Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

OUCH. כואב.

 

אם הגעת למצב ששברת כך את הפלאג - לדעתי שום חולץ שבעולם לא יעזור לך בלי לפרק ראש. בכל מקרה- שכח ממברגה.

אם כבר , חולץ עם הברגה הפוכה מחובר לפטיש דפיקה, עד שמשתחרר קצת , ורק אח"כ עם מברגה (תוודא שאתה עובד עם מברגה אלקטרונית חזקה בעלת מפסק אלקטרוני. אתה חייב לעבוד עם סיבובים נמוכים והרבה כח.

 

אישית - במצב הזה הייתי הולך למוסך. הנזקים שאתה עלול לגרום לראש גדולים.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פיתרון למחר,תדאג שהאופנוע יגיע לרח יצחק שדה 32 בתל אביב לבית עסק בשם אורי החרט.

 

איש זה משרת במשך עשרות שנים את המוסכים באיזור בפיתרון בעיות מסוג זה ,הוא האדם המתאים למשימה הנל ,כיוון שמדובר באופנוע צריך מקדחת זוית ושלל כלים מיוחדים שהוא מחזיק ברר את מספר הטלפון ותאם איתו איש חביב ונוח ותכין כמה מאות

יגאל

פורסם
פיתרון למחר,תדאג שהאופנוע יגיע לרח יצחק שדה 32 בתל אביב לבית עסק בשם אורי החרט.

 

איש זה משרת במשך עשרות שנים את המוסכים באיזור בפיתרון בעיות מסוג זה ,הוא האדם המתאים למשימה הנל ,כיוון שמדובר באופנוע צריך מקדחת זוית ושלל כלים מיוחדים שהוא מחזיק ברר את מספר הטלפון ותאם איתו איש חביב ונוח ותכין כמה מאות

 

אורי עדיין עובד?

אורי הוא אביה של הזמרת אורנה דץ.

איש חביב ובעל מיקצוע מעולה.תמסור לו ד"ש ממני.

נתי קובלנץ

מיתחם נמל ת"א מ1950

פורסם

נקו / נתי ידידי שלום רב!

אנא תקן את החתימה שלך לנוסח הבא:טעמו של טיפול מקצועי במחיר הוגן, נשאר זמן רב,יותר מטעמו של מחיר זול ועבודה קלוקלת.

המחיר יקר הטעם הטוב ארוך יותר!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אל אלוהים!!! איך זה קרה?!

הכל אופן, אל תנסה לידפוק עם מברג, אתה תפיל את האלקטרודה אל תוך המנוע, וזה הדבר האחרון שאתה רוצה!!!

גם חולץ לא ממש יעזור לך כי מה שיש לך שם זה החרסינה והאלקטרודה אותן לא מוכל ליקדוח....

 

מוסך, ורק כזה שאתה בוטח בו, שלא "ישחילו" אותך כנקמה מתוקה ונייון לימנוע ממך דברים כאילו בעתיד...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

איך קרה?

 

אופנוע ישן , ועושה רושם שהפלאג הזה נדבק , ובגלל זה לא החליפו אותו המון (!!) זמן ,

השלושה האחרים נראים חדשים לעומתו , אפשר לראות בתמונה שהוא גם מלא קורוזיה .

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

פורסם

אדריאן, אתה חייב לפרק את הראש מנוע ולפרק את הפלאג מצידו הפנימי.

כל האילתורים יעמידו אותך במצב של גרימת נזק זה או אחר, כמו שבירת הברגה, החדרת שבבים זעירים שיכולים לגרום נזק לשסתומים, ולסריטות בדפנות הצלינדר (כמו שצביקה אחר).

 

אין צורך לפי דעתי לרוץ עם האופנוע למוסך מורשה, כיוון שהם יעשו בדיוק את מה שאתה יכול לעשות, ואני בטוח שאתה תשקיע יותר!

בהצלחה אדרי, תעדכן:-D

 

חג שמח

רמי מינץ

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם
OUCH. כואב.

אם הגעת למצב ששברת כך את הפלאג - לדעתי שום חולץ שבעולם לא יעזור לך בלי לפרק ראש

+1

הפלאג נשבר אצלך ממש גרוע, לא כדאי לנסות לחלץ אותו, כי אם יהיו בתהליך רסיסי קרמיקה - זה יהיה כואב אחר כך.

תשיג אטם ראש חדש, זאת הבעיה היחידה. תזמין מחו"ל או תייצר בארץ לפי דוגמא (חפש כאן בפורום, תמצא שם של בית העסק שעושה את זה), אחרת יכאב לכיס ולא בטוח יהיה זמין במטרו.

 

 

מ, מו, מוס , מוסך , מומלץ מורשה....

לא חושב ששאלו כאן "מי לא יודע לעזור לפתור את הבעיה", מה אתה חושב?
פורסם

אם אתה רוצה לנסות יש לי שיטה עובדת

1.עליך להשיג פן תעשייתי משמש להלחמת פלסטיק ולחימום מתכות מסוג liester או של בוש

2 חמם את האזור כ 5 דקות מסביב ונסה לפתוח ,שום נזק לא יקרה שיטה עובדת !

3 אם אתה מתקשה בהשגת פן נסה עם מלחם חשמלי מאסיבי של 1000w

4 או בעזרת מצבר של רכב חיצוני וחתיכת פחם ושני כבלי התנעה מינוס למנוע כבל הפלוס לפחם ותגע עם הפחם במצת השבור הוא יתחמם מאוד ונסה לפתוח

יגאל(הפחם הוא של מנוע חשמלי גדול ככל האפשר)

פורסם

עידכון 2 ,

הראש בחוץ .. ותודה לוויליאם שבדיוק כשהוא הגיע הראש פשוט קפץ החוצה...:-D

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

פורסם

הראש נבהל, הוא כנראה יצר קשר טלפטי עם הראש מנוע של הסיטרואן שסיפר, מה עבר עליו ועל כל המנוע לפני שבוע :D

בהצלחה עם החרט, מקווה שיעשה עבודה טובה.


×
×
  • תוכן חדש...