Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיטת הניקוד החדשה (נקודות חובה) .


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7142 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

רציתי לדעת אם מישהו יודע בדיוק אך עובדת שיטת הניקוד החדשה ..

מצוטט :

"

מה קורה אם נצברות נקודות נוספות?

בצבירה של 22 נקודות תוארך תקופת הצבירה ל 4 שנים. מ 24 נקודות יוזמן הנהג לקורס ייעודי- על חשבונו. נהג שצבר 36 נקודות ומעלה- רשיונו ייפסל אוטומטית ל 3 חודשים וייחודש רק לאחר מעבר מבחן עיוני-"תאוריה". נהג שצבר 36 נקודות בפעם השנייה – רשיונו ייפסל ל 9 חודשים שלאחריהם ייאלץ לעבור את מסלול קבלת הרשיון מההתחלה- בדיקות רפואיות, תאוריה, טסט... "

 

רציתי לדעת .. נהג שקיבל 9 חודשים שלילה .. וצריך לעשות שוב תאוריה טסט וכ'ו ..

באם יש לו דרגות מסויימות ברישיון כמו : נהג ציבורי (קורס שלושה חודשים וטסט) , אופנוע 500 ,

ורישיון ג' . לדוגמא .

 

באם הוא קיבל שלילה ל9 חודשים , האם הוא צריך לעשות את כל הקורס של הציבורי מחדש ?

וגם טסט בכל דרגה ? אופנוע , משאית , ונהג ציבורי ?

או שהוא צריך לעשות בבכיר ביותר (ציבורי) ללא קורס של שלושה חודשים ,

וכל הדרגות חוזרות אליו ?

למישהו יש תשובה בנושא ?

×
×
  • תוכן חדש...