Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם. עברתי את הטסט :)

באוטו החמוד והגדול של אמא (פאסאט) , הדלקתי רדיו ושומעים מ-2 הרמקולים שבדלתות,כששמים דיסק (במחליף דיסקים) שומעים רק ברמקול בדלת הימנית (של הנוסע ליד הנהג).!!

מה לעשות ??

פורסם

תלוי איזה חברה המערכת עם היא סוני אז יש לך יציאת RCA שיצאה ממקומה או בצנגר או מאחורי הרדיו דיסק או שאולי אפילו במצב הגרוע נשרפה יציאת RCA

 

עם פיוניר יכול להיות שהקונקטור יצא טיפה בחוץ

 

תתן פירוט קל לגבי החברה של המערכת

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

ממליץ לך לשנות כותרת לפי הכללים כאן - אחרת המנהלים יערכו לך/ינעלו וחבל.

לכל אחד יש בעיה כאן, אבל צריך להבין אותה בכותרת לפני שנכנסים לקרוא אותה.

פורסם

אני לא מצליח לשנות את הכותרת למה אתה מתחכם איתי ?!

אחי תתמקד יותר בלעזור פחות בלהתחכם אני אעריך אותך הרבה יותר.

 

תודה!

מושיק.

פורסם

רשמתי שהייתי ממליץ לך על עזרה כמו שכבר המליצו, או שאתה רוצה שאחזור על הדברים שלהם כמו תוכי?

 

בבקשה:

תלוי איזה חברה המערכת עם היא סוני אז יש לך יציאת RCA שיצאה ממקומה או בצנגר או מאחורי הרדיו דיסק או שאולי אפילו במצב הגרוע נשרפה יציאת RCA

 

עם פיוניר יכול להיות שהקונקטור יצא טיפה בחוץ

פורסם

תבין בלאק מזדה הוא אחד האנשים שיותר עוזרים תאמין לי הוא לא מנסה להתחכם

 

ולעיניננו

מה החברה של הרדיו טייפ שלך למרות שהוא מקורי אמור להיות לו שם

ובכול זאת תסתכל מאחורי המכשיר שלך ותבדוק עם יש לו RCA

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...