Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אסביר לך במילים שתבין..

 

במקרה תאונה ואתה אשם, אתה נלקח לחקירה, בחקירה מחליטים אשם\לא אשם, לוקחים את הרישיון ל 30 או 60 יום, ונתנים לך תאריך למשפט. מבחינת ביטוח החברים שלך גם כן מכוסים במידה ויש לך ביטוח תקף (הם תובעים את הביטוח שלך, ומעלים לך את הפרמיה :D )

 

במידה ואתה לא אשם, אתה נלקח לחקירה, נמצא לא אשם, שולחים אותך לביתך עם אישור שאותו תציג בשחרור מבית החולים \ בעת קבלת הבקשה לתשלום, וחבריך תובעים את ביטוח הנהג הפוגע.

 

יש מבין? סבבה.

פורסם

אמרתי מה קורא בתנאי שאתה אשם?

ומה קורה בתנאי שהשני אשם?

 

אני אצרף קצת, לצורך השאלה.

הנהג השני לא נתן זכות קדימה בכיכר.

אני נכנסתי בו.

הרכב שלי טוטל לוס, 2 נפגעים+ נהג.

מה הסיכוי שאני אשאר אם רשיון נהיגה?

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

פורסם

א. - כן עכשיו זה נשמע היפותטי לחלוטין :roll:

ב. קרא שוב:

אסביר לך במילים שתבין..

 

במקרה תאונה ואתה אשם, אתה נלקח לחקירה, בחקירה מחליטים אשם\לא אשם, לוקחים את הרישיון ל 30 או 60 יום, ונתנים לך תאריך למשפט. מבחינת ביטוח החברים שלך גם כן מכוסים במידה ויש לך ביטוח תקף (הם תובעים את הביטוח שלך, ומעלים לך את הפרמיה :D )

 

במידה ואתה לא אשם, אתה נלקח לחקירה, נמצא לא אשם, שולחים אותך לביתך עם אישור שאותו תציג בשחרור מבית החולים \ בעת קבלת הבקשה לתשלום, וחבריך תובעים את ביטוח הנהג הפוגע.

 

יש מבין? סבבה.

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

אם היית במעגל תנועה בו הזכות לרכב הנוסע במעגל, מצבך טוב למדי.

 

האם היה בוחן תנועה? קבע מי האשם בתאונה? התייעצת עם עו"ד?

 

להבא ספר ישר את כל הפרטים, כדי להימנע מזיוני שכל של שני עמודים. אנחנו לא בית משפט.

 

 

אתם מזכירים לי את הנערות שבאות לאחות בית הספר עם "חברה שלי נכנסה להריון, זה לא אני..."

פורסם

אם אתה לא אשם אז לא לוקחים לך את הרישיון ולא עושים לך כלום.

 

אם אתה כן אשם אז החוקר יחליט על סמך עברך התעבורתי ונסיבות התאונה אם לקחת לך את הרשיון או לא ואם כן אז לכמה זמן. אחר כך תקבל גם זימון למשפט ושם תקבל עונש לפי החלטת השופט (והוא יחליט גם אם השלילה שהיתה תתקזז או לא תתקזז מהעונש שיטיל).

 

בכל מקרה הביטוח יטפל בנפגעים מבחינה כספית פרט לשטיפת הכביש ופינויו שאת זה משלם המקיף/צד ג' של האשם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

זה תיאורטי.

פשוט מה שהיה (לפני חצי שנה) הייתי מעורב בתאונות בתור נוסע כבר 3 פעמים.

ובלי פגיעות רציניות. אז ביקשו ממני לא לדווח על התאונה, שהנהג לא יקבל שלילה.

זה הכל. תודה רבה.

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

×
×
  • תוכן חדש...