Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7175 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קובי,המכירה הראשונה שהבאת נראית ממש טוב,אני כנראה אלך על זה.

13 אינ'ץ זה הגה גדול?

במידה ואני הולך על זה,זה מתאים בול בלי שום שבירות ראש?

 

ULY-תגובה ממש מפגרת.

אין פה שום קשר לטרנטה,זה רכב שאני אוהב ומה לעשות,ההגה לא נוח לי. הוא גדול ,אני גבוה ולדעתי הוא לא יפה.

 

אין משהו חשוב להגיב,לא חייבים להגיב.

 

סלבה,סחטיין על הפרוייקט.

 

שוב תודה לרובכם,

לירון

פורסם

ליצור מתאם זה מאוד פשוט. לא צריך חרט, אפשר לעשות את זה לבד אם יש ציוד מתאים

אני במקומך לא הייתי מייצר אותו מאלומיניום, זה אפשרי, אבל החומר ממש לא חזק, ותאלץ ליצור עובי מסויים.

בקשר למכס, אין קשר לגבי כתיבה על החבילה של ערך וסוג (מתנה)- משום מה אנשים חושבים שזה עובד. היה להם מזל

אם הדואר נשלח כ"חבילה" ולא כ"צרור/דואר רשום" אז המכס לא רואה את החבילה עצמה, רק את הדף המצורף עם הפרטים שלך (אני מבטיח לך שהגה ישלחו כצרור ולא חבילה, זה יקר ומיותר).

בדואר רשום אתה עובד על מזל. אם מישהו רואה את הקופסה שלך, והיא נראת לו חשודה, לא מעניין אותו מה רשום עליו. מה זה פה? המכס דביל? ממש לא...

אם נתפסת תאלץ להראות קבלה שמכילה בתוכה מחיר משלוח ולא עולה על 50 דולר.

עולה? תשלם כ48 אחוז מהערך הכולל (ולא מהסכום שמעבר ל50 דולר) +עמלת מחשב.

התשלום במזומן או אשראי בעמדות המכס (30 או 8)

או מזומן/צ"ק בסניף הדואר.

פורסם
ULY-תגובה ממש מפגרת.

אין פה שום קשר לטרנטה,זה רכב שאני אוהב ומה לעשות,ההגה לא נוח לי. הוא גדול ,אני גבוה ולדעתי הוא לא יפה.

כיוונתי לזה שבדרך כלל במכוניות כאלה משתדלים להצמד דווקא לחלקים המקוריים.

בכל מקרה, אנא קבל התנצלותי!

פורסם

אין בעיה, בכיף.

 

אמרתי ואני תמיד אומר:הרכב בשימוש יומיומי ואין מה לעשות,חייבת להיות בריחה מהמקוריות.

 

בחזרה לנושא הראשי:

 

1)האם 13 אינץ זו מידה של הגה קטן?

 

2)האם ההגה הנ''ל יתאים במדוייק לרכב שלי?

 

אם התשובות לשאלות הנ''ל הם כן,אני אזמין.

פורסם
תודה רבה!

ההגה נקנה היום. מעניין תוך כמה זמן הוא יגיע.

מאיזו מדינה השולח?

בזמן האחרון יש לי לא מעט בעיות עם משלוחים שמגיעים מאנגליה...

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
מאיזו מדינה השולח?

בזמן האחרון יש לי לא מעט בעיות עם משלוחים שמגיעים מאנגליה...

סיווג אנגליה במהירות המשלוח לארץ השתנתה לפני כחודשיים

הזמן המשוער לקבלת חבילה הוא בין 10 ל 21 יום .ולא 4-7 כמו מקודם

מה שכן - אני ממליץ על SIGNED FOR

חבילות שנמצאות בפנקסון המכס ודרוש לשלם עליהם מכס הנמוך מ200 שקל (זה ישלח אליך לדואר, החבילה, לא הבקשה לשלם), לרוב לא מגיעות לבעל החבילה. הדואר פשוט לא מעביר אותן הלאה. לכן רצוי שיהיה מספר מעקב. זה עולה עוד גג של 4.8פאונד (במקרה ומחיר המשלוח הוא כ45 פאונד) אחרת זה הפרש של כ10-15 שקל. ונותן שקט ונחת.

פורסם

אני יודע שאני הזמנתי ,היה רשום לי לעשות ביטוח בתוספות של 2.5 פאונד אנגלי.עשיתי כמובן.

 

 

טוב,נחכה שבועיים שלוש נראה מה יהיה עם זה.

פורסם
אני יודע שאני הזמנתי ,היה רשום לי לעשות ביטוח בתוספות של 2.5 פאונד אנגלי.עשיתי כמובן.

טוב,נחכה שבועיים שלוש נראה מה יהיה עם זה.

אם אתה רואה שאתה מתקרב לחודשיים וההגה לא הגיע - תתחיל בתהליכים מול המוכר בEbay.

אחרי 60 יום אתה מאבד את הזכות לערער על הרכישה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
ההגה כן מאנגליה,נקווה לטוב...:roll:
אפשר להרכיב הגה מאנגליה בצד שמאל?? הוא לא יקפוץ לצד של הנוסע? :hihi::hihi:

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

×
×
  • תוכן חדש...