Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נגיד (חס וחלילה) אני (נהג חדש) עושה תאונה, אם שתי אנשים ברכב,

מישהו על מרצדס קומפרסור (לצורך דוגמא) נכנס בי.

 

שתי האנשים שהיו איתי, פצועים,

והתביעה כנגד ביטוח החובה (שיש לי גם חובה ומקיף בתוקף)

החברת ביטוח מפצע אותם.

 

מה קורה אם הרשיון שלי?

תנאי ראשון- אני אשם בתאונה

תנאי שני- אני לא אשם

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

פורסם

אם יהיה משפט ותמצא אשם בתאונה עם נפגעים - השופט יקבע את עונשך.

אם לא - אז לא.

 

מה הקשר למרצדס ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

איך זה מגיע למשפט? הביטוח תובעה אותך?

 

המרצדס סתם, לצורך השאלה

כי אין אותם הרבה בארץ (לא להיתנפל)

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

פורסם
המרצדס סתם, לצורך השאלה

כי אין אותם הרבה בארץ (לא להיתנפל)

WTF:shock:

 

אז למה לא אמרת ווירון? או מרצ'ילגו?

בכל אופן, בכל תאונה עם נפגעים, שמעורבת בה גם משטרה, מתבצעת חקירה שלאחריה מוחלט אם לקחת לך את הרישיון זמנית עד למשפט (במידה ומוצאים אותך אשם).

המדינה תובעת אותך במידה ואתה אשם.

פורסם

נגיד (חס וחלילה) אני (נהג חדש) עושה תאונה, אם שתי אנשים ברכב,

נאמר שבהיותי נהג חדש, עשיתי תאונה (חלילה וחס), וברכב היו שני אנשים.

מישהו על מרצדס קומפרסור (לצורך דוגמא) נכנס בי.

נהג במרצדס קומפרסור, למשל, התנגש בי.

 

שתי האנשים שהיו איתי, פצועים,

שני הנוסעים שהיו במכוניתי פצועים

והתביעה כנגד ביטוח החובה (שיש לי גם חובה ומקיף בתוקף)

החברת ביטוח מפצע אותם.

חברת הביטוח מפצה אותם.

אי אפשר לעשות הגהה לפני שלוחצים על "פרסם" ?

פורסם
לא כולם "משכילים" בפורום הזה :roll:

אל תתבכיין ואל תתעצל.

אין לזה שום קשר להשכלה או לאינטליגנציה.

 

יש לזה קשר לכך שבנוסף לרמת הביטוי העילגת של בני הנוער בארץ, שנים של ICQ למדו אתכם להקליד במהירות וללחוץ "Enter", בלי להשקיע שנייה נוספת בקריאה ותיקון שגיאות.

 

לכן אתם כותבים כך גם כאן בפורום, תוך זלזול מופגן במי שמשוחח עמכם וטורח להגיה את הודעותיו לפני השליחה.

 

איש אחד - שני אנשים. לא שתי. שני.

לא צריך פוסט-דוקטורט בשביל לדעת את זה, אז אל תלהג על "משכילים".

פורסם
אתה מודע לכך שיש מקרים בהם לא שולחים אמבולנס לעזרה אלא את זק"א ?

מכיר מנסיון מר :-(

 

ואם מדובר בתאונה עם מרצדס קומפרסור אז זה גם ודאי לא? :-D

פורסם
נגיד (חס וחלילה) אני (נהג חדש) עושה תאונה, אם שתי אנשים ברכב,

מישהו על מרצדס קומפרסור (לצורך דוגמא) נכנס בי.

 

שתי האנשים שהיו איתי, פצועים,

והתביעה כנגד ביטוח החובה (שיש לי גם חובה ומקיף בתוקף)

החברת ביטוח מפצע אותם.

 

מה קורה אם הרשיון שלי?

תנאי ראשון- אני אשם בתאונה

תנאי שני- אני לא אשם

 

שוללים לך ל30/60 יום במקום, לא משנה מה.

 

אחרי זה, זה תלוי בהרבה משתנים.

 

שלא תדע צער.

אור.

פורסם
שוללים לך ל30/60 יום במקום, לא משנה מה.

 

אחרי זה, זה תלוי בהרבה משתנים.

 

שלא תדע צער.

אור.

 

תודה.

ואם זה לא נהג חדש?

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

פורסם

מדוע שישללו?!

הרי מראש נרשם ע"י פותח השרשור שהרכב השני הוא הפוגע, אי לכך לא חלה עליו כל אשמה(לעת הזו, עד שיתבררו עוד פרטים) ולא ינקטו נגדו צעדים.

בכל מקרה יש לחכות לממצאים של חוקר התאונות בכדי להסיק מסקנות, הרי חסרים לנו משתנים רבים -

האם זה תאונת חזית-אחור?

האם זה תאונת חזית-צד?

האם זה תאונת חזית-חזית?

היכן זה קרה, בצמת, כביש דו-סיטרי, חד-סיטרי, יציאה ב-R מחניה ועוד?

למי היתה זכות קדימה בדרך?

היש שיכורים/מסוממים/נרדמי-הגה מעורבים בתאונה?

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...