Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גנבי מכסי ונטיל - מה אפשר לעשות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לרכב החדש הזמנתי במיוחד מeBay מכסה ונטיל עם הלוגו של אודי..

כאלה..

3c_1_b.JPG

 

 

המכסים האלה החזיקו על הרכב בדיוק 12 יום לפני שנגנבו.

מה אפשר לעשות נגד גניבה של דברים כאלה?

 

לקשור אותם זה "טיפה" בעיה..

להלחים אותם (כמו שמישהו הציע לי) זה קצת לא מעשי..

 

יש למישהו רעיון?

נשאר לי עוד סט אחד ואני לא רוצה שגם הוא יגנב.. :?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

You may look for those that have a locking screw.

The sets are coming with a tiny screwdriver that locks them. When they are unlocked, they rotate freely, but don't come out.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

חשבתי על זה.. לכן חיזקתי את הסגירה שלהם עם פלייר ומגבת (כדי שלא ישרטו מהפלייר) אבל נראה שזה לא עזר נגד הגנבים הפוטנציאלים..

 

nitch, ידוע לך על מקום בו אפשר לקנות כאלו עם בורג? ולאיפה בדיוק הוא מתחבר ככה שאי אפשר לגנוב אותם ?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

MJ01

אז מה הפואנטה בוונטילים מיוחדים כאלו?

 

לי היו מותקנים 2 סטים של וונטילים בציפוי כסוף

2 על צד אחד ו2 על צד שני.

 

אחד הסטים היה מתברג בצורה כזו שאפשר לפתוח רק ע"י פלייר- והתוצאה דומה- צד אחד נעלם והצד השני נשאר עוד חודשיים- 3. לאחר מכן גם הצד השני נעלם.

 

אני יותר מבטוח שגנבי הוונטילים האלו עשו יותר מ2 גיחות כדי לנסות להוריד את הוונטילים.

כרגע אני מסתפק בוונטילים רגילים שהורדתי מהאופניים שלי ומחכה שיצוצו עוד זוג על מנת להשלים את ה2 הנותרים.

 

לדעתי לא כדאי לך לשים עוד סט- אין שום דרך לאבטח אותו..

פורסם

כמו שאמרו - תרכיב רק בארועים / תצוגות / מקרי Show - Off למיניהם . :)

 

אחרת , כנראה שגם הבאים בתור יגנבו , ואז לא ישאר עוד סט .

 

בכל מקרה - אני לא חושב שזה מה שמשך את העין במיוחד - הרכב יפה , מבריק (או במילים אחרות - חדש) , וכנראה שהתקרבו להסתכל ולראות - ראו את הוונטילים - ולקחו .

 

חבל מאוד , אבל מה אפשר לעשות - אנשים גונבים וונטילים שחורים רגילים , אז לא יגנבו כאלה ?

 

 

אגב - אשמח לדעת איך אומרים וונטיל באנגלית , ולראות האם יש מבחר של עוד חברות לוונטילים מהסוג .

פורסם

צר לי להיות נביא זעם אבל אנחנו חרא של עם.:twisted:

 

צרי עין משחיתים וגנבים (טוב לא כולנו )

אצלי בבית המשותף בו אני מתגורר יש צינור השקיה מגומי. כול חודש חודשים הצינור נגנב

ואני לא גר באיזור מצוקה. קשרנו אותו עם מנעול. גנבו גם את המנעול!

בשבוע שעבר גנבו את העציץ בכניסה לבנין.

אם יש לך רכב יפה בטח יכתבו לך תתחדש עם מסמר על האוטו.

אם יש לך גיפ יוסיפו =16 ליד ה4X4 אגב, גם עם מסמר.

אנטנות אם אפשר לגנוב יופי, אם לא סתם ישברו לך אותה.

ספוילר...ואי ואי חבל לך על הזמן יחד עם נזק לדלת האחורית.

וגם גנטים מגנזיום הולך (את הVR6 של שמו על בלוקים!)

עוד לא דיברנו על גניבות רדיו דיסקים ותלישת סמלים.

בקיצור חרא עם!

 

אני ממליץ לא להתקין ולא לנקר עינים כל ציוד שהוא תליש סופו להעלם.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

חבר'ה, נא לדייק, אלה לא ונטילים, אלה מכסי ונטיל.

לפותח השרשור (שאגב היחיד שדייק במונח):

אנחנו חיים בישראל, אין מה לעשות.

אם זה מנחם אותך, לפי דעתי יותר יפה על האוטו המכסים הרגילים. המכסים עם הלוגו סתם גורמים לו להראות מצועצע. בכלליות, באוטו כמו שלך, "כל המוסיף גורע"...

פורסם

אתה יכול גם לפרק את את המיכסים של הונטילים בכל פעם שאתה מחנה את הרכב במקום ציבורי מועד לפורענות (וגם את הפאנל של המערכת, האנטנה, לשים סמלים נשלפים וגם אותם לפרק).

אין סוף לגניבות צעצועים מהרכבים בארץ ואם אתה רוצה לדעת את האמת-גם לא יהייה לזה סוף.

קח למשל דוגמא:

אני קצין בצבא-חניתי סופה צבאית (רכב חום) ע"י קניון בכפר סבא ונכנסתי ל10 ד' לקניון.

כשחזרתי גנבו לי את הסמל של הג'יפ (ג'יפ צבאי) ואנטנה של הקשר.

נכון זה רכב צבאי ולא הרכב הפרטי שלי וגם זה לא יצא לי מהכיס אבל זה מוכיח לך שלאנשים בארץ אין גבול-את הרכב שלך כבר איתרו כאטרקציה כך שיהייה לך מאוד קשה להיפטר מהקרציות.

אין שכל-אין דאגות:יש רק הרבה הוצאות כספיות!:?

פורסם

סולל הדרך,

אני חושב בדיוק כמוך,

 

ולדיסקבר, אני ממש מתבאס מהסיפור שלך. זה רק חוזר על עצמו. לנו תלשו את הכיתוב איביזה מהאוטו. זה הגיע לזה ששמחתי שלא שרטו את הפח. הכולירות. ותאמין לי שהאוטו בן 3, ולא מנקר עיניים.

 

 

את הטאסות כבר הספיקו להוריד מזמן. פשוט ביזיון.

 

מצד שני, תדאג שהאוטו לא ינקר עיניים יותר מדיי.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
אני ממליץ לא להתקין ולא לנקר עינים כל ציוד שהוא תליש סופו להעלם.

מסכים!

 

רועי, תחזיר את המקוריים... הכיטוב.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

ברוך השם ולמזלנו, אנחנו גרים במושב. כך שאין מצב שיגנבו אצלנו משהו כשהרכב בבית.

 

הבעיה היא בחוץ. בירושלים שרטו לנו את האוטו עם מפתח כשהוא היה חדש חדש. זה כל-כך מבאס. אני לא יודע מה איתך, אבל אם הייתי גר במקום כזה הייתי ישן ליד האוטו עם שק"ש. אי-אפשר עם כל הערסים (בעיקר....אבל לא רק) האלה.

 

פשוט הקנאה מוציאה להם את העיניים.

אין לכם חניה מקורה? זה ניראלי יעזור, לפחות כשהאוטו בבית.

 

משתתף בצערך, אבל בנתיים שמור אותם למפגשים.

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

זה עוד טוב

האוקטביה בשבוע הראשון קיבלה מטר של אבנים (כשהיא חנתה, ולא לא חניתי ברמאללה אלא בבית שמש)

עד היום יש שקעים וסימנים על המכסה מנוע, גג ובגאז'

השמשה הקדמית הוחלפה כמובן כי היא נופצה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...