Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7175 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ככה יש לי מורל פולס

מגבר של ליטינינג האודיו 50X4

וסאב של ליטינינג 150 RMS

רדיו דיסק פיונר 7750

איך אתם ממליצים לחתוך את הסאב ואיך את הקומפוננט?

מה כדי לשים במגבר ומה כדי לשחק ברדיו דיסק?

אני שומע ראפ בעיקר

LIFE IS GOOD IF YOU HAVE VW

למכירה סאב http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139659

פורסם

לא מאמין שמישהו יוכל לענות לך על זה בצורה טובה במתכונת של פורום.

 

כדי לכוון צריך לשבת ברכב מול הסט-אפ, כל עניין הכיוון זה הרבה יותר מרק איזה רכיבים יש לך, יש את עניין האקוסטיקה, המיקומים וכו'.

 

תגיע למפגש.

 

בברכה, שי.

פורסם

sergey_k,

 

מה הגודל של הפולס?

מה הגודל של הסאב?

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

שוב פעם מרתון הצפת הודעות?

אתה כמעט שנה בפורום ואתה יודע שיש את אופצית החיפוש. אני מבטיח לך שתמצא שם את מבוקשך.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
שוב פעם מרתון הצפת הודעות?

אתה כמעט שנה בפורום ואתה יודע שיש את אופצית החיפוש. אני מבטיח לך שתמצא שם את מבוקשך.

 

איתמר.

וחוץ מזה, אני אישית עשיתי לו כיוון מצויין, כל קומפוננט נותן את הצליל שאמור לתת לא פחות ולא יותר... אני מאנשים ששומעים את התדרים, וגם יכול להגיד לך בדיוק איזה תדר צריך להוריד או לעלות... SERGEY_K חבל ששיחקת עם הכיוונים והרסת את כל ה"במה" ו"הצליל" היפה שהצאתי מהקומפוננטים שלך.

 

to Starlet16v

שום חיפוש והמלצות לא יעזרו אם בן אדם לא שומע שום שינוי ברגע שמסובב מ15HZ עד 50 HZ או יותר קיצוני 3KHZ - 7KHZ..... בשביל זה צריך אוזנייםםםםםם! אין דרך אחרת. מי שלא מסכים, לא צריך.

פורסם

את הסאב תחסום בHPF על 500 הרץ

 

ואת הקומפוננט תחסום בLPF ב50 הרץ

 

אתה תשמע מצויין!!!

 

נו באמת - יש לך אזניים

 

תשתמש בהן.

 

את הקומפוננט רצוי לחתוך מ60 ומעלה (HPF) אני הייתי חותך אותם ב80 כדי שינגנו יפה.

 

את הסאב הייתי חותך ב80 ומטה

 

הHU אם יש לו אפשרות לחיתוך הוא יהיה יותר מדוייק מהקרוסים של המגברים - אבל כך בחשבון שהHU יכול להתאפס - בכל זאת הייתי מפעיל כהגנה את הקרוסים במגברים ומכוון לפי שמיעה.

 

הכל גם תלוי בטיב ההתקנה שלך - כיווני הרמקולים, איטום וכיוצא בזה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
את הסאב תחסום בHPF על 500 הרץ

 

ואת הקומפוננט תחסום בLPF ב50 הרץ

 

אתה תשמע מצויין!!! חחח... אהבתי, אבל איך סאב יתן יותר מ500? :shock:

 

נו באמת - יש לך אזניים

 

תשתמש בהן. זה בדיוק מה שאמרתי בטופ שלי הקודם.

הייתי מפעיל כהגנה את הקרוסים במגברים ומכוון לפי שמיעה אם אתה מפעיל קרוס במגבר אתה מוריד עו יותר, כלומר אם הראש חותך עם ירידה של 12DB, ברגע שהפעלת עוד קרוס באותו תדר יהיה לך עוד 6-12-18-24-... DB תלוי בקרוס. הקיצר, זה גם מאד משפיע על הצליל, ולכן כל אחד אמור לבחור לעצמו איך הוא רוצה את זה. מה זה, כהגנה....

איך אתה רוצה שבן אדם ישים 80HZ למשל??? כל קרוס חותך אחרת למרות שבשניהם אתה בוחר 80 לדוגמא, קרוס אחד יחתוך על 60 נגיד 12DB, והשני על 70 18DB... וזה קורה, ואני לא סתם מדבר. ידוע לי, בדקתי ועשיתי השוואות.... אתמול כיוונתי קרוס DLS אצל חבר שלי, שיחקתי איתו איזה חצי שעה עד שהבנתי איך הוא חותך.... היתי צריך למצוא נקודת חיתוך בין וופר לטויטר... רציתי פחות או יותר לחבר אותם ב2.5 KHZ. בקרוס בסופו של דבר שמתי כמעט 4KGZ, התפלאתי אבל עובדה... אז לא צריך, בכלל לא רצוי להאמין למה שכתוב על הקרוס אקטיבי או קרוס של המגבר... גם קרוס (HPF LPF) של רדיו דיסק...
פורסם

דרך הקרוס של הHU.

או דרך קרוס אקטיבי.

 

מה שרשמתי בתגובה הקודמת שלי למעלה היה ציני בטירוף.

 

ובין שתי האזניים צריכה להיות נוכחות של איבר מסוים(לפחות אמורה להיות).

 

בזאת אסיים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
דרך הקרוס של הHU.

או דרך קרוס אקטיבי.

 

מה שרשמתי בתגובה הקודמת שלי למעלה היה ציני בטירוף.

 

ובין שתי האזניים צריכה להיות נוכחות של איבר מסוים(לפחות אמורה להיות).

 

בזאת אסיים.

:beerchug:
×
×
  • תוכן חדש...