Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8363 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא יודע אם אפשר להאשים את טויוטה.

לא נראה לי שליבואן איכפת,אחרת היה לו אתר ישראלי.

אם זה היה קיים אני בטוח שטויוטה היו שמחים להזכיר את ישראל ברשימת ארצות היצוא.

 

למרות זאת לפורד ומאזדה אין אתרים ישראלים אבל ישראל מוזכרת באתרים העולמיים.

 

נ.ב:רועי,אחלה רעיון לכתבה :mm_yeah:

 

לזכות "קרסו" (ואין הרבה לזקוף לזכותם),האתר הישראלי קל ונוח לשימוש,יותר מזה העולמי.

יותר פירוט וגישה קלה לכל מפרט הרכב כולל רשימת צבעים.

פורסם

:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

 

 

 

זה כל מה שיכולתי לחשוב עליו אחרי שקראתי את הכתבה!!!!!

 

 

ועוד פה :mad::mad::mad::mad::x:x

if you feel in control , you're not going fast enough

פורסם

לדעתי , אין מה להתעצבן.

 

ישראל היא מדינה זניחה מבחינת יצרני הרכב , ובצדק, ואני משער שברוב המקרים הטעויות אינן במכוון (לפחות במקרה של מיצובישי).

יניב

פורסם
לדעתי , אין מה להתעצבן.

 

ישראל היא מדינה זניחה מבחינת יצרני הרכב , ובצדק, ואני משער שברוב המקרים הטעויות אינן במכוון (לפחות במקרה של מיצובישי).

 

זניחה, אך קיימת.

ולרשום פלסטין על אדמת ישראל זה פשוט פוגע ומכעיס! (וזו עוד מדינה שאינה קיימת כלל!).

פורסם
לדעתי , אין מה להתעצבן.

 

ישראל היא מדינה זניחה מבחינת יצרני הרכב , ובצדק, ואני משער שברוב המקרים הטעויות אינן במכוון (לפחות במקרה של מיצובישי).

 

יודע מה ? בסדר אנחנו זניחים , אבל פלסטין היא מדינה מאודי חשובה!!!!

(דרך אגב , רוב המכוניות של הפלסטינאים נגנבו מישראל ככה שבתחום הזה הם מממממש לא יותר חשובים מאיתנו!

 

 

 

וכן זה עדיין מעצבן מאוד :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

if you feel in control , you're not going fast enough

×
×
  • תוכן חדש...