Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7180 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה צמיגים עדיפים לגולף סימן 2 (92) במידה 155-80-13:

FALKEN SN-807 במחיר של 850 לרביעיה

או DUNLOP SP10 במחיר 900 לרביעיה ? י

חוץ מההשוואה בין השניים האלו, מה דעתכם על הKLEBER VIAXER?

האם זה נכון שלצמיגים הזולים יותר:

806- RUNWAYENDURO או TIGAR T לא כדאי להתקרב, או שהם שווים חסכון של 100-150 ש"ח?

 

מה שמעניין אותי זה אורך חיי הצמיג ובטיחות, לא אכפת לי מרעש של הצמיג. סגנון הנהיגה שלי הוא רגוע מאוד באזור ה-15,000 ק"מ בשנה.

 

אשמח לקבל חוות דעת או המלצות על צמיגים אחרים במחיר סביר, או אם מישהו מצא כאלו במחיר יותר זול (השבוע אבדוק גם אצל אנטון...).

תודה רבה לכל העונים

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם

אין הבדל משמעותי במידות הללו בצמיגים שבאים מ"בית טוב".

 

המלצה: תעבור למידה גדולה/רחבה יותר.

בכך תשיג, בטיחות, יציבות ואפשרויות בחירת צמיגים טובה יותר.

מידות אפשריות:

1. 175/70R13

2. 185/60R14

ישנן עוד מידות אפשריות, אך ללא ה"כ(אני משער שאין ברכבך) זה יהיה סיוט.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

האם המידה שהיצרן בחר לרכב היא לא המידה הטובה ביותר? - אני באמת לא מבין בזה, אבל יש לי את הרכב כבר שנה והוא נוסע יציב מאוד (אפילו עם קלבר קצת יבשים), האם זה יהיה עוד יותר בטיחותי במידות שציינת?

אני שוב מציין שאני נהג סופר-רגוע, אפילו חיפה-ת"א אני נוסע על 90 קמ"ש, מאיץ לאט, בולם לאט בהורדה מדורגת של הילוכים וכיוצ"ב.

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם

אילן ,

ביום שאתה תאלץ לבלום בלימת חירום - אתה תעדיף שכל דבר יהיה לטובתך.

המידות שעמית רשם לך הן מידות מקוריות שהגיעו על גולף בדגמים האלו ולכן מורשות ומיועדות לריכבך.

 

175.70R13 נשמע לי כמעבר חיובי ביותר ומבורך מכל בחינה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

תודה לכל מי ששכנע אותי לעבור למידה בטיחותית יותר. זה יעשה בהקדם. השאלה היא האם יש הבדל בטיחותי בין המידות 175.70R13 לבין 185.60R14 ( - יש הבדל משמעותי במחיר), ואיזה יצרן עדיף במידות האמורות?

תודה רבה ושבוע טוב!

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם

למרק: אין הגה כוח.

לhaimy: חשבתי שאני צריך להחליף ג'נט בכל אופן, אני שמח לגלות שטעיתי.

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם

עמית,

האם גם ל155 וגם ל175 מתאים אותו הג'אנט? נשמע לי תמוהה - אלא אם כן ה155 זה גבול תחתון של הג'אנט שמותקן אצלו ברכב.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...