Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Top Gear's back, with Hammond, airing Jan28


מצמץ
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7132 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשורה משמחת, מזל שיש ביטורנט ואני יכול לראות את התכנית יום אחרי שעלתה 8) .

 

אגב, להבדיל מחר עולה המופע המוטורי בערוץ 10, מהפרומו שעשה אילדיס בתכנית של לונדון וקירשנבאום אתמול (מישהו ראה?). לפי הקטע שהראו, זה לא נראה מזהיר בלשון המעטה.

פורסם
להבדיל מחר עולה המופע המוטורי בערוץ 10...לפי הקטע שהראו, זה לא נראה מזהיר בלשון המעטה.

 

זה יהיה יותר טוב מכל תוכנית רכב ישראלית אחרת שמשודרת עכשיו...

אייל

פורסם
יש !!! סוף סוף המופע המוטורי חוזר !!

 

:lol:

חוזר?!

:0

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

מנחים מעולים + מכוניות מעולות + הומור בריטי שנון = תוכנית רכב נפלאה , או במילים אחרות - טופ גיר .

 

שמח לשמוע שהמונד המסטר , חזר לעצמו , ואשמח לראות אותו שוב בשידורים .

פורסם

לחבר'ה הדתיים שבינינו, שמרותקים לבית הכנסת בשבת.

 

היכן אני יכול להשיג הקלטה של התוכנית?

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

הסיבות למה התוכנית "המופע המוטרי" לא תצליח

1. מנחים

2. מה הם יעשו בתוכנית יבחנו מאזדה 3 מאזדה 6 וסובארו?! באנגליה יש אינסוף מכוניות ובגלל זה כל פרק בטופ גיר מעניין.

3.שעה מוקדמת מדי(9 לפחות ולא ביום שישי)

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם
הסיבות למה התוכנית "המופע המוטרי" לא תצליח

1. מנחים

2. מה הם יעשו בתוכנית יבחנו מאזדה 3 מאזדה 6 וסובארו?! באנגליה יש אינסוף מכוניות ובגלל זה כל פרק בטופ גיר מעניין.

3.שעה מוקדמת מדי(9 לפחות ולא ביום שישי)

שעה 10 לפחות שיהיה אפשר להראות ערום ולקלל.

אתה קוטל אותם לפני שזה התחיל.תן להם הזדמנות.

הבעיה היחידה שביום שישי ב 7 לא כולם חזרו ממפגש מועדון החמש.

אייל

פורסם

אני מבסוט שהאמונד בסדר.זה לא ייאמן שהוא החלים ככה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

חבר'ה , עוד חצי שעה - כולם להתפקד !

 

תראו לכל הארץ את הקהילה הענקית בישראל , של חובבי הספורט המוטורי !

 

צעד קטן לערוץ 10 , צעד גדול לחוק לספורט מוטורי . :)

×
×
  • תוכן חדש...