Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גנבי מכסי ונטיל - מה אפשר לעשות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם לא תמצא, תמיד תוכל לפנות למוסך של פוקסמן ועבדול יביא לך את זה מהמחסן של הונטילים

"המכסה של הונטיל עלי, והטיפול עליך"

פורסם

שים לוקטייט עדין על ההברגה, ואח"כ תסגור.

מדי שבוע, שים על המכסה קצת ווזלין, זה יקשה על הפתיחה עוד יותר.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

הבעיה היא באין לכם חניה מקורה? זה ניראלי יעזור, לפחות כשהאוטו בבית.

יאיר.

יש לנו חניה פרטית, הבעיה שהיא קצת לחוצה עם כל מכוניות, אז אני בד"כ לא חונה בא, אלה במורד הרחוב.

 

היום החנתי פה בבית כי אני יודע שמחר בבוקר אני אצא לפני אמא שלי - אז זה לא מפריע..

 

בכל מקרה, אני די בטוח שגנבו לי אותם בצבא..

ואם זה אכן נגנב בצבא - אז האנשים שגנבו אותם סביר להניח הם לא אנשים שמגיעים למקום הזה כל יום (הכי הרבה שמגיעים לשם זה 3 פעמים בשירות),

את אלו שמגיעים אליו כל יום אני מכיר היטב.. ורוצה להאמין שאף אחד מהם לא הגנב..

 

בינתיים החזרתי את המקוריים, ואני בתהליכי בירור על הסט עם המערכת "אנטי גניבה" נקווה שזה יעזור..

(רק חבל שסט כזה עולה כמו 5 סטים של מה שיש לי כבר..)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

:bigcry: :bigcry: :bigcry:

 

ככה איבדתי את הפיאט האהובה שלי! נסעתי לחפש מיכסי וונטיל בצורת גולגולת באזור התעשייה בצ'ק-פוסט באיזה מקום שראיתי שם, ואחרי עשר דקות כבר אין אוטו:bigcry: :bigcry::bigcry:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

nitch, ידוע לך על מקום בו אפשר לקנות כאלו עם בורג? ולאיפה בדיוק הוא מתחבר ככה שאי אפשר לגנוב אותם ?

http://search.ebay.com/search/search.dll?sofocus=bs&sbrftog=1&catref=C6&from=R10&satitle=audi+valve+theft&sacat=-1%26catref%3DC6&sargn=-1%26saslc%3D2&sadis=200&fpos=ZIP%2FPostal&ftrt=1&ftrv=1&saprclo=&saprchi=&fsop=1%26fsoo%3D1&coaction=compare&copagenum=1&coentrypage=search&fgtp=

 

שיהיה לבריאות

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

ליעד , יש לך ניסיון ( או ששמעת ממישהו שיש לו ניסיון ) עם המכסי הוונטיל הללו ?

 

האם זה באמת מונע את הגניבה , או שמא זה כמו מנעולי קופסאות הדיסקטים (הישנים) שהיו נפתחים עם מספריים ( :lol: ) ?

פורסם

nitch, תודה :)

מצאתי כבר אתמול מישהו שמוכר כאלה עם עוד איזה אביזר נחמד, והזמנתי..

אני מקווה לעדכן עוד שנה בערך ולהגיד שזה עובד :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

יש יותר גרוע מזה

שבוע שעבר דפקו לי מערכת שברו לי חלון

ומסתבר שלא היה לי ביטוח חלונות...

 

בקשר למכסי ונטילים גם לי לא מזמן גנבו מכסי וינטלים בגלל שהיו בצבע כסף...

סתם פשוטים של שקל אני לא מבין איזה אהבל הסתכן להתכופף ולפרק 4 כאלה עוד מתחת לבית שלי ווואי וואי אם היה מרים את הראש והיה מוצא אותי...............

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם

גניבה של מערכות זה ידוע..

העניין הוא לא הגניבה עצמה - העניין הוא לאיזו רמה של גניבה אנשים יורדים..

סט של 4 כאלה עלה לי 9(!!!) שקל.. הרכב שלי חונה בדיוק 3.5 מטר מהדלת של המשרד שלי..

למה לכל הרוחות להסתכן כלכך בשביל דבר כלכך פעוט ובמקום כ"כ רגיש..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

היה לי סט בצבע כסוף, עלה 12 ש"ח והחזיק שבועיים. אחרי כמה ימים שמתי לב לשני מכסים זהים לשלי (אחרי שנגנבו) על אופנים של ילד בן 7 מהשכונה... אין מה לעשות.

אני מכיר מקרים של גניבות צמיגים, ג'אנטים, מכסי מנוע, פגושים ועוד, יצאת בזול.

פורסם

אני מכיר מקרים של גניבת רכבים... מה הקשר ליצאת בזול?

לא באתי לבכות על זה שגנבו לי.. באתי למצוא פתרון שיקשה ולו במעט על אילו שרוצים לגנוב..

הרי שום דבר אינו גניב, הכל אפשר בצורה זו או אחרת לגנוב - אבל אם יש משהו שמעקב את הגנב, אז:

1- זה יותר זמן שהוא ליד כל גלגל ויותר זמן שמאפשר לי לתפוס אותו על חם.

2- מישהו שקלט את זה בצורה ספונטנית וסתם רצה ל"הרים" את זה לא יתאמץ יותר מידי.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...