Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתנה מוטורית,יש כזאת חיה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

היום אני חוגג 18 :)

רציתי לשאול האם ישנה מתנה שכדאי לבקש שקשורה למוטוריקה?

קורס נהיגה מתקדמת זה אופציה,אבל מעוניין לחכות עם זה עוד קצת.

מה יש לכם להציע לי בנוסף?

תודה.

למכירה SONY ERICSSON W300I

מצב מושלם,יד ראשונה,אבזור מלא,כרטיס זיכרון 256 מגה :) עברית!מלאה! 0525246232

פורסם

הכל תלוי בתקציב.

 

זה יכול להיות מחזיק מפתחות מקורי של רנו (סתם לדוגמא) . אפשרות אחרת היא דגמ/ים של מכוניות או מכונית על שלט. יכול להיות גם קורס קארטינג או נהיגה כלשהו. יכול להיות גם טיול בגרמניה/איטליה במוזיאונים/ מסלולים וכו'.יכול אפילו להיות גם אודי A3 מהחברה כמו שכבר אמרו.

 

כמו שאתה מבין הכל תלוי בתקציב (ובכמה שאוהבים אותך :-P )

 

אסף

פורסם

תודה חבר'ה.

התקציב 1000 שקל וקצת מצד ההורים,1000 שקל וקצת מצידי.

למכירה SONY ERICSSON W300I

מצב מושלם,יד ראשונה,אבזור מלא,כרטיס זיכרון 256 מגה :) עברית!מלאה! 0525246232

פורסם
הג'אסטי עליך - הביטוח עליהם.
אל תזכיר רכב,אני בתכניות חסכון לקנות אחד :).

קורס נהיגה מתקדמת לדעתכם נחמד?

כמה כיף הוא בתכל'ס? אם לעזוב לרגע את עניין התועלת שבו.

למכירה SONY ERICSSON W300I

מצב מושלם,יד ראשונה,אבזור מלא,כרטיס זיכרון 256 מגה :) עברית!מלאה! 0525246232

פורסם
אם היה מירוצי המיאוץ אני היתי הולך לשם משלם את ה-100 ש"ח ונוהג בהנאה באוטו של ההורים מקסימום התפוצץ מנוע או נשבר חלק. חחח... אפשר לעשות שולחן אירוח עם מנוע V8 ואז לצבוע בזהב את המנוע.
לאוטו של ההורים כבר גרמתי מספיק נזק,

*צמיגים

*תושבת גיר

*תושבת מנוע

עזוב שכח מעניין המיאוץ :)

למכירה SONY ERICSSON W300I

מצב מושלם,יד ראשונה,אבזור מלא,כרטיס זיכרון 256 מגה :) עברית!מלאה! 0525246232

פורסם

אופניים? אני חושב שנכנס לך בתקציב משהו טוב!

 

ואם אתה ממש רוצה רכב אז, אתה יכול לבקש את המכוניות האלה שיש לילדים (האלה עם המצבר) שנראות ממש כמו רכב אמיתי..

אני הייתי רוצה אחת כזאת..

 

:lol:8)

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

חברים,

 

קצת רצינות בעניין זה ממש חשוב לי :).

חשבתי אולי על משו שקשור לרכבים-דוגמאת שעון יד עם חברת רכבים אהובה?

מה דעתכם?

יש כאלה בארץ?

למכירה SONY ERICSSON W300I

מצב מושלם,יד ראשונה,אבזור מלא,כרטיס זיכרון 256 מגה :) עברית!מלאה! 0525246232

פורסם

שעון יד שקשור למוטוריקה יעלה הרבה יותר מ2000 שקל.

יש את האומגה של שומאכר.

יש את הסידרה של פורש.

יש שעון של טאג היור.

 

נסה לראות כמה תעלה נסיעה לחו"ל הכוללת קורס נהיגה, יכול להיות שיותר ממה שכתבתי מצד שני על דבר כזה אולי שווה לשלם יותר.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
שעון יד שקשור למוטוריקה יעלה הרבה יותר מ2000 שקל.

יש את האומגה של שומאכר.

יש את הסידרה של פורש.

יש שעון של טאג היור.

 

נסה לראות כמה תעלה נסיעה לחו"ל הכוללת קורס נהיגה, יכול להיות שיותר ממה שכתבתי מצד שני על דבר כזה אולי שווה לשלם יותר.

 

דניאל.

דניאל,יש לי רשיון רק חצי שנה.

לא יודע עד כמה אני ילמד מהנסיעה לחול שכוללת קורס נהיגה.

מה דעתך?

למכירה SONY ERICSSON W300I

מצב מושלם,יד ראשונה,אבזור מלא,כרטיס זיכרון 256 מגה :) עברית!מלאה! 0525246232

פורסם

חשבתי אולי על משו שקשור לרכבים-דוגמאת שעון יד עם חברת רכבים אהובה?

מה דעתכם?

יש כאלה בארץ?

אולי תוכל למצוא את ה-Anal Intruder (סטייל Top Secret) עם סמל החברה האהובה עליך ולממש את אהבתך!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

יש את השעוןTissot Moto GP הוא עולה בסביבות ה2000 ממה שהבנתי.

מראה מאוד נחמד.

יש לי את הגרסא הפשוטה שלו (בלי המיספרים הצבעוניים ודמוי המעצור דיסק) והוא יפיפה.

×
×
  • תוכן חדש...