Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7183 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל שנה אותו סיפור:

 

וישרים....

 

יש בוש רגילים שעולים 80 שקל (6 תופסנים לגומי)

יש בוש חדישים שעולים 120 שקל (עם קפיץ נוסף או משהו כזה).

יש בוש עם ספויילר 150 שקל.

יש אמריקן איגל עם 8 תופסנים לגומי - 60 שקל.

ויש אמריקן איגל עם ספויילר - 80 שקל.

ויש של ויזיון 35 שקל לאחד (קונים אותם בודדים) בייחד יוצא 70 שקל.

ויש את ההכי פשוטים שעולים 25 שקל.

 

מה הכי כדאי ולמה?

 

כל אחד אומר משהו אחר.

לגבי הבוש החדשים נאמר לי שיש להם קפיץ נוסף,יענו מגב משופר....

פורסם

הבוש מכל הסוגים מחזיק עד שלוש שנים בשמש הישראלית הקופחת(הכוונה לאיכות הגומי)

 

כל השאר אחרי שנה ,רעשים ,ניגוב לא מושלם,קריעת הגומיה,התפוררות הפלסטיק במרכז (גורם לנפילת המגב)

יגאל

אגב הספוילר מצוין לנסיעה בכביש מהיר ,תפקידו להצמיד את המגב לשמשה

פורסם

אגב הספוילר מצוין לנסיעה בכביש מהיר ,תפקידו להצמיד את המגב לשמשה

אפרופו חורף וספויילר,

ספויילר תורם מאד לאחיזה בכביש בחורף, ואף מייצב את האוטו בכבישים שומניים ורטובים.

וגם תורם להאצה.

Skoda Fabia 1.2TSI Sportline 2010

פורסם
אפרופו חורף וספויילר,

ספויילר תורם מאד לאחיזה בכביש בחורף, ואף מייצב את האוטו בכבישים שומניים ורטובים.

וגם תורם להאצה.

בייחוד עם תדביק את הוישרים עם הספוילרים על הבגז של האיביזה/הונדה הרמלאית השחורה שלך ותשים פול ווליום.

פורסם

מניסיון אישי שלי, לפני 2 חורפים קניתי מגבים איכותיים לרכבי ב-80 ש"ח (אמריקן איגל אם אני זוכר טוב), בקיץ הזה כבר הייתי צריך לזרוק אותם לפח כי הם כבר היו גמורים. לעומת זאת, אבא שלי קנה לרכבו מגבים בתחנת דלק ב-20 ש"ח (בדיוק באותו השבוע שאני קניתי את המגבים לרכב שלי) ועד היום הם מנגבים פשוט מעולה.

לא יודע איך להסביר לך את זה, אבל ככה זה. כולה מגבים, לא הייתי משקיע מעל 40 ש"ח, זו דעתי לפחות.

ליאור

Twincharger Stratified Injection

פורסם

זה השידרוג הראשון שעשיתי למיאטה שלי - החלפת מגבים הבלויים שלה ל-BOSCH.

עלה משהו כמו 60 ש"ח באוטו דיפו.

 

איכות עבודה - מושלמת.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

חבר החליף לפני מספר ימים את שתי הגומיות ל - בוש אצל "ניקי מערכות" ,

 

רח' סלמה 1 ת"א , טל: 6823923 , עלה לו בסה"כ 30 ש"ח לשתיהן .

פורסם

אני הייתי ממליץ או על בוש או פי ג'יי

המחיר של הויז'ן שכתבת מופרז הם עולים 40 ש"ח לזוג

והם לא רעים בכלל!!

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם

תגידו מה אני עושה באאודי איי 3 שלי?

אני צריך זוג לקדימה סבבה אני אקנה..

מה המידה מישהו יודע?

אבל מה הולך מאחורה? הרי וישרים הולכים בזוגות מישהו יודע אם אפשר לקנות יחיד בשביל מאחורה?

פורסם

בA3 הקודמת שלי קניתי את הוישרים מצמפיון.

גם את הקידמיים וגם את האחורי וישרים ברמה מעל כולם, ממליץ.

לפי מה שזכור לי כולם יחד 150 ש"ח. כן, לא זול.

פורסם

זה לא יקר לבהשוואה לווישרים תוצרת בוש.

 

ניתן לקנות בצ'מפיון רק את הגומישמגיע באורך 600 מילימטר ולהחליף רק אותו, צריך קצת מיומנות בכדי לבצע את ההרכבה של הגומי.

יש להרטיב את הגומי לפני ההכנסה לתוך המסילה וגם להרטיב את שני המחזיקים ממתכת.

חיסכון של 50 שקלים.

איזה כייף לי :)

פורסם

באוטו דיפו שבו קניתי בוש - ראיתי שם קופסאות פתוחות בהן נשאר רק ווישר אחד - כנראה שהם מוכנים לעשות את זה.

 

לכל מודל של רכב יש להם טבלה שאומרת איזה ווישר הוא צריך.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

×
×
  • תוכן חדש...