, יש אחריות עליהם בדר"כ על הסטים למשך שנה!!! נשבר, קבל חדש! אנחנו מוכרים בחנות סטים שלהם באיזור ה 150 ש"ח.

אבל שוב זאת חנות למוצרים טכניים בלבד בגלל זה המחיר נמוך יחסית.... (עובדים בדר"כ עם מפעלים וכו' וכו').

 

שווה ביותר.

פורסם
אני הולך מחר לרכוש את הסט של PROXEN שרשמתי עליו בהודעה האחרת ,

280 ש"ח , כולל כל המאריכים ובוקסות עד 32 מ"מ.

 

ואחריות לכל החיים על הכל , כולל הרנצ' עצמו .

 

מברוק.

בכל זאת אל תשכח את סט מפתחות הכוכב , אחרת תישאר עם המנוע מפורק כולו רק שאי אפשר להוציא אותו כי הגומיה של התושבת של המאוורר של הבקליט של המחזיר שמן של הקלאץ' תפוסה עם בורג כוכב ... :twisted:

 

כמובן ,

:lol:

קניתי גם סט כוכב למברגה ... מאד נוח .

×
×
  • תוכן חדש...