Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7102 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האודי 80 די משכה אותי,אבל המחיר שלה מאוד מוזר מצאתי אחת שנת 88 כתוב מצב "מכני טוב"ומסיבה כולשהי הרכב מוצאה למכירה במחיר של 4000 ש"ח שזה מאוד מוזר.

 

כמו שכבר אמרתי בקשר לביטוח זה לא הדאגה שלי,כנראה גם הדלק לא.

 

אם אני רוכש רכב אז אני רוצה שהוא יראה פחות או יותר יפה ייצוגי במקצת,אני לא מעונין בסובארו גסטי או DL למינהם,לא אוהב את הצורה שלהן.

 

האם ללכת לכייון האודי - 80 או לוותר על הענין? כמו שאמרתי הדלק והביטוח לא יהיהו כאב הראש שלי.

פורסם

אתה ורק אתה תחליט על הרכב שלך, אם אתה רוצה סיוע, אתה צריך יותר לפרט, ק"מ שנתי, מספר נוסעים, נסיעות בעיר מחוץ לעיר.

 

קח בחשבון שלחפש חניה לאודי 80 זה שונה מאונו ודומיו, כפי שכבר כתבו לך חלקי חילוף באודי יקרים בהרבה מחלקים לפיאט.

 

בכל מקרה בדוק היטב את הרכב שאתה קונה, במיוחד אם הוא אוטומטי, גיר אוטומטי לקראת סוף חייו יעלה...

 

המליצו לך על איביזה דור ראשון - אני מנסיוני ממליץ לך שמור מרחק, סיאטים ככלל רכבים אמינים ביותר, לא כך האיביזה דור ראשון עוד כשהיתה חדשה ובוודאי לא אחרי קרוב ל-20 שנה.

 

אם תרצה המלצה נוספת - סע במוניות, יעלה לך הרבה פחות.

פורסם

בדיוק היום קניתי לאחות שלי ג'אסטי ב5K, התקציב שלה היה גדול יותר, אבל מיד תבין למה רק ב5K.

עד שהגענו עם הרכב הביתה, הוצאנו בדרך עוד כ2000 שקל, על מה?

החלפתי צמיגים 4 חדשים.

חשמליה

רדיו נורמלי

כבלים להתנעה חדשים

עוד כל מיני שטויות מסביב.

ביטוח עלה 3000 ג'+חובה.

וכמובן שצריך עכשיו טיפול גדול, כולל החלפת צלחות,רפידות, פילטרים, פלטינה(ות?)

טיימינג.

 

בקיצור, הסיפור לא נגמר ב5K. אם התקציב שלך מוגבל ל5K אתה בבעיה.

פורסם

גם אני חשבתי בזמנו על קניית רכב קטן בכפול מהתקציב שלך והמסקנה (הטובה) הייתה

חופשי חודשי.

 

אם יש רכבים בבית והם זמינים בשעות מסויימות זה עדיף בהרבה על רכישה ותחזוקה של רכב.

אם אין רכב זמין חופשי חודשי+ מונית בשישי עדיין יהיו זולים יותר.

1.8T 8)

פורסם

המליצו לך על איביזה דור ראשון - אני מנסיוני ממליץ לך שמור מרחק, סיאטים ככלל רכבים אמינים ביותר, לא כך האיביזה דור ראשון עוד כשהיתה חדשה ובוודאי לא אחרי קרוב ל-20 שנה.

 

האיביזה דור ראשון הייתה בזמן שסיאט הייתה שייכת לפיאט

רק משנת 94 (מודל 95) בדור השני היא מבוססת על ה-VW פולו

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

כבעלים מאושר של רכב שבמחירון עולה פחות מ3 אלף אני מציע לך בחום ללכת על סקודה פיבוריט.

אתה יכול למצוא אחת 94 יפיפיה ב3-4 אלף שקל.

רכב סוס עבודה. שנתיים הוא אצלי ובחיים לא נתקעתי או משהו.

פורסם

עצה קצת מפתיעה, אבל מה אכפת לך לפתוח את הראש?

אני קניתי לפני כשנה פיגו 505 87, מלבד זאת שהרכב מפנק יותר מכל יפנית חדשה, הוא אמין מאד. הבעיה היא צריכת הדלק בבמוצע 1:7/8 פנים חוץ. אבל אמר לי פעם מישהו לפני שרכשתי, את הכסף שתחסוך בתיקונים תשים על הדלק. בינתיים הרכב הזה הספיק לחרוש את הארץ לאורכה ולרוחבה, וגילה אמינות מופרזת.

ברור שאמינות של כל רכב בתקציב כזה מושפעת מצורת האחזקה של הרכב לפניך, רכב שטופל כראוי יחזיר לך אהבה ואמינות.

פורסם

לאור פתרון חלקי של הסכסוך ביני לבין ההורים בענין המכונית,הגעתי למסקנה שאני ימשיך לנסוע ברכב של ההורים.

הבנתי את העלויות של התיקון של המכוניות הישנות ועוד עלויות שאיתם אני לא אוכל להתמודד בכלל.

תודה לכולם על העצות בכול מקרה.

פורסם

gilzz כתב:

לאור פתרון חלקי של הסכסוך ביני לבין ההורים בענין המכונית,הגעתי למסקנה שאני ימשיך לנסוע ברכב של ההורים.

הבנתי את העלויות של התיקון של המכוניות הישנות ועוד עלויות שאיתם אני לא אוכל להתמודד בכלל.

תודה לכולם על העצות בכול מקרה.

 

gilzz כתב:

אני חושב ללכת לכיוון האודי,גם נדמה לי שמצאתי אקזמפלר טוב.

 

העיקר, שאף אחד לא יכול לאמר שאתה לא החלטי.

PUG-306 XSI MK2

פורסם

אחי תאמין לי מניסיון לך על סובארו ג'אסטי...

אוטו אמין מאווד!! מניסיון אני אומר לך.

האחזקה שלו היא מאוד נוחה וקלה הבעיה היא בדרך כלל צריך לעשות לו טיפול מיני אוברול,לא בהכרח על המנוע,כמו שאמר פה אחד החברים שהוא השקיע על האוטו עוד המון כסף,אבל האוטו משתלם לטווח הארוך אחרי טיפולים נרחבים במקום הנכון אצל הידיים הנכונות

פורסם
לאור פתרון חלקי של הסכסוך ביני לבין ההורים בענין המכונית,הגעתי למסקנה שאני ימשיך לנסוע ברכב של ההורים.

הבנתי את העלויות של התיקון של המכוניות הישנות ועוד עלויות שאיתם אני לא אוכל להתמודד בכלל.

תודה לכולם על העצות בכול מקרה.

 

:idea: "אני אמשיך..." החלטה נבונה, לא כדאי לך להחזיק רכב אם תוכל שלא להחזיק רכב!

פורסם

אלי הכריש ( :) ) , הוא ציין בעמוד הקודם שהוא לא רוצה ג'אסטי.

והוא גם אמר שהוא בסוף ימשיך לנסוע על הרכב של ההורים, אז כל הענין לא רלוונטי.

 

:)

מבולבלים? גם אנחנו.

×
×
  • תוכן חדש...