Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה שער הדולר כבר ירד ל 4.1

 

התחזית שלי מתממשת.

 

מי שהשכיל להשקיע באופציות PUT על שער הדולר גרף בתקופה זו סכומים אדירים.

פורסם

הערה חשובה!

 

מי שלא מבין באופציות ברמת מומחה שלא יתקרב. (אלא אם הוא מעוניין לגור ברחוב בסופו של דבר).

פורסם

משעשע, הדולר הולך וצונח בדיוק כשאני מתחיל לעבוד לפי דולרים. כנראה שאלוהים שם אופציית PUT על החיים שלי.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

התחזית שלי מתממשת.

 

מי שהשכיל להשקיע באופציות PUT על שער הדולר גרף בתקופה זו סכומים אדירים.

 

מי שמשקיע "עירום" הוא לא ממש משקיע משכיל :roll:

ואם התחזיות שלך התממשו, אני מניח שגרפת סכומים לא רעים בכלל..

"השור עולה במדרגות, והדב קופץ מהחלון" 8)

פורסם

הבעיה היחידה עם הPUT זה שאתה צריך גם לדעת לכמה זמן אתה קונה את האופציות האלו..

לך תדע מעכשיו כמה בדיוק יהיה הדולר עוד X חודשים..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

לישראל יש עודפי יצוא גדולים , כלומר כתוצאה מיצוא ו יבוא , יש יתרות של דולרים (כמו יתרות של מלאי) גדולות מאוד.

ברגע שיש כזה דבר אזי ערך הדולר יורד.כמו לכל מוצר שיש הרבה ממנו ערכו בשוק קטן

(ביקוש ו היצא).

הדבר מסוכן שכן משקיעי חוץ לא ישקיעו בישראל כי הם מקבלים פחות שקלים לכל דולר : דוגמה למצב : למשל אם פעם מישהו השקיע בחברת סטרטאפ 1 מליון דולר - החברה קבלה 4.5 מליון שקל.הנה פתאום החברה הישראלית מקבלת חצי מליון שח פחות ! או שהיא דורשת מהמשקיע עוד חצי מש"ח ----> בעיה !

פורסם
הבעיה היחידה עם הPUT זה שאתה צריך גם לדעת לכמה זמן אתה קונה את האופציות האלו..

לך תדע מעכשיו כמה בדיוק יהיה הדולר עוד X חודשים..

 

 

לא בהכרח.....

אתה לא חייב לחכות לזמן פקיעת האופציה... אתה יכול למכור אותה ולממש רווחים גם לפני הפקיעה .

פורסם

axgt לא נכון מה שאתה טוען .

 

לסיכום הירידות בדולר בעיקר בשל:

 

1. כניסת ארה"ב למיתון (וצפי להעמקת המיתון לאחר שנה) ולראיה הצהרת נגיד הבנק המרכזי (פד') של ארה"ב, ואף היה סקר לפני מס' ימים בו הצהירו 60% מהמשתתפים (אמריקאים) שצפוי מיתון בארה"ב.

 

2. החלשת הדולר מול המטבעות האחרית כגון היורו.

 

3. לגבי השקל הירידות גם בעיקר מהשקעות של זרים בבורסה הישראלית בו הם הופכים את השקעתם לשקלית ובכך גורמים לעודף היצע דולרים.

×
×
  • תוכן חדש...