Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אני זוכר נכון את שמו

אז בור בשם ארז אבראמוב שמתשתתף קבוע בתחרויות של קרוס קארנטי וכל זה !

אז לעצב את הואטו על בסיס של מהשהוא עיצב!

חפשו ותראו שאני צודק!

מוטו בחיים: חוץ ממה שלא טוב ,הכל טוב!

בכביש אל תנהג לאט ובעייפות, סע! מהר ובריכוז!!!!!!!!!!!! :evil:

פורסם

בתור אחד שאבא שלו עובד בתל השומר כמנהל במחלקת מיגון,

ממה שאני יודע הרכב עם הביצועים בשטח הכי טובים לאחר מיגון הוא הלנד-רובר דיפנדר.

הוא היחידי שהמיגון לא משפיע עליו לרעה בשטח.

פורסם
אין רכב שהמיגון לא משפיע עליו לרעה, בשטח או בכביש.

רכבים ממוגנים שוקעים רק ממחשבה על שטח בוצי/חולי.

לנד רובר דיפנדר הוא היחידי מבין רבים,שמהלך המתלה אצלו לצורך העניין בכניסה למים עמוקים נשאר כמעט לזהה למקור גם לאחר מיגון.

בדוק.

פורסם
לנד רובר דיפנדר הוא היחידי מבין רבים,שמהלך המתלה אצלו לצורך העניין בכניסה למים עמוקים נשאר כמעט לזהה למקור גם לאחר מיגון.

בדוק.

אז תשאל את אבא איך הם מקשיחים את הקפיצים.

ותבקש ממישהו שאתה כן מוכן להקשיב לו שיסביר לך על הקשר בין משקל עצמי לעבירות, ובמיוחד על פירוש המושג ground pressure.

פורסם
אז תשאל את אבא איך הם מקשיחים את הקפיצים.

ותבקש ממישהו שאתה כן מוכן להקשיב לו שיסביר לך על הקשר בין משקל עצמי לעבירות, ובמיוחד על פירוש המושג ground pressure.

אישפוז,לא הבנת את כוונתי.

לא דיברתי על הקשחה של רכב זה לעומת אחר,אלא אמרתי שבאופן יחסי לאחר מיגון הדיפנדר נחשב למוצלח מכולם בשטח.

פורסם
, ובמיוחד על פירוש המושג ground pressure.

 

 

אויש, נו, עוד פעם אתם מתחילים עם הפיזיקה הדבילית והלא רלוונטית הזאת? :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לנד רובר דיפנדר הוא היחידי מבין רבים,שמהלך המתלה אצלו לצורך העניין בכניסה למים עמוקים נשאר כמעט לזהה למקור גם לאחר מיגון.

בדוק.

 

מהלך המתלה לא ישתנה באף רכב גם אם תעמיס אותו במיגון.

הקפיצים ייסגרו מהעומס והרכב יעמוד נמוך יותר. אבל בשביל להימנע מזה מרכיבים לדיפנדר קפיץ נוסף בתוך הקפיץ המקורי.

אגב, מנסיון- מבחינת התנהגות אין לאביר ולהאמר שום בעייה עם המיגון.

לסופה לעומת זאת.......:evil: :evil:

 

 

נתי

×
×
  • תוכן חדש...