Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תוך כדי נסיונות הוצאה הפלאג נשבר , וכל מה שנשאר ממנו זה ההברגה , והיא מוברגת כרגע על הראש

ללא אפשרות הוצאה.

 

:idea: עצות ? מישהו ?

 

אני חסר אונים

 

תודה.

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רק אם אתה יודע מה אתה עושה ויש לך מספיק רגש לזה:

 

משפריץ WD40 בכמויות לאזור.

לוקח מברג שטוח בגודל המתאים, פטיש, ודופק את המברג לתוך ההברגה של הפלאג.

אחרי שהוא נתקע ממש טוב, מנסה לסובב החוצה - וכך עד השחרור.

השיטה יכולה לעבוד (מניסיון), אבל הביצוע - על אחריותך.

פורסם

לפני שתעשה נזק נוסף,גרור את האוטו למוסך אשר יש בידיו מגוון רחב של אפשרויות לחילוץ ההברגה כולל הזמנת עבודת חוץ,ניסית לא הלך ,לא נורא ,בפעם הבאה .

בקש מהמוסך שישים מעט גריז על הברגת המצת החדש ומקרה כזה לא יחזור

יגאל

פורסם
רק אם אתה יודע מה אתה עושה ויש לך מספיק רגש לזה:

 

משפריץ WD40 בכמויות לאזור.

לוקח מברג שטוח בגודל המתאים, פטיש, ודופק את המברג לתוך ההברגה של הפלאג.

אחרי שהוא נתקע ממש טוב, מנסה לסובב החוצה - וכך עד השחרור.

השיטה יכולה לעבוד (מניסיון), אבל הביצוע - על אחריותך.

מוסיף:

כדאי לדעתי לתת ל WD40 זמן של לפחות כמה שעות ע"מ שיחלחל להברגה של המצת ויקל את הפתיחה.

 

הרעיון של מברג עם פטיש נשמע הגיוני - אבל דיי אלים ומסוכן.

 

בהצלחה

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
איזה אוטו ? מדוע אי אשר להוציא את ההברגה? מפתח פלגים לא מתלבש עליה?

 

כדאי לשקול גרירת הרכב למוסך.

אופל אסטרה מודל 92.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

מדובר באופנוע מרובע צילינדרים , וההברגה ממש תקועה.

המקום הוצף מיידית ב"זזקל" , דרך אגב.

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

פורסם

נסיונות הוצאה? אז הפלאג היה תקוע מלכתחילה?

 

תנסה אחרי ה WD40 להדביק לבורג [בזהירות רבה!! שלא ישפך לצדדים] מלמעלה בעזרת אפוקסי\דבק מהיר בורג חדש. או שתנסה לקדוח לתוך הבורג, יש המון כלים תעשייתיית להוצאת ברגים שבורים [בתנאי שהמסילה לא נהרסה]

 

יש ביט למברגה עם ראש בעל הברגה הפוכה

כלומר , שמסילת הקדיחה נכנסת נגד כיוון השעון , ובכך תוך כדי שהראש קודח את עצמו לתוך הבורג [נגד כיוון ההברגה] כך הוא גם מוציא אותו כי הוא בעצם מסתובב עם כיוון היציאה של הבורג.

 

 

בקיצור

תקרא את זה

http://www.motorcycle.com/mo/mcnuts/stuckscrews.html

 

אם לא , הרעיון עם הדבק מהיר עבד בשבילי בהמון מקרים.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

תגיד, הסתכלת על מה בדיוק נשבר לך?

יש מצב שאתה לא שמת לב שהוצאת את כל הקרמיקה יחד עם גוף הפלאג (כי זה חלק מהגוף), וכל מה שנשאר בפנים, זה הגליל ועליו ההברגה והאלקטרודה הבולטת? והגליל הזה הוא עם חור בפנים, שלתוכו דופקים את המברג?

פורסם
מדובר באופנוע מרובע צילינדרים , וההברגה ממש תקועה.

המקום הוצף מיידית ב"זזקל" , דרך אגב.

אתה לא חושב שהיה עדיף לציין בתחילת השרשור שמדובר באופנוע?!

אני מתפלא שלא נשמעת אזהרה כלשהי, מפי חברי המלומדים, שניסיון חילוץ פלג עקשן, שהחרסינה שלא נשברה, החלק המשושה ממתכת שעליו מתחבר בוקסת הפלגים, נשחקה או נשברה(נדיר),

וכל ניסיון חילוץ יחדיר שבבי מתכת לתוך תא השריפה, לתושבת השסתום, ולמרווח בין הבוכנה לראש, ויגרום לנזק רב.

האפשרות היחידה היא פירוק ראש המנוע, קדיחה במרכז הפלג, ושליפה בעזרת חולץ (שמאלי)בעל הברגה הפוכה(שמאלית).

באופנוע הדבר פשוט יותר ומסובך פחות מרכב אני מניח.

אין כל ספק ישמת את חוק מרפי כפי שרשמת סימלון!

ואכן תמונה שווה אלף מילים!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

חולץ בעל הברגה שמאלית יעזור מאד במקרה שלך, וזאת במקרה שהחלק לא יתפורר תחת המאמץ, ואז פירוק הראש יהיה בלתי נמנע.

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

החולץ פשוט מתחבר למברגה?

איפה אני קונה?

מה המחיר?

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.


×
×
  • תוכן חדש...