Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7176 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

רציתי לדעת מי מכם ייבא מאיביי אי פעם הגה?

 

השאלות שלי הם:

 

1)עד כמה המשלוח בעייתי?

2)איך התאמתם את זה לרכבכם?

 

העניין הוא שהרכב שלי הוא לא רכב נפוץ כיום ואני לא יודע אם אפשר להשיג לו מתאם.

 

אשמח להמלצות ,טיפים וכל מה שקשור בנושא.

נ.ב

עשיתי חיפוש,לא מצאתי תשובה.

 

בתודה מראש,

לירון

פורסם

לגבי המשלוח,מניסיון,אני הבאתי הגה מקורי עם קרוז קונטרול לסובארו, לא עשו שום בעיות עם זה.

עצר במכס, שלחתי את אשתי לשחרר את זה ,ללא כל תשלום.

 

רק תדאג שירשמו על החבילה USED, GIFT, VALUE 10$

 

ביי.

פורסם

משלוח של זוגי הגאים של ב.מ.וו לארץ עלה לי 46$, נשלחו מבסיס של ארה"ב שממוקם בגרמניה.

המכס לא עשה בעיות, רק דאג שיארזו היטב - שכן חבילות ששוקלות הרבה ונשלחות בצורה זולה מקבלות יחס לא נעים בדרך.

 

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

מה הבעיה בהגה למה אי אפשר לשפץ אות בארץ במחיר סביר ?

 

אני לא מכיר הגה של פורד אנגלי שלא ניתן לשיפוץ בארץ .

 

צור קשר וננסה לעזור .

 

אורי

  • אחראי פורום
פורסם
מישהו יודע מה לגביי התאמה של מתאם לרכב?
כל חרט אמור לדעת את העבודה.

בעיקרון אתה צריך פלטת אלומיניום עגולה, עם חורים שיתאמו בין בסיס ההגה לבין ההגה החדש.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • אחראי פורום
פורסם

לא אמורים להיות שם הפתעות, בהגה לדוגמא שנתת

יש 6 ברגים, אצלך יש או מוט הברגה גדול באמצע עם אום גדול

או מס' כלשהו של ברגים בהיקף.

אתן לך דוגמא מההגה של הסמוראי שהיה לי -

היתה מעין "כוס" מתכתית (ופה אני מתקן את עצמי מלמעלה- מתכת 3-4 מ"מ תתאים לעניין),

עם תבריג גדול באמצע (למוט ההברגה שיוצא מבית ההגה) ומסביב כ-7-8 ברגים להגה הקטן שהיה.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

כן אבל ברוב המקרים ההגה מחובר על שיניים, וצריך להתאים שיניים לפלטה, סיפור מסובך, לא? חוץ ממכונת EDM חוט איך ניתן לייצר שיניים מתאימות? במתאם כמובן.

פורסם
ההגה שלי במצב מצויין,אני רוצה לשדרג את הרכב עם הגה טיפה פחות אוטובוסי:wink: .
אם אתה כבר משדרג את ההגה, חבל שאתה נוסע בטרנטה!

 

(יש בעלי קורטינות שיהפכו את העולם כדי למצוא הגה מקורי)

פורסם

לירון, למה להסתבך - אפשר להזמין הגה עם מתאם לקורטינה וגמרנו. ראה דוגמאות של הגאים ו/או מתאמים כאן:

אם תייבא הגה בלי מתאם, תצטרך לייצר אחד. הבעייה היא החלק המשונן שמתלבש על מוט ההגה. כמעט בלתי אפשרי לייצר אותו בייצור חד-פעמי ובעלות סבירה, והשיטה היא לקחת הגה ישן, לחתוך ממנו את החלק הפנימי, ולבנות על הבסיס שלו מתאם. זה מחייב עבודות ריתוך, קידוח וחריטה מדוייקות למדי. ראה שתי דוגמאות של פרוייקטים כאלו:

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

×
×
  • תוכן חדש...